Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שטויות של צעיר, אני לא ערס ולא נוהג כמו ערס, מה לעשות שבעיניי הרכב היה זקן מדי לנהג צעיר (קורולה 99 עם פנסים של צפרדע) אני אוהב להוסיף לרכב דברים, נכון שלפעמים זה בטעם רע בעיני אחרים אבל את האמת אני אוהב את זה.

לגבי צמיגים, אל תדאג, על האוטו הזה לא יהיו צמיגים סיניים. יש לנו יוקוהומה וקונטינטל, בדרך להחליף שתיים מהם.

 

הנה הטסות שקניתי:

תורידו את התמונה למחשב וזה יהיה קטן יותר, מה דעתכם?

אוטו דיפו רצו תוספת של 25 שקל על התקנה! מ80 שקל היה הופך ל105.ברור שלא הסכמתי.

אגב, יש בתוכם 4 חישוקים ממתכת כזאת, אני צריך להכניס אותם קודם מסביב לגלגל?

 

http://www.israup.net/images/1ce22e980acac1308a0c8cc86237f28d.JPG

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז תקשיבו, קניתי את הטסות ורציתי להרכיב לבד ואני לא מצליח. שמתי את החישוקים מסביב לטסות, אין בעיה עם זה, אבל כשאני רוצה לשים את הטסה בתוך החישוק אני לא מצליח להכניס אותה בכלל. למען האמת, הורדתי טסה ישנה וניסיתי להחזיר אותה גם ולא הצלחתי כל כך, אבל הטסות החדשות עושות רושם שהן קטנות למרות שהן מידה 14!.

מישהו יכול לעזור ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדברים האלה בדרך כלל מה שלא הולך בכח, הולך בקצת יותר כח.

אם הצד האחורי איפה שהטבעת מתכת בטאסה הישנה זהה בגודלו לחדשה אז אין סיבה שלא יכנס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שימו לב שטסות לא במידה הנכונה אולי יכנסו בכוח

אבל לא ישבו על הצמיג/גלגל באופן סמטרי -דבר זה לא רק שלא יפה (הגלגל מסתובב כמו ספירלה)

אלא גורם בשלב מסויים לטסות לעוף מהגלגל. (נכון אני יודע שמים אזיקונים...)

פורסם

קודם כל, לא ידעתי שהטסות האלו טסות "ערסים":oops:, אבל הן מאוד יפות (כוכב), אמנם רואים את החורים של הג'אנט השחור, אבל זה מה שחיפשתי, קצת צלעות ושיסתובב כמו שג'אנט מסתובב.

 

בסוף הלכתי אליהם ושילמתי עוד 20 שקלים, אני יודע שיצאתי פראייר אבל פחדתי על הטסה ועל הגלגל. את האזיקון והכל ידעתי לשים ואין לי בעיה, העניין היה להכניס את הטסה לג'אנט ואחרי שקראתי שיש טסות שלמרות שהן בקוטר (14 למשל)של הג'אנט עדיין לא יתאימו, אז קפצתי לשם לוודא שזה כן מתאים\לא מתאים ובסוף התאים. תודה לעוזרים, באמת מיותר לרכוש טסות ב200-300 שקל שהן לא מקוריות, כי גם מישלין מייצרים טסות מכוערות.מה שכן, לעומת הטסות השבורות הישנות, הכוכב קטן יותר קצת.

גם אזיקונים כמובן, פחות אסתטי אבל מבטיח עוד אחיזה.

פורסם
קודם כל, לא ידעתי שהטסות האלו טסות "ערסים":oops:, אבל הן מאוד יפות (כוכב), אמנם רואים את החורים של הג'אנט השחור, אבל זה מה שחיפשתי, קצת צלעות ושיסתובב כמו שג'אנט מסתובב.

 

בסוף הלכתי אליהם ושילמתי עוד 20 שקלים, אני יודע שיצאתי פראייר אבל פחדתי על הטסה ועל הגלגל. את האזיקון והכל ידעתי לשים ואין לי בעיה, העניין היה להכניס את הטסה לג'אנט ואחרי שקראתי שיש טסות שלמרות שהן בקוטר (14 למשל)של הג'אנט עדיין לא יתאימו, אז קפצתי לשם לוודא שזה כן מתאים\לא מתאים ובסוף התאים. תודה לעוזרים, באמת מיותר לרכוש טסות ב200-300 שקל שהן לא מקוריות, כי גם מישלין מייצרים טסות מכוערות.מה שכן, לעומת הטסות השבורות הישנות, הכוכב קטן יותר קצת.

פינקו אותי ב2 אזיקונים לכל טסה, הישנות היה להן אזיקון אחד+חישוק מסביב, אני אולי אוריד אחד, מצד שני עם הזמן האזיקונים משחירים אז עדיף שיהיו מחוזקים עוד.

 

כמעט כמו שמיותר לשאול 100 שאלות כשבסוף אתה עושה את מה שרצית מלכתחילה...

"Simply Clever"

מתגלגל ב 2005 Skoda Fabia I Sedan 1.4 16V Comfort

האשה ב Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Executive 2007

פורסם

לא הבנתי, אם אתה יכול להסביר. אני בסך הכל שאלתי בהתחלה אם כדאי לרכוש אחת מהטסות ששמתי בקישורים, משהבנתי שכל הפלסטיק הזה מיוצר תחת איכות לא משהו בלשון המעטה וזה לא מקורי אז עדיף לשלם על טסות זול יותר (עד 100 שקל).

תמיד ג'אנט עדיף, אמנם כשאתה מוגבל במידה למשהו סיני עלום שם, מצטער, אני אוותר.


×
×
  • תוכן חדש...