Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני מתעניין לרכוש רכב (סניק II יד ראשונה) מקרסו טרייד אין.

הם לא מוכנים לתת מחיר בטלפון ורוצים שאגיע לסניף.

 

האם למישהו יש מושג בהערכה גסה האם הם מוכרים במחירי מחירון או למטה מכך? - אני יודע שזו שאלה כללית ביותר אבל סתם מעוניין לקבל קנה מידה.

כמו כן, האם למישהו היה נסיון רע איתם?

פורסם

חפש בפורום על קרסו טרייד אין או הצץ בתחתית העמוד על "נושאים דומים". אם אתה מתכוון להגיע לסניף, כדאי שתדע למה אתה נכנס.

:turn-l:
פורסם

מניסיוני בקרסו ניתן לרכוש את הרכבים במחירים הנמוכים ממחיר המחירון, כך גם במרבית הטרייד אין-ים הרשמיים.

זה נובע מהעובדה שבדר"כ הם עצמם קונים את הרכב מהלקוח במחיר נמוך מהמחירון.

 

תבדוק היסטוריית טיפולים מסודרת ושאין איזה תיקון יוצא דופן שמעיד על היותו לימון.

פורסם
מניסיוני בקרסו ניתן לרכוש את הרכבים במחירים הנמוכים ממחיר המחירון, כך גם במרבית הטרייד אין-ים הרשמיים.

זה נובע מהעובדה שבדר"כ הם עצמם קונים את הרכב מהלקוח במחיר נמוך מהמחירון.

 

תבדוק היסטוריית טיפולים מסודרת ושאין איזה תיקון יוצא דופן שמעיד על היותו לימון.

לא ממש נכון,

בדרך כלל דווקא אצל קרסו ואצל כלמוביל יש לך התחייבות לטרייד אין במחיר מחירון. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הם מפרסמים באתר את המחיר מחירון של לוי יצחק אבל לא מפרסמים את המחיר שלהם, אני מניח שהוא יהיה נמוך יותר באחוזים בודדים, לא?

פורסם
הם מפרסמים באתר את המחיר מחירון של לוי יצחק אבל לא מפרסמים את המחיר שלהם, אני מניח שהוא יהיה נמוך יותר באחוזים בודדים, לא?

 

מנסיון עם קרסו , מחיר המינימום של הרכב מוכתב לאיש המכירות על ידי המערכת, יצא לי להביט במסך כאשר נציג המכירות הלך להביא את הניירת של הרכב בו גיליתי ענין (קשקאי בזמנו) ובמסך נראה המחיר מינימום שבו ניתן להציע את הרכב לפני פניה למנהל הסניף.

 

המחיר הסופי של הרכב נקבע בהתאם למצבו וליכולת המיקוח שלך, והחשוב ביותר תלוי ברמת הסחירות שלו, על הקשקאי לא היה מקום למיקוח , אני מניח שאם אתה מתענין בסניק\ מאגאן הגמישות שם תהיה גדולה יותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני רכשתי מהם רנו מגאן והייתי מאוד מרוצה.

שירות מעולה טרם קבלת הרכב ולאחר מכן. המגאן יקר יחסית אבל הם ברמה אחרת משאר המגרשים.

לא יודע להגיד לך לגבי סניק אם הם זולים או לא אבל יש הרבה יתרונות ברכישת רנו מהם.

הכל זמין נח וקל!

שורה תחתונה - מרוצה מאוד ונראה שהם עושים מאמצים לשיפור תדמית שבעבר היתה קצת בעייתית, יצא לי לרכוש רכבים בעבר ממגרשים מובילים אבל איתם היתה לי את החוויה הטובה והנעימה ביותר.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

טוב לאחר שקיבלתי את טופס הבדיקה החלטתי (כמה מפתיע) לוותר...

המצב של הרכב על פי הבדיקה, במילים עדינות - לא מזהיר.

טופס בדיקה.jpg

פורסם

מתוך סקרנות:

1. האם הרכב מקרסו טרייד אין או ממגרש אחר?

2. האם נאמר לך לגבי ההחלפה שנעשתה במרכב ,טרם הבדיקה?

3. האם הבדיקה גילתה לך דברים שלא הופיעו בבדיקה שעשה המגרש?

4. הליקויים דווקא לא קריטים לרכב משנת 2006.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
מתוך סקרנות:

1. האם הרכב מקרסו טרייד אין או ממגרש אחר?

2. האם נאמר לך לגבי ההחלפה שנעשתה במרכב ,טרם הבדיקה?

3. האם הבדיקה גילתה לך דברים שלא הופיעו בבדיקה שעשה המגרש?

4. הליקויים דווקא לא קריטים לרכב משנת 2006.

 

לא ראיתי את הרכב, הרכב בסניף תל אביב ואני גר רחוק (מאוד) משם, לכן פיקססו לי את הבדיקה.

בטלפון לא סיפרו שום דבר על הרכב, לכן לא אוכל לענות על השאלות שנשאלו כאן.

הרכב הוא מקרסו טרייד אין.

פורסם

כתבת שכבר ויתרת על הרכב, לא?

 

בכל מקרה, הבדיקה באמת לא מאוד יפה וכשמדובר ברכב כמו סניק אני לא רואה סיבה להתפשר על בדיקה כזאת. לדעתי עבור הלאה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היות וסרן שמועתי עושה לאנשים כמונו טובה, הייתי מנסה למשוך לכיוון שנתונים 2007 וכך למצא רכבים במצב יותר טוב למרות ששוב - הדבר שבולט בבדיקה זאת הפגיעה שדרשה החלפת דלת אבל לא חסרים סניק למכירה במצב טוב, מנסיון צריך סבלנות. גם אני בביקור הראשון בקרסו הציעו לי רנו עם 55000 ק"מ וויתרתי עליה. צריך סבלנות כי זה משתלם. המקומך, הייתי נרשם בכל המגרשים של קרסו ומבקש שיעדכנו אותי ברגע שמגיעה אחת בתקציב X שנכנסת לי לתקציב. תתפלא, יש הפתעות!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

×
×
  • תוכן חדש...