Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה לקנות את האיביזה שבמבצע 70,900 רציתי לדעת אם יש אנשים שהזמינו גם ומה הם קיבלו כמתנה?

נאמר לי מהנציג שהוא יכול לתת לי רק חיישני רוורס אז רציתי לדעת אם מישהו קיבל עוד דברים?

ודבר שני, הייתכן שלאיביזה הנ"ל אין מגנזיום???

וכמה כריות אויר? חלק אומרים 6 חלק 4...

אגב, הגיוני שלא נשארו צבעים כגון אדום וירוק???

 

 

תודה

פורסם

זה אותו מבצע כמו בשנה שעברה (אני קניתי אז) אבל הרכב עבר מתיחת פנים+ חלונות חשמל מאחורה + ידית שליטה על מע' השמע מתחת להגה (מיותר)

 

אין מגניזיום ואין שום דבר אחר!

 

הייתי ממליץ לך להוסיף שני רמקולים בדלתות מאחורה (כי הרכבה מקומית מסובכת וידרשו ממך הרבה כסף על זה :)

 

4 כריות אוויר, אבל הבנתי שהצדדיות מוגדלות ולכן רמת הבטיחות נשארת 5 כוכבים

 

 

חוץ מזה, הכל סבבה! אה ואין מתנות, אבל ייתכן והם יעשו לך הנחה על הרמקולים, לי עשו בשנה שעברה!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
זה אותו מבצע כמו בשנה שעברה (אני קניתי אז) אבל הרכב עבר מתיחת פנים+ חלונות חשמל מאחורה + ידית שליטה על מע' השמע מתחת להגה (מיותר)

 

אין מגניזיום ואין שום דבר אחר!

 

הייתי ממליץ לך להוסיף שני רמקולים בדלתות מאחורה (כי הרכבה מקומית מסובכת וידרשו ממך הרבה כסף על זה :)

 

4 כריות אוויר, אבל הבנתי שהצדדיות מוגדלות ולכן רמת הבטיחות נשארת 5 כוכבים

 

 

חוץ מזה, הכל סבבה! אה ואין מתנות, אבל ייתכן והם יעשו לך הנחה על הרמקולים, לי עשו בשנה שעברה!

 

תודה רבה חבר!

בכמה הם עשו לך את הרמקולים? והאם זה הבדל משמעותי עם/בלי הרמקולים?

ויש לך מושג כמה צריך להוסיף בשביל מערכת מולטימדיה ובשביל מגנזיום?

פורסם

לי מגנזיום עלה 1900 למידה 15 אינץ

על מערכת מולטימדיה רצו 4500

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם
תודה רבה חבר!

בכמה הם עשו לך את הרמקולים? והאם זה הבדל משמעותי עם/בלי הרמקולים?

ויש לך מושג כמה צריך להוסיף בשביל מערכת מולטימדיה ובשביל מגנזיום?

 

המגניזיום אתה יכול לקנות אותם גם בכל פנצ'ריה ב 1600- 1800 שקל. אני חושב שמ.י.ח הוא המספק לכולם גם לסוכניות.

 

המערכת אתה יכול לקחת קוד דגם ולקנות אותה ב ZAP ב 2300 שקל מקסמום (קינווד 6 אינץ') .

זה למשל: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=792179

 

ההרכבה מאוד פשוטה.

 

אני לא הרכבתי מע' כזו נשארתי עם המקורית של בלאפונקט, אבל פתחתי אותה מאחורה והוספתי AUX שווה ביותר :wink: !

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...