Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף למכורים בלבד? סיבוב בכורה בגולף 7


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני משער שלא אכפת ל- VW העולמית לייצר דגמים נחותים עבור מדינות נחותות. אני מוכן להמר ששיעור הרוכשים של הדגמים האלה בגרמניה יהיה נמוך מאוד. וכאלה שאינם ידני - אני מניח ששואף לאפס. למעשה, מבדיקה של אתר VW, עולה שבגרמניה הם בכלל לא מוכרים את הטרנדליין עם DSG. ואפרופו DSG, ממה ששמעתי ממקור בלתי מוסמך שעובד במקום מוסמך, אני לא משוכנע שהייתי רץ לרכוש DSG7, אף שאני חייב לציין ששותפי עם פאסאט 1.8T נוסע כבר שנתיים וכ- 40K ק"מ ללא כל בעיה.

 

הערה קטנה לעניין ה-DSG7.

 

במצב D, נטייתו של הגיר הזה לרוץ במעלה ההילוכים, עד שאתה מוצא את עצמך בהילוך שביעי ב-60 קמ"ש על אלף ומשהו סל"ד מטרידה. גם המנוע(במקרה זה בגולף דנן) לא מרגיש הכי בנוח ומרגיש כאילו שילבתי הילוך ידני שישי במהירות הזו, עם ויברציות קלות של מעמס יתר(overloading). גם בקיקדאון חלקי, הורדה של שניים שלושה הילוכים במכה מטרידה משהו.

 

מאידך, מצב S מושך ונשאר לעתים בהילוך נמוך יתר על המידה.

 

אין ספק שתפעול ידני הוא המהנה והיעיל ביותר, אלא שבדגם זה גם אין משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה...

 

בקיצור, עוד סיבה לבר 72 להשאר עם ה-GTI שלו עם ה-DSG6 המצויין :wink:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא רק, כתבתי גם איבזור ברמה גבוהה.

ישבת פעם ברכב הז? נסעת פעם ברכב הזה? הרגשת אי פעם את המומנט של המנוע הזה בועט לך בת*ת?

נהגתי ברכב הזה, התיאורים שלך "קצת" מוגזמים הייתי אומר.

 

רמת אבזור גבוהה? כמו מה למשל?

בעיטה לא ממש, דחיפה נחושה :wink:

 

---

 

לגבי ה1.4 בעל מגדש על וטורבו, כאמור, המנוע עדיין משווק בדגמים אשר טרם הוחלפו. בכל אופן מדובר על דגמים אשר נמכרים בכמויות יחסית נמוכות (יחסית לגולף). ברגע שיחליפו את הדגמים הללו, כנראה שגם המנוע הזה יעלם.

 

מעבר לכך, ייתכן וVW בודקים פתרונות הנדסיים אפשריים לבעיות האמינות שלו ועלויות הייצור (אישית, לא הייתי בונה על זה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504L וואי ביאסת,

הוצאת לי את החשק לראות את הרכב, זהו לא קונה! :lol:

ראיתי דווקא הרבה ביקורות בעד, כנראה שאין טוב יותר מלעשות סיבוב בעצמי.

מעניין אם התחושות מההגה וכו' יהיו זהות גם בדגמים האחרים...

גיליתם מתלה אחורי שונה? וואי איזו התלהמות. מי מרגיש את זה? 1 מתוך 100 לקוחות פוטנציאלים? נו באמת..

מסקנה:

רק MK5, משם רק ירידה באיכות ההרכבה.

זהו, שכנעתם אותי :wink:

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמת אבזור גבוהה? כמו מה למשל?

חישוקים קלים ''16, סאן-רוף, מושבים משופרים מאלקנטרה, חלונות מושחרים, פנסים אחוריים מושחרים, פנסי ערפל עוקבי פניה, בקרת שיוט, רדיו-דיסק 6 מחסניות עם מסך מגע, 8 רמקולים, "פליפרים" להחלפת הילוכים ועוד כמה דברים קטנים שלא עולים לי בראש אבל עושים את ההבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אישית, אני תמיד מעדיף סקירה אובייקטיבית של אדם פרטי שיכול לומר את דעתו בלי לדאוג למקום העבודה שלו או שאולי יש לו אינטרס לעשות יח"צנות לרכב.

אני עם VW גמרתי!

זלזול כזה בלקוחות זה ממש חזרה לשנות השמונים

תן לי רק VW משנות השמונים, את החדשות אתה יכול לזרוק לקיבינימט :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישוקים קלים ''16, סאן-רוף, מושבים משופרים מאלקנטרה, חלונות מושחרים, פנסים אחוריים מושחרים, פנסי ערפל עוקבי פניה, בקרת שיוט, רדיו-דיסק 6 מחסניות עם מסך מגע, 8 רמקולים, "פליפרים" להחלפת הילוכים ועוד כמה דברים קטנים שלא עולים לי בראש אבל עושים את ההבדל.

