Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. מה נסגר עם הרובינזון קרוזו ? :|

ב. מרוץ חובבני עם יותר מדי משתנים לא מקובעים (נהגים שונים, תיבות הילוכים אוטומטיות וידניות באותו מרוץ , הספקים שונים, סגמנט מחיר לא אחיד ) :nono:.

ג. לא ממש מבין מה הייתה הפואנטה של הסרטון. מאוד דומה למשפטי פתיחה של ערסים עם בחורות דוגמת "לא חבל..."

 

חוץ מזה, אחלה סרטון ! :wink:

זמין 8)

פורסם

הסרטון הראשון באמת קצת מצחיק, ולא רק בגלל הבחור עם השיער :-P

 

השני בכלל דפוק. קודם כל, שהטמבל שהעלה אותו ילמד לערוך החוצה את כל הקטעים המשעממים. דבר שני - מביך שהלמבו מפסידה בהפרש כזה. אבל אהבתי את האופטימיות - בהתחלה הגופרו מסתכלת אחורה, אח"כ כבר קדימה :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה באמת משעשע לראות למבו נשארת ככה מאחורה.

 

הקופרה עברה השקעה רצינית, כולל הסבה להנעה כפולה. נראה לי בסופו של דבר עלתה יותר מהלמבו:lol:

 

הנה עוד סרטון נגד יריב יותר ראוי:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ykkhgDdpLUs&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

#קרדיט לבחור שהעלה את זה בפורום ואגית.

פורסם

המבחן הזה לא ממש מעיד על משהו, יותר מדי משתנים.

מה שכן, הרנו מהממת. :inlove:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ההישג המרשים של ה GTI הוא על אף היותה גרסת ה 35.

 

לא יודע...הסרטון לא "דיבר" אלי. אז כנראה אני לא שייך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הנה הסרטון שמחזיר את הכבוד ללמבורגיני

 

 

זה סרטון מטורף שראיתי המון פעמים ולא הצלחתי להאמין לתוצאות

פורסם

^מבחינה ספורטיבית אתה צודק.

אבל לקנות הוט-האץ' ע"פ פרמטר הספורטיביות בלבד, זה לפספס לחלוטין את קונספט ההוט-האץ' לחלוטין.

הוט- האץ' נועד לאנשים שרוצים רכב פראקטי שיתפקד כמשפחתית קומפקטית ונוחה בלי לוותר על הפאן- בזה GTI מצטיינת ! :wink:

 

פעם כמובן היה את נושא המחיר.

GTI הפכה לאגדה בכך שהביאה את הכייף והספורטיביות להמונים במחיר סביר לחלוטין.

היום לצערי לא כך הדבר...:-(

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...