Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף למכורים בלבד? סיבוב בכורה בגולף 7


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קטילה כזאת לא ראיתי הרבה זמן

והיא עומדת בניגוד גמור לביקורות בחול [מהרבה מקורות] הסיבה היחידה היא הגרסאות הישראליות

פשוט חבל!

 

שהרי מה מבינים ג'רמי קלרקסון ושאר עיתונאי העולם לעומת מקומי שעשה (לדבריו) סיבוב קצר?! איך יתכן שכל העולם מהלל ומשבח, כולל כל הכתבות שמתפרסמות בתקשורת הישראלית (YNET אתמול, ידיעות אחרונות "ממון" וואלה מהבוקר וכו') שכבר כן נהגו גם על הגרסאות הרלוונטיות לשוק הישראלי ורק כאן בפורום "לא קונים" את זה?! האם פולקסווגן העולמית שיחדה את כל המדיות והעיתונאים בעולם כדי שיכתבו דברים טובים על אוטו דפוק?! הרי כולנו נצמדים למסך הטלויזיה כשיש טופ גיר כמו חלזונות למדרכה ביום גשם ויונקים בצמא ובאדיקות כל מילה ושיהוק שיוצאים מגרונו של אלוהים עלי אדמות, ופתאום מסיבוב קצר של מישהו כאן שאף אחד לא יודע כמה איפה ובאיזה תנאים נערך, כבר אפשר להכריז על הגולף החדשה כראויה לגריטה, הגרועה בקטגוריה והיקרה בהיסטוריה?!

להבדיל מפותח השרשור, לא נהגתי באף אחת מהגרסאות, ואפילו לא ראיתי אותן "לייב" כדי לחוות דיעה ואולי 504 באמת צודק ושאר העולם טועה, אבל עדין נראה לי פער גדול מדי ולא מובן בין הביקורת כאן לבין כל מה שנכתב על הרכב הזה בחודשים האחרונים בארץ ובעולם. כולם מציינים את האחיזה המצוינת, את איכות תא הנוסעים את החיסכון בדלק וכו' וכו' ופה כותבים בדיוק ההיפך. בכל מקרה, מעניין יהיה לחכות עכשיו למבחנים ההשוואתים שבטח בקרוב יתחילו לעשות כאן כי הקטגוריה הזאת עברה רענון רציני (רק בחודש האחרון נוספו האוריס והגולף החדשות) והמדד הכי טוב הוא בעיני כששמים מכונית ליד מכונית כי אז קל יותר לקבל פרופורציות הדברים נראים אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מישהו שם לב שמישהי חדשה אוטוטו מגיעה ואף אחד לא מדבר עליה?:-D

 

http://www.youtube.com/watch?v=UyAj9-Sq8hc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ידידי. שמח שנהנית.

 

ברוב המכוניות שחולקות את פלטפורמת MQB, ישנם שני סוגים של מתלה אחורי; קורת מתח בדגמים הזולים ורב חיבורי ביקרים/חזקים יותר.

 

בגולף ובאודי A3 השדרוג לרב חיבורי מתבצע כבר ב-1.4TSI המוכר, עם 122 כ"ס.

 

באוקטביה ובלאון החדשות, דגמי בנזין עד וכולל 1.4TSI החדש(140 כ"ס) ישתמשו בפתרון הזול, ל-1.8 יהיה כבר רב חיבורי.

 

במשפחתיות הזולות שתגענה בקרוב לארץ(סיאט טולדו, סקודה ראפיד), ישתמשו בקורת מתח בלבד.

 

להבנתי, במבחנים בחו"ל נבחנו רכבים אשר בנוסף למערך מתלים שונה גם הכילו בולמים אדפטיביים בניגוד לאלו הרגילים אשר נמצאים בגרסאות הישראליות (אני מניח שגם ביקרות לא יגיעו אדפטיביים).

כך שאני מניח שבכול מקרה הרכבים לא יתנהגו זהה (מבחינת נוחות וניהוג) לאלו אשר נבחנו בחו"ל, ולא משנה עם איזו גרסאת מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והמדד הכי טוב הוא בעיני כששמים מכונית ליד מכונית כי אז קל יותר לקבל פרופורציות הדברים נראים אחרת.

 

באופן כללי, לקחת את זה לא פרופורציונאלי.

