Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז קודם כל קצת רקע. היום הגבהתי את האוטו ונשארתי עם האוטו מוגבה כרבע שעה כשהמנוע דולק,

הורדתי את האוטו כיביתי מנוע ואז אני מריח ריח של פלסטיק שרוף,

פתחתי מכסה מנוע ראיתי עשן יוצא מכיוון המשאבה הידראולית,ואז פתאום פרצה שם אש, מיהרתי לשפוך מים,

אח"כ ראיתי שמהמנוע של המשאבה כל החוטי חשמל שיצאו משם נשרפו כליל,

שאלתי, האם ניתן לשפץ את המשאבה? ואיפה? וכמה עולה בערך?

ועוד שאלה אם אני יפרק לבד את המשאבה [בדקתי זה אפשרי] האם כשאני יחבר אצטרך להתחבר למחשב?

וכן האם לא צריך לנקז אויר מהמערכת? ואם כן איך עושים זאת?

תודה מראש לעונים

פורסם

זאת תקלה נדירה מאוד ברכב הזה המערכת הידראולית של ה C5 אמינה מאוד ביחד לדורות הקודמים.

 

ככל הניראה המשאבה שבקה וגרמה לצריכת זרם מוגברת ולכן החוטים נשרפו, לדעתי לא יהיה כדאי(משתלם) לתקן את המשאבה שלך אלא לרכוש משאבה משומשת מפירוק ולהרכיב אותה במקום שלך.

 

מציע לך לפנות למוסך מורשה או מוסך שמתמחה ברכב הזה כי המערכת הזו ברכב הזה מורכבת מאוד וממוחשבת.

פורסם

תודה על תגובתך. החיבורים של המערכת די פשוטים בדקתי ולא נראה לי בעיה לבצע לבד.

השאלה היא בקשר לחיבור למחשב וכן לניקוז אויר אם צריך?

פורסם

איני מכיר טוב את המערכת הידראולית ברכב הזה משום שתקלות בה די נדירות ולא יצא לי להתעסק בה, אלא רק ב BX ובקסנטיה התעסקתי המון בכל המערכת הידראולית.

 

אין צורך בניקוז אוויר במערכות של הBX יכן שגם בc5 אין צורך אבל כדאי לברר לפני שתה מתחיל להתעסק במשהו שחדש לך כדי שלא יהיו הפתעות.

 

מהיכן אתה?

  • ספונסר פורום
פורסם

מוזר מאוד, נתקלתי בזה בעבר רק פעם אחת,וזה נגרם בגלל שהמשאבה התחילה לדצר והחיפה לה את הפיוז לפיוז בעל ערך גבוה יותר.

 

ובכלל,המשאבות האלו מקצרות בגלל חוסר נוזל הידראולי שגורם למשאבה להתחמם.

 

שים לב,המערכת תחת לחץ,לפני הפירוק יש צורך בשחרור הלחץ בעזרת מחשב אבחון(אפשרי גם בלי אבל יותר מסורבל ומכניס אוויר למערכת)

 

אורן

×
×
  • תוכן חדש...