Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני עתיד לקנות מחר מערכת לרכב שלי טויוטה קורולה סאן 2006.

השאלה שלי היא האם אפשר לחבר בעזרת מברגה את המגבר למושבים האחוריים?

עד עכשיו לא הצלחתי להוריד את המושבים האחוריים כדי לראות.

ולכן אני שואל אם יצא פה למישהו לבצע הרכבה של מגבר בטויוטה קורולה סאן 2006.

 

תודה רבה.

פורסם
אהלן,

אני עתיד לקנות מחר מערכת לרכב שלי טויוטה קורולה סאן 2006.

השאלה שלי היא האם אפשר לחבר בעזרת מברגה את המגבר למושבים האחוריים?

עד עכשיו לא הצלחתי להוריד את המושבים האחוריים כדי לראות.

ולכן אני שואל אם יצא פה למישהו לבצע הרכבה של מגבר בטויוטה קורולה סאן 2006.

 

תודה רבה.

 

אני הייתי ממליץ לך לא לגעת אלא ללכת ליוסי אלפיין עילית קאר אודיו תרשום בגוגל שהוא מומחה מספר אחת בארץ בהתקנות מערכות סאב חיתוך טויטרים כל מה שקשור למערכת הוא יודע.

פורסם

תבדוק את הקשיחות של המושב מאחורה,לדעתי כמו בכל רכב זה ניתן להתקנה על ברגים.

אתה אומר שמחר אתה קונה / מתקין אז מי שיתקין לך בטוח יודע מה לעשות או ימצא פיתרון.

אין לך מה לדאוג בסוף יתקינו.אם אתה מתכנן לעשות זאת לבד אז חכה למישהו שכבר ביצע זאת .

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

קודם כל תודה על התגובות.

 

אני מתקין את המערכת עם חבר שעבד בחנות של מולטימדיה לרכב והוא מתקין מורשה (לא אפרסם את שם החברה)

הבעיה שלי שאני לא מצליח להוריד את המושב האחורי למטה לצורך ההתקנה. וזה משהו שהוא לאב דווקא יודע.

ניסיתי לבדוק בעיניים וקראתי בספר ההסבר על האוטו ועדיין לא הצלחתי לבצע את זה.

אולי יש איזושהו טריק או שיטה. או שמישהו כבר ביצע את זה בעבר? אשמח להסבר.

×
×
  • תוכן חדש...