Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכשיר נכנס למצב "Phone Freeze" - מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזכות מוקדנית "מוכשרת" של חברת "פלאפון", המכשיר נכנס למצב Phone Freeze בעת שניסיתי לפתוח אותו לסים זר (SIM FREE).

 

אחרי שהסברתי לה אלף פעם שהמכשיר נכנס למצב הזה, היא אמרה שהיא לא יודעת אנגלית ולא יודעת מה זה "Phone FREE".

שאלתי אותה מה אני צריך לעשות, והיא אמרה לי לנסוע למרכז שירות.

 

מדובר במכשיר: Samsung GT-S5603 (Magic Touch)

 

לפני שאני מתחיל את הבלאגן של ללכת למרכז שירות, יש דרך לפתור את זה מהבית?

 

בחברת "פלאפון" מתעקשים שהדרך היחידה היא ללכת למרכז שירות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

האם יכול להיות שמדובר בהשהייה עקב הכנסה קוד שחרור שגוי?

נסה להמתין כמה דקות/שעות ולראות אם המכשיר ישתחרר ממצב זה ויתן לך להקליד את הקוד הנכון.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מדובר בתקלה נפוצה במכשירי ה touchwiz הראשונים, תקלת חומרה בעקבות ניסיון unlock שכשל.

אין מנוס מלהגיע למרכז השירות של החברה בה קנית.

(ואפרופו - הם חייבים לתקן את זה בחינם במסגרת חוק הניוד, הרי זו תקלה שקשורה באופן ישיר לפתיחה שלו לSIM זר)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מדובר בתקלה נפוצה במכשירי ה touchwiz הראשונים, תקלת חומרה בעקבות ניסיון unlock שכשל.

אין מנוס מלהגיע למרכז השירות של החברה בה קנית.

(ואפרופו - הם חייבים לתקן את זה בחינם במסגרת חוק הניוד, הרי זו תקלה שקשורה באופן ישיר לפתיחה שלו לSIM זר)

לפי מה שראיתי באינטרנט, בשביל לבטל את המצב הזה, גם צריך קוד מסויים. פשוט הם לא רוצים לתת אותו?

יש מישהו שעובד בפלאפון (או חברה אחרת) ויכול לשפוך קצת מידע בנושא?

 

wil - לא נראה לי שזה שמדובר בשהייה, המכשיר ככה כבר כמה שעות טובות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

זה לא שהם לא רוצים לתת, הם לא יודעים.

בשביל לתקן דבר כזה גם בסלקום וגם בפלאפון הם שולחים את המכשיר על חשבונם ליבואן סמסונג ה"רשמי" (ברח לי השם שלו, זה שכל הזמן מפרסם ב'ישראל היום' שהכי טוב לקנות מכשירים שלו) והם בתורם מתקנים את זה בתשלום ופותחים אותו לsimfree.

 

לפלאפון/סלקום/אורנג' זה עולה כסף, מן הסתם הם רוצים להימנע מלתת כזה שירות ללקוח שעזב אותם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

המצב הזה אומר שהסים שהוכנס לא מתאים והקוד פתיחה(NCK) כבר לא יתקבל, במילים אחרות דרוש קוד פתיחה נוסף.

הנציגה הביאה לך קוד בשביל לפתוח את המכשיר לסים פרי? הכנסתה 5 פעמים קוד לא נכון? זה מסביר את העניין :)

אם יש לך גישה לקופסה כגון פגסוס או Z3X תריץ UNLOCK רגיל ותקבל את הקוד, אחרת גש למרכז שרות או מעבדה פרטית קרובה לביתך.

 

NINJMNKY לא חומרה ולא נעלים, זה מנגנון אבטחה של סמסונג בלי קשר לטאץ'ויז וכו, והיבואן זה סאני, אותו המנגנון קיים בנוקיה אחרי 3 נסיונות שגויים.

אודי A4

דימה.

פורסם
המצב הזה אומר שהסים שהוכנס לא מתאים והקוד פתיחה(NCK) כבר לא יתקבל, במילים אחרות דרוש קוד פתיחה נוסף.

הנציגה הביאה לך קוד בשביל לפתוח את המכשיר לסים פרי? הכנסתה 5 פעמים קוד לא נכון? זה מסביר את העניין :)

אם יש לך גישה לקופסה כגון פגסוס או Z3X תריץ UNLOCK רגיל ותקבל את הקוד, אחרת גש למרכז שרות או מעבדה פרטית קרובה לביתך.

 

NINJMNKY לא חומרה ולא נעלים, זה מנגנון אבטחה של סמסונג בלי קשר לטאץ'ויז וכו, והיבואן זה סאני, אותו המנגנון קיים בנוקיה אחרי 3 נסיונות שגויים.

איזה 5 נסיונות, פעם ראשונה אמרה לי ללחוץ סולמית (#), לחצתי וזה נתן הודעת שגיאה. אמרה לי ללחוץ עוד פעם אחת, לחצתי ואז הטלפון נכנס למצב הזה.

 

מרגיז שאני צריך עכשיו לנסוע למרכז שירות ולבזבז המון זמן בגלל טעויות של נציגים. בשביל מה הם עוברים הכשרה? בשביל שיקריאו לי מהמסך את ההוראות ולא ידעו ממש על מה מדובר?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אז כנראה שכבר ניסו לפני כן או שאתה לא מסביר טוב , הטלפון נדלק אם הסים המקורי(פלאפון)?

בכול מקרה אני לא רואה פה טעות של נציג, אני ישמח אם תסביר לי איפה הנציגה טעתה.

אודי A4

דימה.

פורסם
אז כנראה שכבר ניסו לפני כן או שאתה לא מסביר טוב , הטלפון נדלק אם הסים המקורי(פלאפון)?

בכול מקרה אני לא רואה פה טעות של נציג, אני ישמח אם תסביר לי איפה הנציגה טעתה.

אין סיכוי שניסו לפני. אין לי יותר כרטיס סים של חברת "פלאפון", ולכן אני לא יכול לדעת.

הוא נדלק בצורה רגילה בלי כרטיס סים בכלל בתוכו.

 

הטעות הייתה של הנציגה, מכוון שהיא אמרה לי ללחוץ על סולמית (#), בעוד שהייתי צריך פשוט להזין את הקוד באופן ישיר.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אותו סיפור היה לי בעבר עם אורנג' ומכישר של נוקיה - נתנו קוד לפתיחה לכל סים - הוא לא תפס, ניסו שוב ושוב - ובלי לומר לי כי המכשיר יתקע.

אני מצפה שהמוקדנים ידעו דבר כזה ויתריעו לפני הלקוח.

הפתרון היחדי הוא לתת את המכשיר לתיקון במרכז השרות של החברה ש"תקעה" אותו. השרות חינמי ונדמה לי שהם מחוייבים לעשותו חינם לפי חוק. בדרך כלל יתנו לך מכשיר חלופי ליומיים-שלושה וקח בחשבון שכנראה ימחקו לך את הזכרון, אנשי קשר וכל מה שהורדת למכשיר. אם יקרה - בדוק בעת הקבלה ובקש זיכוי להחזרת של תכני הורדות רשמיות , אם היו כאלו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...