Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פשוט תקפיד שהוונטיל של הגלגל נמצא בחור המיועד בטסה וזהו. נותנים לזה מכות קלות בקצוות וזה נתפס על הגלגל. להשלמת המראה הישראלי אל תשכח להוסיף אזיקונים שיאבטחו את הטסה לג'אנט:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב עם טאסות לא מקוריות מזעזע וערסי לטעמי.

תחפש מקורי בפירוקיות או יד2, אם אין אז או בלי כלום או מגנזיום נורמאלי (במחשבה שניה, לפי הטעם שלך בטאסות אז אני לא רוצה לדמיין את המגנזיום שתרכוש...)

פורסם

עכשיו אני הבנתי, יש בטסות חורים המיועדים לונטיל?תמיד זה ככה? בכל טסה?

כן.

לכל טאסה יש עיגול מתכתי שמתיישב מאחוריה ונצמד לפלסטיק עצמו.

בעיגול הזה קיים מקום ייעודי לוונטיל.

 

ולגבי כותרת ההודעה - האם זה בזבוז?

לטעמי כן. שמור על הרכב מקורי - הכי יפה.

 

בהצלחה בהרכבה.

פורסם

בעניין הטאסות ,באוטודיפו יש סט טאסות מאוד יפות דמוי ג'אנטים כמו שאתה אוהב, רשום עליהן WRC והן בצבע אפור, בדוק אותן.

בתור אחד שאוהב להסתכל על טאסות וג'אנטים של רכבים לדעתי הטאסות הכי יפות הן המקוריות , כל דבר אחר מכער את הרכב.

Miata ND2

 

פורסם

מצחיק אותי שאתה צוחק על ג'אנטים סיניים ומעדיף טאסות (ועוד כאלה).

מאות מכוניות נוסעות עם כאלה והכל תקין כל עוד לא תעשה דברים חריגים.

אנשים בפורום הזה צריכים לצאת מהסרט הזה מהר,

לנסו שמיוצרים בתאילנד מסריחה נחשבים בארץ למותג-על וג'אנט סיני נחשב למתפרק?!

במה כבר תאילנד טובה יותר מסין?

 

ג'אנטים סיניים הם של ערסים?

והטאסות האלה הם של אני עסקים...

פורסם

הסניף הקרוב ביותר לביתי מחזיקים טסה בצורת כוכב בגודל 14, על פניו המחיר סביר (80 שקל) והצורה מאוד יפה. אני אוהב שזה מסתובב עם הגלגל כמו ג'אנט, כשיש טסה עם צורה שמכסה את כל הג'אנט, אבל ממש את כולו\הרוב הגדול, זה פחות יפה.

זה של אמריקן איגל.

אני גם בעד טסות מקוריות, הבעיה היא שאני לא בקטע של להתחיל לטפל בטסות, לצבוע אותן ולהתעסק בזה, באמת שאין לי זמן לזה וגם אני לא מבין בזה, אני יכול להרוס אותן. יש להן המון שריטות, מלא פיח וגם שתיים מהן קצת שבורות בצדדים, לא משהו רציני ובהחלט החזיקו מעמד למעלה מ10 שנים בצורה מדהימה יחסית לפלסטיק, אבל מבחינת יופי וצבע והכל אין להם את "הברק" יותר בעיניי. מטצער על החפירה.

אני ממש לא מבין איך אתם מעדיפים טסות מקוריות?כל הטסות המקוריות ללא צורה כלשהי, אין שום דבר יפה בטסות מקוריות.

 

עריכה: לבחור שמעליי, אל תשווה את לנסו שמוכרת בעולם ויש לה אתר מכובד ולמיטב הבנתי מקבלים כבוד גם כאן בפורום, לג'אנט סיני עלום שם. כל השמות של הג'אנטים הסיניים- עשיתי כמובן חיפוש באינטרנט ונחש מה?כלום.באמת כדאי להשקיע על דבר כזה???

פורסם

לנסו שמיוצרים בתאילנד מסריחה נחשבים בארץ למותג-על וג'אנט סיני נחשב למתפרק?!

במה כבר תאילנד טובה יותר מסין?

 

אין לי דעה או ניסיון עם ג׳אנטים סיניים, אבל אענה לך תשובה שתופסת לכל מוצר בכללי וגם לגאנטים במקרה זה:

 

אין קשר למדינה בה יוצר המוצר, אל תעשה את ההשוואה הזו לפי ארץ ייצור אף פעם.

מה שקובע פה זה החברה היצרנית, שהיא זו שמחזיקה את המפעל, מכשירה את העובדים, מעסיקה מהנדסים, עורכת בדיקות ומבחנים מקיפים וכמובן ביקורת איכות קפדנית מאוד - כל אלו יגיעו כשמדובר במותג כלשהו שהוכיח את עצמו, בדרכ מקור החברה יהיה ממדינות מתקדמות אך המפעלים עצמם בכל מקום אחר.

 

כשמוצר כלשהו מפורסם ללא שם חברה או שם שאין אחריו שום מידע או שהוכיח את עצמו כמו הנ״ל, כל התנאים מעלה אינם מתקיימים ומה שקורה שם זה פשוט זיוף, עבודה עם חומרים שלא נבדקו, מוצרים שלא עברו בדיקות מקיפות וביקורת איכות שלא קיימת.

 

אני אישית לעולם לא ארכוש מוצר שמגיע מחברה עלומת שם וחסרת תקנים מתקדמים, אבל כן ארכוש מוצרים שמיוצרים בסין ובמזרח ששייכים למותג כלשהו, ע״ע Apple ושות׳.

פורסם

אני צבעתי טאסות מקוריות נראה מעולה וממש טוב.

טאסות שהן לא מקוריות הורסות את היופי במיוחד הטאסות המכוערות שהראת.

אם אתה כל כך רוצה אתה יכול לקנות ג'נטים סיניים ביד 2 וזה יהיה עדיף על טאסות ב 250. :roll:

פורסם

כנסו לאמזון(בריטניה בעיקר) ותסתכלו איזה טסות מדהימות יש, אני פשוט לא מבין למה המחירים כל כך יקרים.

עד 100 שקל הייתי קונה 1000 טסות מאיביי או מאמזון, הבעיה היא שבאיביי זה יקר מדי והדגמים היפים אף יקרים מדי ואמזון לא שולחים לישראל, אבל גם שם קצת יקר.

טסות שחורות זה חמוד,הבעיה היא שצריך פס מסביב כדי שהטסה תבלוט כי הג'אנט שחור, כמו הטסה הראשונה שהראיתי פה.

פורסם

דרך buy2usa אתה יכול שישלחו לך מאמזון לישראל.

אבל אתה מתעסק בשטויות, בידיוק כמו שהיה עם הכריש והסופית לאגזוז. תקנה עדיף צמיגים איכותיים.


×
×
  • תוכן חדש...