למיטב הבנתי, רוב הביקורת הייתה באשר ליכולתה של החדשה להציג התקדמות משמעותית מול הדגם שהוחלף.

 

מסכים שבסוף, הבחירה היא מול אלטרנטיבות. לכן מבחן צריך להעשות מולן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהרי מה מבינים ג'רמי קלרקסון ושאר עיתונאי העולם לעומת מקומי שעשה (לדבריו) סיבוב קצר?! איך יתכן שכל העולם מהלל ומשבח' date=' כולל כל הכתבות שמתפרסמות בתקשורת הישראלית (YNET אתמול, ידיעות אחרונות "ממון" וואלה מהבוקר וכו') [u']שכבר כן נהגו גם על הגרסאות הרלוונטיות לשוק הישראלי[/u] ורק כאן בפורום "לא קונים" את זה?! .

 

אין לי שום דעה (חיובית או שלילית) לגבי הגולף החדשה.

אך יש לי כן דעה לגבי הכתבים של ynet וואלה, ולדעתי האישית הם "קצת" גרופים של פולסווגן (העוד מספר יצרנים נוספים).

גם אני קראתי את המבחן המהלל של הגולף החדשה שפורסם ב-ynet (זה באמת שכבר מוגזם).

יחד עם זאת, אפילו במבחן זה הכתב מסייג את מסקנותיו ומציין כי יש להמתין לבחינת הרכב בישראל עם מפרט "ישראלי" (מתלה אחורי פשוט ובלמים רגילים במקום אדפטיביים).

 

 

ובנימה אישית, נראה לי קצת מצחיק להעריץ רכב/יצרן כמו ילדה קטנה בשנות השמונים אשר מעריצה את אדם...

(אני יכול להבין את זה כאשר מדובר על אלפא, אבל פולקסווגן, מאזדה, טויוטה?? :shock:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהרי מה מבינים ג'רמי קלרקסון ושאר עיתונאי העולם לעומת מקומי שעשה (לדבריו) סיבוב קצר?! איך יתכן שכל העולם מהלל ומשבח, כולל כל הכתבות שמתפרסמות בתקשורת הישראלית (YNET אתמול, ידיעות אחרונות "ממון" וואלה מהבוקר וכו') שכבר כן נהגו גם על הגרסאות הרלוונטיות לשוק הישראלי ורק כאן בפורום "לא קונים" את זה?! האם פולקסווגן העולמית שיחדה את כל המדיות והעיתונאים בעולם כדי שיכתבו דברים טובים על אוטו דפוק?! הרי כולנו נצמדים למסך הטלויזיה כשיש טופ גיר כמו חלזונות למדרכה ביום גשם ויונקים בצמא ובאדיקות כל מילה ושיהוק שיוצאים מגרונו של אלוהים עלי אדמות, ופתאום מסיבוב קצר של מישהו כאן שאף אחד לא יודע כמה איפה ובאיזה תנאים נערך, כבר אפשר להכריז על הגולף החדשה כראויה לגריטה, הגרועה בקטגוריה והיקרה בהיסטוריה?!

להבדיל מפותח השרשור, לא נהגתי באף אחת מהגרסאות, ואפילו לא ראיתי אותן "לייב" כדי לחוות דיעה ואולי 504 באמת צודק ושאר העולם טועה, אבל עדין נראה לי פער גדול מדי ולא מובן בין הביקורת כאן לבין כל מה שנכתב על הרכב הזה בחודשים האחרונים בארץ ובעולם. כולם מציינים את האחיזה המצוינת, את איכות תא הנוסעים את החיסכון בדלק וכו' וכו' ופה כותבים בדיוק ההיפך. בכל מקרה, מעניין יהיה לחכות עכשיו למבחנים ההשוואתים שבטח בקרוב יתחילו לעשות כאן כי הקטגוריה הזאת עברה רענון רציני (רק בחודש האחרון נוספו האוריס והגולף החדשות) והמדד הכי טוב הוא בעיני כששמים מכונית ליד מכונית כי אז קל יותר לקבל פרופורציות הדברים נראים אחרת.

 

שאדם מאוהב, הוא לא רואה את המגרעות שלה.

 

לא משנה מה יגידו כולם שרואים את התמונה מהצד, הוא בטוח שהיא מושלמת, וכולם טועים.