 

זה לא נקרא רמת אבזור גבוהה, בטח לא לאור התמחור של אותה גולף.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שפיספסתי משהו בקשר לביקורת שכתב 504L... (סליחה אבל לא סגור על השם האמיתי שלך). איך הזדמן לך לנסוע על הרכב? אתה עיתונאי או עובד בתחום? לגבי הסיפור של המתלה האחורי - זה משהו שמגיע ככה רק בארץ או בכלל ב1.2? קראתי עכשיו את הכתבה ב-YNET ואת הכתבה בוואלה ונראה שהכתבים דווקא מתלהבים מהרכב - השאלה היא למי להאמין... אפשר אולי לינק למבחן של קלרקסון?

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישוקים קלים ''16, סאן-רוף, מושבים משופרים מאלקנטרה, חלונות מושחרים, פנסים אחוריים מושחרים, פנסי ערפל עוקבי פניה, בקרת שיוט, רדיו-דיסק 6 מחסניות עם מסך מגע, 8 רמקולים, "פליפרים" להחלפת הילוכים ועוד כמה דברים קטנים שלא עולים לי בראש אבל עושים את ההבדל.

זה לא נקרא רמת אבזור גבוהה, בטח לא לאור התמחור של אותה גולף.

 

אה, אז אולי באמת הגזמתי.

מה נקרא אצלך רמת אבזור גבוהה שקיימת ברכב משפחתי קומפקטי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישוקי 16'' היו יוקרתיים לפני 10-12 שנים. פנסי ערפל עוקבי פניה ופאדלים להחלפת הילוכים קרובים לסטנדרט ברוב המכוניות הנמכרות ואי-הכללתם (כמו בג'ולייטה הבסיסית, למשל) היא פאדיחה. חלונות מושחרים זה נחמד, אבל לא קריטי. קרוז קונטרול זה כנראה הדבר היחיד ממה שציינת ששווה לכתוב עליו הביתה.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, בזמן שהגולף 160 נמכרה כך, לפני 3 שנים, אף רכב אחר במחיר הזה לא הגיע כך.

ויודעים מה? גם היום לא הרבה רכבים במחיר הזה מגיעים עם כל האבזור הזה, ומנוע שמאיץ ב- 8 שניות למאה.

אני לא אומר שהתמחור היה אטרקטיבי, אני רק אומר (יש לי deja vu) שבאותה תקופה, באותו מחיר, שום רכב קומפקטי אחר לא הציע את זה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד דבר מקומם וזה המבחר.

בדור 4, בדור 5, וגם בדור 6 היה מבחר יותר עצום של מנועים ורמות גימור.

והיום...אין מחיר לידני, אין מחיר ל-3 דלתות, אין דיזל, אין גרסאות אבזור גבוהות יותר, רק 2 שתי סוגי מנועים.

 

גולף זה רכב שמכוון לשוק הפרטי (לליסינג יש להם את האוקטביה) וצריך להציע מבחר גבוה יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה קטנה לעניין ה-DSG7.

 

במצב D, נטייתו של הגיר הזה לרוץ במעלה ההילוכים, עד שאתה מוצא את עצמך בהילוך שביעי ב-60 קמ"ש על אלף ומשהו סל"ד מטרידה.

 

זה אותו הדבר ב-6.

 

יש לי אלפי קילומטרים על השש ועל השבע (2.0TFSI וגם 1.8TSI) ואני לא מוצא שום הבדל מהותי ביניהם מבחינת השימוש, ונוהג בשניהם אותו הדבר (כלומר, על D עם שילוב ידני לפי הצורך). מהר מאוד זה הופך להרגל אוטומטי.

דרך אגב, לפעמים אני משתמש בידית ההילוכים להעברות ולפעמים במנופים מאחורי ההגה. לפי החשק.

 

מה שמביש בסיקור של הגולף ב-Ynet זה חוסר הקשר בין הכותרת המתלהבת לתוכן.

רק מראה מה שוות כל הסקירות בחסות הללו...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על ה-DSG7, אבל יש לי כמה מאות אם לא אלפי קילומטרים על ה-DSG6 (על 1.9TDI) ולא הייתי אומר שהיא ששה להעביר הילוכים במצב D. אני חושב שהיא קולעת לטעמו של הנהג הסביר, מעין איזון בין ביצועים לבין רמת רעש וצריכת דלק.

 

עם זאת, גם לה אין את החלקות הפלנטארית וזה לא ממש מפתיע שהרי בשורה התחתונה היא אינה תיבה פלנטארית. עם זאת, היא קרובה לשם כנראה יותר מכל תיבה אחרת מייצור סדרתי ומספקת ביצועים טובים יותר וצריכת דלק טובה יותר.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...