Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה דני,

 

אתה צודק מצד אחד, לא חולק על תגובתך ודיעותיך..

 

מה שעשיתי באמת היה דבר מסוכן ואולי גם טיפשי..

אבל זו הייתה הזדמנות (שלא חוזרת על עצמה כל יום) לבדוק באמת אם הבנזין 98 אוקטן שתדלקתי באמת משפיע על הביצועים במנוע..

 

ברגע שהתחלתי לשמוע את הרעשים קצת פחדתי,והאטתי את המהירות ל-140 ואז הרעשים הפסיקו..

 

המשכתי להאיץ ורק במהירות גבוהה יותר הרעשים חזרו , וכמו שרשמתי האטתי מיד כי באמת התחלתי לפחד.

 

כמו כן ידוע לי הסיכון שלקחתי ולא , לא הייתי לוקח את הסיכון אילו היו רכבים נוספים.. הכביש היה ריק לחלוטין..

 

ואני לא חושב שהחיים הם כמו משחק מחשב , אחרת הייתי עושה את כל יום..

 

בידידות..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפתע אני רואה לאנטיס F בצבע טורקיז במרחק של 20 מ' בנתיב השמאלי ואני באמצעי, מתקרב (מעין אחווה של נהגים בעלי אוטו רכב) , חייב לראות מי נוהג (מנסה לבנות את הפרופיל של אנשים שנוהגים בדגם הזה) מתקדם לעברה , שנינו משייטים במהירות איטית ,ברכב הייתה בחורה מדהימה בלונדינית עם משקפיים, ממש יפה..

 

מזל טוב על ראיון העבודה, אבל אני יכול לעזור לך בנושא הפרופיל של האנשים שנוהגים בלנטיס 323F דור קודם.

 

ובכן. לא מזמן ראיתי אשה מבוגרת בת 60 לערוך נוסעת ב-323F. אח"כ ראיתי גבר בן 35 באותו הרכב עם אשתו. אח"כ ראיתי בחורה צעירה כמו שאתה ראית, ואז ראיתי זקן בן 80 בערך נוהג בלנטיס כזאת, כשהנכדים מאחור. לאחר מכן ראיתי גם צעיר בן 18 שלקח את האוטו של אמא עם החבר'ה, ובסוף ראיתי אשה בת 40 נוהגת בו עם בעלה ושני ילדים מאחור.

 

מכאן אני מסיק מסקנה נחרצת:

 

במזדה 323F דור קודם נוהגים אנשים בעלי הפרופיל הבא:

 

או צעירים, או מבוגרים, או זקנים.

או גבר. או אישה.

או לבד, או עם הילדים.

 

מה שבטוח. אף אחד מהם לא חשב שהוא נוהג באוטו ספורט מטורף :wink:

 

הכל בידידות, הא? :D

 

רוני

 

בשם נציג הF דור קודם בפורום I here by מוחא!!! 8)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

תוספת בעריכה: סליחה :oops: שכחתי... מזל טוב שמוליק :lol:

L'amour Toujours

פורסם

בוא'נה, אתם ממש קרועים !!!!!

הסיפור עם האלפא והחלון האחורי השכיב אותי על הרצפה !!!

 

הסיפור עם האנטנה נשמע לי דיי מצוץ, אצלי נסעתי כמה פעמים 200 קמ"ש ושום דבר לא עף !!! נעזוב את זה ש-200 קמ"ש באומגה נראים כמו 100 קמ"ש ברכב משפחתי . . .

לפני שיקפצו עליי אני אוסיף שאני לא גאה במהירויות ש"סגרתי", לפי דעתי זו לא חוכמה לנסוע בקו ישר ואני מעדיף סיבובים על פני נסיעה מהירה (אבל ב-4 לפנות בוקר כשאין נפש חיה על הכביש זה פשוט דורש לבדוק את הכח הרב שיש לאוטו) . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בוא'נה, אתם ממש קרועים !!!!!

הסיפור עם האלפא והחלון האחורי השכיב אותי על הרצפה !!!

 

הסיפור עם האנטנה נשמע לי דיי מצוץ, אצלי נסעתי כמה פעמים 200 קמ"ש ושום דבר לא עף !!! נעזוב את זה ש-200 קמ"ש באומגה נראים כמו 100 קמ"ש ברכב משפחתי . . .

לפני שיקפצו עליי אני אוסיף שאני לא גאה במהירויות ש"סגרתי", לפי דעתי זו לא חוכמה לנסוע בקו ישר ואני מעדיף סיבובים על פני נסיעה מהירה (אבל ב-4 לפנות בוקר כשאין נפש חיה על הכביש זה פשוט דורש לבדוק את הכח הרב שיש לאוטו) . . .

 

כן כן,, אנחנו קרועים, אבל לפחות יכולת לומר מזל טוב ובהצלחה!

 

סתם בצחוק.. :lol::lol:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...