Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה אני חדש בפורום

שמי גבי ויש לי טיפו 1400 (דיי ישנה אבל אני מטפח אותה טוב טוב ולאט לאט..)

יש לי שאלה..

בזמן האחרון היא שותה המון דלק.. (חולון יהוד יותר מרבע טנק), נאמר לי שיכול להיות שיש לעשות כיוון קרבורטור.

הבנתי שהכיוון הוא משחק פשוט עם שני ברגים, שאלתי היא האם יש פה מישהו שיכול להסביר לי איך עושים את זה, או שיש פה למישהו הפנייה לאתר שמסביר על קרבורטורים (אני יודע שזו תורה שלמה בפני עצמה) ???

דיי מעניין אותי איך עובד כל העסק הזה של הקרבורטור..

תודה רבה ושבת שלום!

פורסם
אהלן חברה אני חדש בפורום

שמי גבי ויש לי טיפו 1400 (דיי ישנה אבל אני מטפח אותה טוב טוב ולאט לאט..)

יש לי שאלה..

בזמן האחרון היא שותה המון דלק.. (חולון יהוד יותר מרבע טנק), נאמר לי שיכול להיות שיש לעשות כיוון קרבורטור.

הבנתי שהכיוון הוא משחק פשוט עם שני ברגים, שאלתי היא האם יש פה מישהו שיכול להסביר לי איך עושים את זה, או שיש פה למישהו הפנייה לאתר שמסביר על קרבורטורים (אני יודע שזו תורה שלמה בפני עצמה) ???

דיי מעניין אותי איך עובד כל העסק הזה של הקרבורטור..

תודה רבה ושבת שלום!

לגבי טיפו שלום רב!

אתה ניראה בחור נחמד ותמים!

קבל את עצת מנוסים ממך,וכנס ל"ינקו"מכון קרבורטורים.

שאני מבין שהוא סמוך למקום מגוריך.

בהשקעה סבירה חד פעמית ולטווח ארוך

תחזיר את השקעתך , בחיסכון ניכר בדלק!!

את ה"משחק עם נכוונים תשאיר למומחים ממך!

את הסיפוק והיידע על קרבורטורים תוכל

לשאוב מהפורום, באם תואיל ללחוץ"תיפוש"!

פרטים נוספים תוכל לקבל בפרטי ו/או בטלפון (רשום למטה)

בברכה ובהצלחה

צביקה קרבורטורים

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני חושב שצביקה צודק, עדיף לך ללכת למכון קרב' שיכוון לך את הקרב'. אלא מה, לפני שאתה הולך למכון קרבורטורים - תנסה לבד.

אתה רוצה ללמוד? תנסה לבד קודם.

מקסימום - אתה גם ככה הולך למכון לכוון את זה לא?

אז למה לא לנסות, מקסימום, תכוון לא נכון, הבחור במכון הקרב' יתקן.

 

 

אני לא מסכים עם הקביעה ש"זה בטח מסובך - אז אני לא אגע" - כי אם ככה, אז למה בכלל פנית לפורום הזה?

 

 

רון.

-ועוד תוספת קטנה - צביקה כתב שאתה נשמע תמים - אל תהיה תמים, אתה חי בישראל... -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

צביקה צודק. החובבן חושב שמספיק בכוון של 2 ברגים. המקצוען יודע שגם לכוון עם 2 ברגים צריך תוך כדי התחברות למכשיר 4 גזים (או לפחות CO?) ואז לכוון. כדי להגיע לפעולת קרבורטור אופטימלית יש לפרקו ולנקותו, למדוד חרירי נחירי הקרבורטור ולהחליף החורגים מהמידות, למדוד ולכוון גובה מצוף הדלק בקרבורטור, להחליף אטמים וגומיות אטימה וכשהוא מורכב בחזרה במכונית לבצע כוונים עם מנוע פועל.

את מחיר שיפוץ זה תכסה במהרה בחסכון רב בדלק וגם נסיעת הרכב תשתפר.

אם תרצה אז "ינקו קרבורטורים" נמצא ברח' המלאכה 29 א.ת חולון, טל' 03-5503174,

בקש את ינקו או שלום.