 

אבל אחרי כמה שנים שאתה מבין צריך לחיות עם זה, ואז גם אתה פתאום רואה את התמונה הכוללת ואת המגרעות ואז או שאתה חיי עם זה, מכחיש ובסוף מתרגל או שאתה עובר לדבר הבא.

 

בכל מקרה, לא נסעת על האוטו, אל תזלזל באף ביקורות, בטח לא בכזאת שכתובה בצורה מקצועית ועניינית.

למה הביקורות כל כך טובות בעולם, על העדר שמעת?

אני דווקא מאוד מעריך את הביקורת הזאת שהיתה אמיתי ולא איזה שיחלוף מילים מביקורת מוכנה של כתב מוערך בעל שם עולמי.

סביר להניח שהביקורת שלך היתה רק חיזוק שמושפע מביקורות בעולם.

 

504 אהבתי את סיגנון הכתיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום דעה (חיובית או שלילית) לגבי הגולף החדשה.

אך יש לי כן דעה לגבי הכתבים של ynet וואלה, ולדעתי האישית הם "קצת" גרופים של פולסווגן (העוד מספר יצרנים נוספים).

גם אני קראתי את המבחן המהלל של הגולף החדשה שפורסם ב-ynet (זה באמת שכבר מוגזם).

יחד עם זאת, אפילו במבחן זה הכתב מסייג את מסקנותיו ומציין כי יש להמתין לבחינת הרכב בישראל עם מפרט "ישראלי" (מתלה אחורי פשוט ובלמים רגילים במקום אדפטיביים).

 

 

ובנימה אישית, נראה לי קצת מצחיק להעריץ רכב/יצרן כמו ילדה קטנה בשנות השמונים אשר מעריצה את אדם...

(אני יכול להבין את זה כאשר מדובר על אלפא, אבל פולקסווגן, מאזדה, טויוטה?? :shock:)

 

עזוב אותך מוואלה או YNET, לא מכיר אישית למרות שאני מודה שאני קורא לא מעט את חוות הדעת שם וגם את אלה שמתפרסמות בממון ובאוטו ובגלובס. לא יודע מי גרופי של מי ולמה אבל מה שציינתי שמפתיע אותי הפער העצום בין מה שנכתב על האוטו עד היום לבין מה שנכתב כאן. אני גם לא חושב שהאישיו של המתלה האחורי הוא כזה קריטי (חשוב, אבל בפרופורציות) איתו הרכב פנומנלי ובלעדיו גרוטאה? בסופו של דבר לא מדובר על רכב ספורטיבי אלא משפחתי ולא נראה לי שבפולקסווגן מייעדים אותו למסלול. כשתגיע ה-GTI נראה אם ואיזה בשורה היא תביא איתה כי היא תמדד בהחלט רק על הביצועים וההתנהגות ולא על כן פלסטיק בדשבורד או לא. מה שכן בהחלט קצת מאכזב זה הג'אנטים הפשוטים אבל בגלל זה לא הייתי פוסל את האוטו על הסף. וכן, קלארקסון הוא בעיני סוג של אורים ותומים. אולי לא הייתי מגדיר את זה כהערצה אבל בהחלט סוג של מישהו שהייתי שמח להתחלף איתו...:lol: ואגב, קלרקסון לא גרופי של פולקסווגן אלא של מרצדס, אז אותו קשה להאשים במשוא פנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשתגיע ה-GTI נראה אם ואיזה בשורה היא תביא איתה כי היא תמדד בהחלט רק על הביצועים וההתנהגות ולא על כן פלסטיק בדשבורד או לא.

 

רק טעות אחת - היא בהחלט תימדד גם על זה. זה לא שהיא מתומדדת מול 205GTI עירומה, אלא מול רכבים מאובזרים אחרים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה אחת.

 

המבחנון של 504L בהחלט מתייחס לניואנסים החשובים לחובבי הגה/מכוניות ...

 

יחד עם זאת, צו השעה מחייב נתון מכובד של צריכת דלק, אחרת בשיחת הסלון ביום שישי, תחשב פרייאר.

בהיבט הזה - של "כמה היא עושה?", הדור ה 7 מציג שיפור.

