Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף למכורים בלבד? סיבוב בכורה בגולף 7


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 4040 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה פה הזלזול בלקוחות?

הביקוש לרכבי ליסינג ערומים בישראל גדול, אז זה מה שמביאים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ליתר דיוק, מביאים מינימום רכב במקסימום מחיר. באירופה לדוגמא אף יצרן רכב אינו עוסק בצדקה, אך הרכבים שם הרבה יותר מאובזרים ואם הם עירומים אז הרבה יותר זולים (לא רק נומינלית, בעיקר ריאלית ביחס למשכורת).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הגולף 6 היתה הטובה ביותר בכל סדרת הגולף, הן לזמנה והן באופן מוחלט.

ה 1.2 TSI בשילוב ה DSG הביאו אותה קרוב מאד למושלמות, כך שרף הציפיות מהדור השביעי היה גבוה מאד.

הפורד פוקוס של 99' היתה הקומפקטית המודרנית הראשונה שהשתמשה במיתלים אחוריים נפרדים, וזה ניכר היטב בשילוב המעולה של נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש, בייחוד בהשוואה לגולף 4 בת דורה.

פולקסווגן הבינו והפנימו היטב את המסר, ולכן הגולף 5 צויידה אף היא במתלה אחורי נפרד, מה שהביא אותה להתנהגות כביש ברמה אחרת לגמרי מהגולף 4 הרכרוכית.

חבל שבשם החסכון, נסוגה המכונית לאחור.

אותה תחושב בדיוק עברה בי שכנהגתי ביונדאי I30 החדשה.

לא שה I30 היוצאת היתה הברקה מוטורית, אבל לזמנה היא היתה מכונית ראוייה לכל הדעות; החדשה פשוט לא מציגה שיפור מספק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הגולף 6 היתה הטובה ביותר בכל סדרת הגולף, הן לזמנה והן באופן מוחלט.

ה 1.2 TSI בשילוב ה DSG הביאו אותה קרוב מאד למושלמות, כך שרף הציפיות מהדור השביעי היה גבוה מאד.

 

אם יש אכזבה, היא אינה קשורה למערכות ההינע. גם הפעם (עם ה 140) החברה לוקחת עוד צעד קדימה...

ה 6 הייתה בעצם 5+. לכן מכונית מאוד דומה, שוב, לא יכולה ליצור התלהבות.

ה 7 עם קורת מתח היא נסיגה. נקודה. סוג של פשרה שלא ניתן לקבל במכונית הכי חשובה בתעשיית הרכב.

לגבי הדגמים עם מתלה רבה חיבורי, אני משער שעדיין מדובר במכונית שתהיה קנה מידה למתחרים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זו בלבד, המשקל, מערכת עצור/סע ומנוע ה 140 לוקחים את הפוטנציאל במישור זה למקום שהדור הקודם לא יכל לחלום עליו.

נראה לי ששכחת שלדור 6 יש דגם של 160 כ"ס ואבזור ברמה גבוהה. עם המשקל הגבוה יותר ובלי מערכת עצור/סע, זה עדיין דגם בליגה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי ששכחת שלדור 6 יש דגם של 160 כ"ס ואבזור ברמה גבוהה. עם המשקל הגבוה יותר ובלי מערכת עצור/סע, זה עדיין דגם בליגה אחרת.

 

התכוונתי למנוע בעל פוטנציאל חסכון. גם בהתחשב בביצועים. ה140 החדש מרשים בהרבה מה 160...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק. בזכות הטכנולוגיה הזאת המנוע מפגין תוצאות מדהימות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל מנוע שעשה בעיות והפסיקו לייצר אותו(גם בגלל עלויות ייצור)?

 

כי את האיביזה קופרה מוכרים עם מנוע אחר?

בכל מקרה, לא זה נושא הויכוח.

אני משער שלא אכפת ל- VW העולמית לייצר דגמים נחותים עבור מדינות נחותות. אני מוכן להמר ששיעור הרוכשים של הדגמים האלה בגרמניה יהיה נמוך מאוד. וכאלה שאינם ידני - אני מניח ששואף לאפס. למעשה, מבדיקה של אתר VW, עולה שבגרמניה הם בכלל לא מוכרים את הטרנדליין עם DSG. ואפרופו DSG, ממה ששמעתי ממקור בלתי מוסמך שעובד במקום מוסמך, אני לא משוכנע שהייתי רץ לרכוש DSG7, אף שאני חייב לציין ששותפי עם פאסאט 1.8T נוסע כבר שנתיים וכ- 40K ק"מ ללא כל בעיה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

כוונתך היא לDSG7 בדגמים החדשים?

 

נ.ב. לגבי האיביזה/פולו GTI/פאביה RS, ברגע שיוחלף הדגם, יוחלף גם המנוע. אני מתאר לעצמי שישתמשו ב1.8 טורבו החדש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליגה אחרת? בגלל 20 כ"ס?

לא רק, כתבתי גם איבזור ברמה גבוהה.

ישבת פעם ברכב הז? נסעת פעם ברכב הזה? הרגשת אי פעם את המומנט של המנוע הזה בועט לך בת*ת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי את האיביזה קופרה מוכרים עם מנוע אחר?

 

לא כ"כ הבנתי מה אתה מנסה להגיד.

 

זה לא סוד שהאיביזה,פולו ,שירוקו וכו' משווקות עם המנוע הנ"ל. אישית לא ברור לי למה לא משתמשים ב-1.8.

 

הקונצרן מתכוון לגנוז את המנוע הזה בעתיד, לא משנה אם בגולף או באיביזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4040 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...