Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הייתי רוצה להתקין אצלי במערכת מולטימדיה גם טלויזיה

שימושי בשבילי כי אני הרבה באוטו ולפעמים מפספס תכניות וכו'...

וגם מעולה לנסיעות ארוכות :)

 

אז ראיתי באיביי קיט מושלם של מערכת טלויזיה כולל כל האביזרים - כאן:

http://www.ebay.com/itm/High-Speed-40km-t-H-264-MPEG5-Mobile-Digital-Car-DVB-T2-TV-Receiver-HDMI-1080P-/110893412747?pt=US_Video_Capture_TV_Tuner_Cards&hash=item19d1c3318b

 

המחיר הוא - 99 דולר שזה בערך 380 ש"ח (כולל משלוח חינם)

 

נשמע לי סביר מאוד.

צריך לדעת משהו מיוחד לגבי ההתקנה של המוצר? או חיבורים כלליים העברת חיווט וכו'?

 

בנוסף הייתי רוצה לשמוע המלצות אם מישהו התנסה במוצר דומה מאיביי.

והאם לא כדאי כבר לקנות בארץ אצל מתקין אם אין הפרש משמעותי במחיר?

ממה שאני ראיתי בארץ עולה בין 700 ל-800 שקל למוצר ללא התקנה (שזה פי 2)

 

תודה ! :wink:

VW Scirocco TSI - DSG

פורסם

אני לא בטוח ששיטת השידור בישראל היא DVB-T2, יש פה DVB-T לגבי ה2 אני לא בטוח

 

אם הייתי צריך לקנות היום מכשיר חדש הייתי קונה את זה.

 

יש לי דגם ישן יותר שלהם ואני מרוצה ממנו מאוד. הדגם החדש קטן ממנו בחצי בגודל.

 

http://vcan.en.alibaba.com/product/626250807-200952186/2012_NEW_DVB_T2100_Android_TV_Box_Factory.html

 

זה האתר שלהם:

http://www.vcan.cc/dvbt-isdbt-atscmh-c-74.html?zenid=0cj71h5hqp46khihocetjbgvc1

 

וזאת הנציגה ששולחת לי מידיי פעם פרסומות על מוצרים חדשים:

ANNA

sales98@vcan.cc

פורסם

רשום:

 

US &AU& Japan Buyers attention pls: Its TV format to be DVB-T2,

not ATSC or ISDB format,so it cannot work within US,Japan,Brazil,AU;

pls do not buy it if you want to use it in USA or Australian or Japan

 

בקיצור לא יעבוד בארה"ב, אוסטרליה או יפן..

באירופה כן יעבוד... מספיק כדי להיות רגוע?

VW Scirocco TSI - DSG

פורסם

יעבוד.

זה סה"כ קופסה עם חיבור לחשמל של האוטו, שלט, אנטנה ויציאת וידאו.

חבר אותה לחשמל ולאנטנה, תוציא וידאו למסך ויש לך TV באוטו.

 

אגב, יש לי ולדעתי זה חסר שימוש כמעט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני ממשיך לבדוק ולחפש קיטים כאלה ואני רואה בכל מיני מחירים ורמות..

 

בתכלס יש צורך ממשי להשקיע במערכת כזו שהיא יותר איכותית?

או שמספיק מה שפירסמתי ב-99 דולר ויעשה את העבודה באותה רמה?

 

שמעתי שיש כאלה שלא עובדות בזמן נסיעה מהירה ויהיו לי בעיות קליטה.. וכו'..

 

איזה מערכת יש אצלך? (ואם אפשר כמה עלתה לך?)

VW Scirocco TSI - DSG

פורסם

אצלי יש משהו סיני no name שעלה 90 דולר.

עובד, גם בנסיעה מהירה. לפעמים הקליטה לא טובה באיזורים מסויימים אבל לרוב פועל ללא דופי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם הזמנתה והצלחתה או מישהו כבר עשה, שיעדכן אותי נורא מעניין אותי אם זה אפשרי,

ברשותי מערכת מולטמידיה מסוג NIPPOND6600 ורציתי לדעת אם אפשר לחבר לה דבר כזה.

פורסם
אצלי יש משהו סיני no name שעלה 90 דולר.

עובד, גם בנסיעה מהירה. לפעמים הקליטה לא טובה באיזורים מסויימים אבל לרוב פועל ללא דופי.

 

 

לא כל הקיטים עובדים במהירות, שים לב לשיחה שלי עם המוכר מהלינק ב99 דולר:

 

,



hi

you wrote:

High Speed 40km/t H.264 MPEG5

 

it means that it can be watched only 40 KPH maximum?

how fast can i drive and still get good picture quality?

 

thanks.

 

- gal158

 

========================

 

Hi Friend,

Thanks for asking.

 

Yes, the item can be watched only 40km/t.

 

It's not sure how fast you can drive and still get a good pic quality, cause we have not test this function.

 

Sorry for that.

 

If need futhrer questions please feel free to let us know.

 

Regards

Cindy

 

זה למשל לצפיה במהירות מקסימלית של 40 קמ"ש... אני מחפש יותר מזה.

VW Scirocco TSI - DSG

×
×
  • תוכן חדש...