לא זו בלבד, המשקל, מערכת עצור/סע ומנוע ה 140 לוקחים את הפוטנציאל במישור זה למקום שהדור הקודם לא יכל לחלום עליו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגוף מתומחרת החל מ130K. שי, נראה לי שאתה לא אהבת את גודל המסך הקטן, אז המסך מגע גודל בגרסה המאובזרת יותר. (מתוך YNET):

אבזור המותרות יכלול בגרסת ה-1.2 (130 אלף) מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, חיבור AUX, שמונה רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי איוורור לאחור וחישוקי "15 עם חיפויי פלסטיק. גרסת ה-1.4 (146 אלף שקל) מוסיפה מערכת מולטימדיה משודרגת עם מסך גדול יותר, חיבור USB ובלוטות' ושליטה מההגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות וחישוקי "15 קלים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנימה אישית, נראה לי קצת מצחיק להעריץ רכב/יצרן כמו ילדה קטנה בשנות השמונים אשר מעריצה את אדם...

(אני יכול להבין את זה כאשר מדובר על אלפא, אבל פולקסווגן, מאזדה, טויוטה?? :shock:)

 

אתה יכול להבין את זה שמדובר על אלפא? למה? אלפא פעם ייצרה רכבים מהנים מאוד לנהיגה. היום היא מייצרת פיאט מעוצבת ויקרה.

אם אתה יכול להבין את זה על אלפא, אז אני מניח שאתה יכול להבין את זה על אחרות.

 

בתור לקוח חוזר של ואגיות אני יכול לספר שלפני כשנה הזמנתי גולף 6 חדשה. אבל לא הייתי שלם עם הרכישה, היא פשוט הרגישה לי זולה מדי.

דברים קטנים כמו הכיסוי דמוי עור זול שנמצא על גב המושבים הקדמיים - פשוט לא הסתדרו לי. החלטתי לבטל את הרכישה.

 

גולף אוטומטית ב-129,900 זה לא זול. אבל זה מאוד קרוב למחיר המתחרות.

הבעיה היא שעל מנת לקבל את הגולף מאובזרת - המחיר הוא משמעותית גבוה מזה.

ודווקא לא הטאסות זה מה שמפריע לי. היו לי חמישה רכבים עם חישוקי מגנזיום והאחרון עם טאסות - תאמינו לי - זה נוסע אותו דבר, אלא האבזור הפנימי המעליב לעיתים.

 

אבל אין טוב כמו מראה עיניים, אלך להתרשם בסוכנות, אולי אקבע נסיעת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה היה לנו פה או מה לא היה ויהיה

אין ידני

אין דיזל

אין 3 דלתות

אין רמת גימור קומפורט ליין!

היי-ליין זה בכלל מדע בדיוני

יש טסות

יש הגה

יש צמיגים[צריך לומר תודה שהם לא מביאים את הרכב ללא צמיגים ושולחים את הנהגים להתקין צמיגים סיניים אצל הפנצר מאכר הקרוב]

בקיצור הביאו רכב לליסינג וציי רכב

אני עם VW גמרתי!

זלזול כזה בלקוחות זה ממש חזרה לשנות השמונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להבין את זה שמדובר על אלפא? למה? אלפא פעם ייצרה רכבים מהנים מאוד לנהיגה. היום היא מייצרת פיאט מעוצבת ויקרה.

אם אתה יכול להבין את זה על אלפא, אז אני מניח שאתה יכול להבין את זה על אחרות.

 

.

 

למען האמת הכוונה הייתה לאלפא הישנות עד אמצע שנות האלפיים (GTV, 156, 166..)

למרות שגם אם מסתכלים על החדשות אז יש את ה-159 שאני מניח שהיא קצת יותר מרגשת מפסאט.

יש גם ג'ולייטה שהיא טיפל'ה מעוצבת ומרגשת יותר מהגולף.

 

ואני מודה, אחרי שנה של מגורים באיטליה, יש בי נוסטלגיה גדולה מאוד.. :-(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה היה לנו פה או מה לא היה ויהיה

אין ידני

אין דיזל

אין 3 דלתות

אין רמת גימור קומפורט ליין!

היי-ליין זה בכלל מדע בדיוני

יש טסות

יש הגה

יש צמיגים[צריך לומר תודה שהם לא מביאים את הרכב ללא צמיגים ושולחים את הנהגים להתקין צמיגים סיניים אצל הפנצר מאכר הקרוב]

בקיצור הביאו רכב לליסינג וציי רכב

אני עם VW גמרתי!

זלזול כזה בלקוחות זה ממש חזרה לשנות השמונים

רק אל תאיים

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...