בברכת שנה טובה - רפי לין :-D

פורסם

את שני הברגים- או שלושה - או אחד -אתה תמצא כשתפתח ספר היינס של הרכב, זה אחרי שביררת את סוג הקרב' שיש בו - בכל קרב' יש סט-אפ שונה, לכל רכב יש את המשחקים שלו, וזה לא משהו שאפשר להדריך בהתכתבות.

 

מה שכן - המקצוען, עם כל הכבוד לו, לא יצליח תמיד להגיע לתוצאות אופטימליות - למה? כי הוא שבוי בקיבעון הזה של "מכשיר ארבע גזים" ועוד כהנה וכהנה קבעונות שמסתדרים עם השנים, ולפעמים לא מכשיר הארבע גזים יודע יותר טו במבעל נסיון לגבי כיוון כלשהוא...

- וכמו שאמרו לפי, האדם ההגיוני יתאים את העצמו לעולם, האדם הפחות-הגיוני יתאים את העולם לעצמו, לכן, כל התקדמות נגרמת על ידי אנשים לא הגיוניים.

ובכל מקרה החובבן, כדי להיות מקצוען, וכדי לצבור נסיון, יהיה חייב לשחק פעם לבד, לטעות, ללמוד מטעויות, כי אני בטוח שאין אחד שנולד מקצוען...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
את שני הברגים- או שלושה - או אחד -אתה תמצא כשתפתח ספר היינס של הרכב, זה אחרי שביררת את סוג הקרב' שיש בו - בכל קרב' יש סט-אפ שונה, לכל רכב יש את המשחקים שלו, וזה לא משהו שאפשר להדריך בהתכתבות.

 

מה שכן - המקצוען, עם כל הכבוד לו, לא יצליח תמיד להגיע לתוצאות אופטימליות - למה? כי הוא שבוי בקיבעון הזה של "מכשיר ארבע גזים" ועוד כהנה וכהנה קבעונות שמסתדרים עם השנים, ולפעמים לא מכשיר הארבע גזים יודע יותר טו במבעל נסיון לגבי כיוון כלשהוא...

- וכמו שאמרו לפי, האדם ההגיוני יתאים את העצמו לעולם, האדם הפחות-הגיוני יתאים את העולם לעצמו, לכן, כל התקדמות נגרמת על ידי אנשים לא הגיוניים.

ובכל מקרה החובבן, כדי להיות מקצוען, וכדי לצבור נסיון, יהיה חייב לשחק פעם לבד, לטעות, ללמוד מטעויות, כי אני בטוח שאין אחד שנולד מקצוען...

 

 

רון.

לרון שלום רב!

מהיכרות שטחית שיש לי איתך מתגובות שבהם הגבת עד עכשיו

בפורום,אני למד שאתה חובב רכב אוהב לעשות הכל בעצמך,

שאוהב לשחק ברכבו מדי פעם לבד, טועה ולומד מטעויות

ונעזר בסיפרי הדרכה כמו היינס למשל ,לא סומך כל כך

על בעלי מקצוע,ורק כשאין ברירה הולכים אליהם!

אך מה לעשות שלא כולם כמוך,והם לא נולדו

עם כשרון כמו שלך, לעשות הכל בעצמם.

האם לקחת בחשבון שהנזק יכול לעלות על

התועלת,במקרים מסוימים,לחסרי כשרון?!

אין כתגובתי זאת כדי לשלול עבודה עצמית

על רכב.של בעלי ידע מינימלי,ובעלי שתי

"ידים ימניות".אך לשאר הייתי מציע

להמנע מזאת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ב-90 אחוז מהמקרים ,אין צורך לגעת בכוונים,אלא אם הם שונו על ידי אדם:

בטסט על ידי בוחן, "מכונאי חובב" ללא מכשור מתאים ו באם הוחלף מנוע,

וסעפת היניקה הועברה למנוע החדש כולל הקרבורטור המשופץ,

יש לבצע כוון קל לישור קו. אך לא חובה!

בברכה

צביקה קרבורטורים

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...