Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבן שלי ניסה לנסוע בהילוכים 1 ו2 באוטומט וכאשר העביר לd שם לב שהגיר רועד ורק לאחר מאמץ עוברים ההילוכים.

השאלה האם זה קרה בגלל שהוא ניסה לנסוע בהילוכים 1 ו2 ?

ומה עושים לתיקון המצב?

רכב קאיה מנטור 2002

פורסם

אפשר כי זו בעיה רגעית , הוא ללחץ על גז בהעברה לא העביר הילוך בדיוק לנקודה במסילה .

 

בנתיים בדוק מתי בוצע טיפול בממסרה -

ברכבי קאיה צריך לבצע החלפה חלקית של נוזל ממסרה כל כ 3-5 שנים ועד 60.000 ק"מ.

נוזל ממסרה בתקן SP3 סינטטי מיוחד , יש מקורי וגם חליפי איכותי - לא דקסרון 3 - DEXIII .

אפשר גם ללכת למוסך לממסרות לבדוק את הממסרה .

 

בדוק בימים הקרובים אם יש שוב בעיה , החלקת הילוכים רכב לא מושך , כניסת הילוך עם מכה חזקה וכו'

אם יש בעיה גש למוסך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הבן שלי ניסה לנסוע בהילוכים 1 ו2 באוטומט וכאשר העביר לd שם לב שהגיר רועד ורק לאחר מאמץ עוברים ההילוכים.

השאלה האם זה קרה בגלל שהוא ניסה לנסוע בהילוכים 1 ו2 ?

ומה עושים לתיקון המצב?

רכב קאיה מנטור 2002

 

לבדוק כוון סלקטור גיר

פורסם
אפשר כי זו בעיה רגעית , הוא ללחץ על גז בהעברה לא העביר הילוך בדיוק לנקודה במסילה .

 

בנתיים בדוק מתי בוצע טיפול בממסרה -

ברכבי קאיה צריך לבצע החלפה חלקית של נוזל ממסרה כל כ 3-5 שנים ועד 60.000 ק"מ.

נוזל ממסרה בתקן SP3 סינטטי מיוחד , יש מקורי וגם חליפי איכותי - לא דקסרון 3 - DEXIII .

אפשר גם ללכת למוסך לממסרות לבדוק את הממסרה .

 

בדוק בימים הקרובים אם יש שוב בעיה , החלקת הילוכים רכב לא מושך , כניסת הילוך עם מכה חזקה וכו'

אם יש בעיה גש למוסך .

 

אייל .

כאן אילן שמתי לב כי ממצב עמידה למצב נסיעה הקאיה מתאמצת הטורים עולים אבל האוטו זז לאט או בכלל לא ורק לאחר מכן הוא מתחיל לנסוע כאילו ההילוך מחליק. אגב עם ההילוכים 1 ו 2 אין בעיה .

פורסם

כדאי לגשת למוסך ממסרות ולבדוק -

 

שתי אפשרויות , כמו שרשמו (סלקטור) בורר מצבי ממסרה .

ואו החלקה לחץ שמן , או נוזל איבד מתכונותיו ולא מצמיד .

 

בכל מצב כדאי בדיקה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...