Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , לאחרונה רכשתי פיאט בראבו ומערכת חמודה עליה (ההונדה הקודמת אם המערכת הלכו לעולם בתאונה רצחנית :-(:-()

עכשיו יש לי כמה שאלות בנוגע למערכת החדשה ואשמח לקצת תמיכה בנושא :

1. קודם כל המערכת מורכבת מ-מגבר של audio plus אני חושש שזה לא המגבר הכי איכותי שיש אבל זה מה שהתקציב אפשר עכשיו אחרי קניית הרכב הביטוח והכל ... (בכל זאת חייל) 1400W , רמקולים 6X9 של פיונר דגם 400W TSA6973E

בנוסף ישנו על המגש האחורי קומפוננט של VIBE 460W מחוברים לקרוס אוברים.וסאב 1000W של JBL בתיבת בזוקה ורדיודיסק של פיונר deh2350usb

עכשיו כן זה לא השיא של העולם אבל זה מספיק לי לביינתים התקציב לא מאשר יותר גם ככה , עכישו עוצמה לא חסר ..אבל יש לי כמה בעיות .

1- רציתי לדעת בקרוסאובר שהקומפוננט מחובר אליו מה ההבדל בין -3DB ל0 ל+3 וכמובן מה ההשפעה ?

2- בזמן הנסיעה לפעמים שומעים שיש בור בכביש או משהו כזה שומעים מהסאב וופר כאילו המכה של הכביש נשמעת בו בבום, מה זה יכול להיות ?

3- חסר לי צליל במערכת , יש המלצה ל2 טוויטרים לקדימה של הרכב שיתחברו לרדיו דיסק? ככה ב300 גג לשתיהם .

תודה ויום טוב :-o

 

 

 

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

1. עוצמת ההנחתה של הטוויטרים.

2. בדוק את כל החיבורים והמגעים שלא רופפים או נוגעים אחד בשני.

3. תעביר את הקומפוננט קדימה ונסה להתעסק עם מה ששאלת ב1.

פורסם
1. עוצמת ההנחתה של הטוויטרים.

2. בדוק את כל החיבורים והמגעים שלא רופפים או נוגעים אחד בשני.

3. תעביר את הקומפוננט קדימה ונסה להתעסק עם מה ששאלת ב1.

הי חבר , הקומפוננט לא נכנס בדלת מקדימה ולכן הועבר אחורה , המלצה לטוויטר חמוד שיעשה עבודה ?:wink:

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם
איזה שנה האוטו?

מודל 97.. אני חושב שהדלתות הן 6.5" אבל שניסנו להכניס כמובן שלא נכנס .. בכל מיקרה הטוויטרים שקיימים עכישו פשוט מחרחרים בטרוף וכבר עשו את שלהם וחשבתי רק להחליף אותם .. יש צורך בלקנות סט שלם ??

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

אתה לא חייב לקנות טוויטר יחד עם סט, אפשר לקנות טוויטר בנפרד רק עשה לך טובה ואל תקנה באיביי או אוטו דיפו ב50 שקל טוויטר צווחן.

אם הטוויטר מת זאת אומרת שאתה משתמש בסט מעל יכולותיו וזה ייקרה גם לרמקול הבא שתקנה.

דבר נוסף, אתה יכול ללכת למתקין מנוסה והוא יכול להכניס לך בדלת גם אלמנט בגודל 9', המחסור שיש לך בצלילים הגבוהים הוא בגלל שאין לך במה קדמית.

הכי טוב שמהלך ראשון תעביר את הסט קדימה ומשם תתקדם לפי מה שחסר לך.

פורסם
אתה לא חייב לקנות טוויטר יחד עם סט, אפשר לקנות טוויטר בנפרד רק עשה לך טובה ואל תקנה באיביי או אוטו דיפו ב50 שקל טוויטר צווחן.

אם הטוויטר מת זאת אומרת שאתה משתמש בסט מעל יכולותיו וזה ייקרה גם לרמקול הבא שתקנה.

דבר נוסף, אתה יכול ללכת למתקין מנוסה והוא יכול להכניס לך בדלת גם אלמנט בגודל 9', המחסור שיש לך בצלילים הגבוהים הוא בגלל שאין לך במה קדמית.

הכי טוב שמהלך ראשון תעביר את הסט קדימה ומשם תתקדם לפי מה שחסר לך.

