Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה ליום כייף מהעבודה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שכבר הרבה עברו את זה אז בטח תוכלו לסייע.:lol:

 

קבוצה של כ-12 איש,גברים בלבד,הרוב מעל 25.

תקציב של 200 שקל לאדם.

צריך לכלול פעילות וגם ארוחה,עדיף באיזור המרכז כי כל החברה מפוזרים בארץ.

וכמובן שההצעות הם פיינטבול וטיול ג"יפים,למרות שפיינטבול כנראה לא יעבור מבחינת קבלת אישור מהעבודה:x.

אפשרות נוספת היא יום כייף באיזה מלון בים המלח או סדנת בירה או בשר (משהו בסגנון).

 

יש הצעות נוספות שלא חשבנו עליהם?

המלצה למקומות ספציפיים?

 

המון תודה.

 

אפשרות מועדון הבורסה ודומיו נשללו:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני לוקח את החבר'ה שלי (30-40) על בסיס דו חודשי בערך לימי כיף.

ימית 2000 + על האש זה תמיד נחמד, כמובן רלוונטי יותר לקיץ.

חמי געש או מרחצאות בסגנון ימצאו חן בעייני העצלנים שביננו וניתן לתאם ארוחה במקום. :)

פיינטבול זה כיף חיים אבל כנראה בעייתי אצלך.

גם יום במלון בים המלח, כמובן בתנאי שזה כולל ארוחת צהריים, יתן לך מענה הולם לסוגיה.

לא חייבים לבזבז את כל 200 השקלים, במידה וזה מתאפשר ניתן להכין מזכרת קטנה בעודף (מחזיק מפתחות, ספל, חולצה...).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יש לי רעיון אחר לגמרי ומשהו קצת שונה, אז נא להקשיב טוב לפני הגיחוכים:

תאם סיור במכון איילון, רחובות. תאם הדרכה במקום ותאם לאחר מכן מסעדה באזור ההייטק של רחובות ממש ליד.

אני חושב שכל ישראלי (כן, אני ציוני ואני לא מתבייש בכך) צריך לבקר שם, ע"מ שלא ישכח בגלל מי אנחנו כאן ובגלל מי יש לנו מדינה.

תאמין לי - המקום מרתק ופשוט לא יאמן. אני טוען שכל סיפור משם הוא לא יאומן עד שלא מבקרים שם ורואים. ולא, אל תתייחס לתיאור היבש והלקוני שתמצא באינטרנט. למקום ולאנשים שלו פשוט נעשה עוול משווע עקב חוסר הפרסום שלו וכל מי שמבקר שם מרוויח, ומקבל נקודת מבט שונה.

הסיור הוא בערך כשעתיים, לאחר מכם עוד כמה שתירצו במסעדה, ואז - הביתה בשעה סבירה. גם זה חשוב ליום כזה...

פורסם

אני יודע שלפחות עד לפני כמה שנים בודדות היו מתקיימים סיורים מודרכים במרכז למחקר גרעיני שורק.

צור איתם קשר ובדוק האם זה עדיין רלבנטי, לי זה נראה סופר מעניין.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מועדון הפוסיקט.

החברה תמיד נהנים שם. בבית תגידו שהייתם בפארק המדע.

גם זה סוג של יום כיף.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חברים רשמתי בפירוש שהבורסה ודומיו ירדו מהפרק למרות שעלו ראישונים.:lol:

 

קיבלתי הצעת מחיר לקארטינג בילו,3 מקצים לכל אחד במתכונת של תחרות ב-120 שקל.

יש באיזור את מסעדת 431 שתיכנס כנראה בדיוק בעודף לארוחה מטורפת.

 

הסיורים שהמליצו כאן הם חינם?:oops:

 

אנחנו לא ממש בקטע של ספא,עדיף פעילות ספורטיבית.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

יום פינוק בספא שיש בו גם אפשרות לארוחה טובה.

 

אני הייתי בספא שיזן במלון דניאל בהרצליה. מסאז' טוב, שימוש בסאונה+בריכה+ג'קוזי ואח"ע ארוחת צהריים טובה במלון. אני מאוד נהנתי מזה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר לקארטינג בילו,3 מקצים לכל אחד במתכונת של תחרות ב-120 שקל.

יש באיזור את מסעדת 431 שתיכנס כנראה בדיוק בעודף לארוחה מטורפת.

 

אם אתם עושים קארטינג (שזה באמת רעיון מצוין) אז ממליץ על תחרות, לא על סתם הקפות. למשל בקארטינג בקרית אונו (בקניון) אפשר לסדר במחיר דומה (120-140 אני חושב) מירוץ עם אימון, מוקדמות, גמר א' וגמר ב'. זה מוסיף הרבה עניין ואקשן.

בנוסף, יש באזור לא מעט מסעדות טובות. כשאנחנו היינו שם הלכנו לטאטי לופט, שהיא מצוינת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יום פינוק בספא שיש בו גם אפשרות לארוחה טובה.

 

אני הייתי בספא שיזן במלון דניאל בהרצליה. מסאז' טוב, שימוש בסאונה+בריכה+ג'קוזי ואח"ע ארוחת צהריים טובה במלון. אני מאוד נהנתי מזה.

 

כל זה ב200 שקל? :shock:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...