Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול נסעתי הביתה וכשנכסתי לשכונה הכבישים היו מוצפים.

נסעתי במהירות נורמאלית ואז הנורה של המצבר נדלקה לי, ואחריה הנורה של הabs.

ההגה ננעל אבל לא ב100 אחוז אפשר להזיז אותו טיפה ימינה ושמאלה עם המון כוח,

בסופו של דבר הצלחתי להכנס לרחוב ולהחנות בקושי, כיביתי את המנוע ואחרי כמה דק בניתי שוב

וראיתי שהמנוע ממש חם אז כיביתי והשארתי לבוקר. בניתי שוב בבוקר וההגה עדיין נעול.

קרה פעם למישהו?/ מישהו יודע מה הבעיה?

פורסם

(זו רק הנחה) - אולי בעייה ברצועת האביזרים (החליקה/נקרעה/השתחררה) - מכאן - לא היתה טעינה וגם - כשל כלשהו במשאבת הגה הכח.

גרור למוסך להמשך טיפול.

alfa 156 2.5.

פורסם

החורף הזה תקף את הקוואלירים.

גם אצלי, תראה פתחתי הודעה, גם התחילו לשחק לי מנורות.

נסעתי לאט, מהירות סבירה, אבל הניקוזים של ב"ש לא משהו.

 

זה לא נקרא הגה נעול, אלה הגה קשה, זה המשאבת הגה כוח יש לך בעיה איתה.

תבדוק טעינה מהאלטרנטור, כנראה הוא נרטב או משהו, כל מקרה תן לרכב לנוח כמה זמן ותניע, מקווה שיסתדר.

(קרה לי ב406 שהייתה לי, אחרי כמה שלוליות נדלקה לי מנורה של המצבר ואחרי כמה נכבתה).

 

כמו שהקודם אמר, תבדוק רצועת אביזרים, היא משפיע ישירות על שתיהם.

פורסם

מעדכן כי אי אפשר לערוך את ההודעה הקודמת.

 

גם לי בקוואליר התחילו לשחק היום המנורות והלוח שעונים.

 

בדקתי מתח במצבר בזמן שהרכב מונע, המתח שיחק, ירד גם ל10 ול7 וולט, (בדקתי בכמה מצבים: מפוח מזגן על פול, פנסים וונטה, עדיין שיחק).

ניתקתי אותו לרבע שעה, ואז חיברתי והנעתי, המתח נשאר קבוע על 13.9v גם אחרי שהעלתי סלד והפעלתי כמה צרכנים, הוא נשאר קבוע ומדוייק, בלי משחקים.

יצאתי לסיבוב בדיקה בשכונה, הכל תקין, יצאתי לסיבוב סידורים בעיר (בערך 12KM), הכל תקין טפו טפו טפו, מקווה שהבעיה נפתרה.

המצבר בן חצי שנה בערך של שנפ, בדקתי לו מתח הדקים בזמן שהוא מנותק, 13.99v שזה טוב מאוד.

אין אצלי הרבה שטויות והתקנות חאפריות, רק קודן, פס לדים בתא-מטען (חיברתי אותו במקום המנורת ליבון שהייתה שם), ופס-לדים בספויילר (היה בו פס לדים רגילים מקוריים, חלק נשרפו, אז התקנתי פס לדים SMD, הכל מוגן ואטום כמו מקורי, זה של האור ברקס).

באופן כללי אני נמנע כמה שיותר להתעסק עם החשמל ברכב, ועל אחת כמה וכמה ברכב ישן ועוד אמריקאי.

×
×
  • תוכן חדש...