הי סקוב, קודם כף תודה רבה על העזרה , אולי אוסיף סט קטן יותר בדלתות הקדמיות , ואשאיר מאחור על המגש את הקיים כי זה יהיה סיפור לסדר את החור של המגש, בכל מיקרה חשבתי להשקיע על טוויטר טוב איזה 300 400 שח לכן אם אעלה את התקציב לכ600 אוכל למצוא לי סט נחמד שיפיק לי קצת צליל באזור הקדמי? תודה ויום טוב

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

אל תתקין טויטר מקדימה ללא מיד.

מה שתקבל יהיה יותר גרוע ממה שיש עכשיו.

את התקציב שיש לך לטויטרים תשקיע בהעברת הסט הקיים קדימה.

לעניות דעתי :-D

מתחדשת*

פורסם
אל תתקין טויטר מקדימה ללא מיד.

מה שתקבל יהיה יותר גרוע ממה שיש עכשיו.

את התקציב שיש לך לטויטרים תשקיע בהעברת הסט הקיים קדימה.

לעניות דעתי :-D

מדוע זה ירגיש יותר גרוע ?

חשבתי במקום להתחיל לקדוח להרחיב חורים פשוט לקנוט סט חדש פשוט וקטן יותר , כי עוצמה יש בשפע , רק הצליל קצת חסר ..:-(

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

אם יש לך מספיק כסף עבור סט חדש ברמה שתתאים לך, לך על זה.

אם אין לך מספיק בשביל סט שעונה על דרישותך, תשתמש במה שכבר קיים אצלך.

בכל מקרה, לא מתקינים חלק מסט מקדימה, לא משנה איזה חלק.

מתחדשת*

פורסם

ריבוי אלמנטים רק יעשה לך יותר סלט בצלילים.

העברת הסט לקדימה לא כלכך מסובכת כמו שאתה חושב לפעמים צריך רק טבעות הגבהה.

לדעתי תנסה את זה דבר ראשון.

גם לרדת במידה ימשוך את כל השמע אחורה בגלל שרמקול קטן יותר יפיק פחות באס מהשאר ואתה תמצא את עצמך במלחמה פסיכולוגית כמה להנמיך את הסטים מאחור כדי שיהיו מאוזנים עם הקדמי.

וכמובן שכל סט עם אופי צליל אחר ועשית שם בהחלט סלט, הרכב מערכת לרכב צריך להיות נטו סט קדמי וסאב, ההגיון שלנו במוח תמיד אומר יותר זה יותר טוב (וזה ממש לא) והרוב הולכים להתקין רמקולים מאחור שרק הורסים מאשר מוסיפים גם אם מדובר בסט ברמה גבוהה.

פורסם

הייתה לי פיאט בראבו 97 מנוע 1600 ידנית.

רכב קצת בעייתי בייחוד בגלל שיש חלקים שמאוד קשה למצוא, ובעיקר בגלל שבעלי מקצוע מעדיפים לא להתעסק עם המנוע שלו.

הצעה שלי תמכור! יש לי נסיון רב עם הרכב הזה.

 

בקשר לרמקולים: טבעת עץ ואתה יכול להכניס איזה רמקול שרק תרצה!

ייתכן שתצטרך לחתוך מבפנים את הדיפון קצת אבל זה לא משהוא שנראה לעין או שישפיע על הרכב.

אם אתה צריך טיפים דבר איתי יש לי הרבה ניסיון עם הרכב הזה ובמיוחד עם הדלתות..

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
הייתה לי פיאט בראבו 97 מנוע 1600 ידנית.

רכב קצת בעייתי בייחוד בגלל שיש חלקים שמאוד קשה למצוא, ובעיקר בגלל שבעלי מקצוע מעדיפים לא להתעסק עם המנוע שלו.

הצעה שלי תמכור! יש לי נסיון רב עם הרכב הזה.

 

בקשר לרמקולים: טבעת עץ ואתה יכול להכניס איזה רמקול שרק תרצה!

ייתכן שתצטרך לחתוך מבפנים את הדיפון קצת אבל זה לא משהוא שנראה לעין או שישפיע על הרכב.

אם אתה צריך טיפים דבר איתי יש לי הרבה ניסיון עם הרכב הזה ובמיוחד עם הדלתות..

באמת עד כדי כך ? קצת מגוחך לחשוב שרכב של פיאט יהיה נדיר כל כך , ועוד לא HGT .......... נקווה שיהיה בסדר , שמעתי מהרבה אנשים שהוא מפגין די אמינות ואפילו באירופה זכה בשנים שלו לרכב האמין ביותר (בקטגוריה אני חושב ...:wink:)

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

×
×
  • תוכן חדש...