Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000805320

 

זוג מהצפון שמאוד רצה להינשא בתאריך הנחשק 12 בדצמבר 2012 נתקל בבעיה, כשגילה שנער חתן בר מצווה הקדים אותם ותפס את האולם בו רצו לערוך את האירוע. אז הם הציעו לו חופשה חלומית בדיסנילנד כולל כסף לבזבוזים - והוא הסכים לוותר

 

מדובר על 3000$+, רק בשביל התאריך, ללא שאר הוצאות החתונה :|

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ממה שקראתי הבוקר בידיעות, מדובר ב3000 דולר לפני הוצאות הטיסה של הילד לדיסנילנד ופעם אחרונה שבדקתי - הטיסות לקליפורניה כבר לא זולות כמו פעם.

 

אני מקווה בשבילם שזה כי יש להם כסף מיותר, אם זה "זוג צעיר רגיל" מבחינה כלכלית, אז - :?

פורסם

אם יש לאנשים כסף מיותר מה אכפת מה הם עושים איתו?

 

ואיך זה בידיוק מתקשר לזה שיש זוגות צעירים שלא מסתדרים מבחינה כלכלית?

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
ואיך זה בידיוק מתקשר לזה שיש זוגות צעירים שלא מסתדרים מבחינה כלכלית?

 

כי למרות שלרוב הזוגות הצעירים קשה, באמת קשה. איכשהו הרוב מתפרעים בחתונות בצורה מאד מאד לא אחראית.

פורסם

מה אתם בוכים?

תהיו אחראיים לעצמכם, ולעצמכם בלבד, ותפסיקו לדחוף את האף למקומות לא לכם.

להזכירכם - "טירוף" הבזבוזים הזה מממן משפחות רבות בענף האירועים, אז תגידו תודה ותשתקו.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אנחנו בוכים כי אלו בדיוק האנשים שמתבכיינים אחר כך ש"אין להם כסף" ודורשים במחאה להטיל עוד ועוד מיסים על הזולת, כדי למממן אותם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

שיתבכיינו.

 

אנשים שבאמת באמת צריכים עזרה לא מקבלים קדחת מהמדינה, אז אתה חושב שמישהו שומע בכלל את זעקתם של הבזבזנים הפתולוגיים?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אותם בזבזנים פתולוגיים מתבכיינים כדי שהמדינה תיתן להם עוד ועוד, בלי קשר לקצבאות (רוצים חינוך לבני 60 בחינם, עגלות תינוקות חינם, סבסוד ארוחות במקדונלדס) ומי שמשלם על הדברים האלו זה אני ואתה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אנחנו בוכים כי אלו בדיוק האנשים שמתבכיינים אחר כך ש"אין להם כסף" ודורשים במחאה להטיל עוד ועוד מיסים על הזולת, כדי למממן אותם.

 

שטויות של דמגוגים בשקל,

מטרת המחאה לא כוונה להגדלת מיסים אלא לחלוקה צודקת של העוגה.

פורסם
אנחנו בוכים כי אלו בדיוק האנשים שמתבכיינים אחר כך ש"אין להם כסף" ודורשים במחאה להטיל עוד ועוד מיסים על הזולת, כדי למממן אותם.

 

תגיד אתה מכיר בכלל את המשפחה?

מה הסיכוי שהזוג הזה לא אמיד ובכל זאת הוציא כל כך הרבה כסף כדי להטיס את הילד בשביל תאריך חתונה מיוחד?

קצת הגיון ופחות התלהמות חסרת הגיון.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

קשה לי להאמין שמדובר בזוג תפרן.

 

לדעתי זה מטומטם לשלם כסף על תאריך. גם ככה סטטיסטית יש להם 33.3% סיכוי להתגרש. היה עדיף להשקיע את הכסף על עו"ד טוב :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
שטויות של דמגוגים בשקל,

מטרת המחאה לא כוונה להגדלת מיסים אלא לחלוקה צודקת של העוגה.

 

חלוקה צודקת של העוגה זה fancy words לחלוקה מחדש של העושר. חלוקה מחדש של העושר זה ביטוי יפה שפירושו לקחת מהאחד ולתת לאחר, בלי התייחסות לעבודה של אחד ולעצלנות של השני.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למי אכפת? שיעשו מה שבא להם עם הכסף שלהם - כל עוד הוא שלהם ולא בהלוואות.

אי אפשר לדעת מאיפה הכסף של הזוג הזה מגיע ולכן הטענה שאלה סוג האנשים שבוכים על יוקר המחייה ודורשים עגלות וארוחות במקדונלס לא במקום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
חלוקה צודקת של העוגה זה fancy words לחלוקה מחדש של העושר. חלוקה מחדש של העושר זה ביטוי יפה שפירושו לקחת מהאחד ולתת לאחר, בלי התייחסות לעבודה של אחד ולעצלנות של השני.

 

אתה טועה פעמיים, קודם כל אם עד עכשיו העושר חולק לקבוצת עצלנים אחת, למה לקבוצת העצלנים האחרות לא מגיע כלום :?:

ובכל מקרה לא מדובר במקרה הזה, אלא על אנשים עובדים שיוקר המחייה בארץ גדול עליהם..

 

קודם טענת שהמחאה דרשה הגדלת מיסים, עכשיו אתה מדבר על חלוקה מחדש של אותה עוגה:?:

 

 

האחר ברוב המקרים זה הטייקונים שלא מזמן רה"מ הנאלח שלך חילק להם מתנה ,27 מיליארד ש"ח..

×
×
  • תוכן חדש...