Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בתקציב של 60,000-70,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה כדאי?

 

כרגע ההתלבטות היא בין מאזדה3, ניסאן טידה, פורד פוקוס ויונדאים לסוגיהם -שנת 2009

 

מה היתרונות והחסרונות ומה הכי מוצלח?

האם יש משהו יותר כדאי בתקציב שלי?

פורסם

קיה סיד, פורטה, ומיצובישי לנסר מהדגם החדש גם הם באים בחשבון (גם משנת 2010)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מי המנצח מבין הרכבים שאני ואתה הזכרנו בפרמטרים הבאים:

1. עלות טיפולים וחלפים נפוצים.

2. צריכת דלק.

3. אמינות.

4. בטיחות ויציבות.

5. נוחות (מרחב פנימי, תא מטען, אבזור פנימי)

פורסם

אין מנצחים או מפסידים בענף הרכב :-)

 

כל הרכבים שצויינו טובים ונכונים, אך כל אחד טוב יותר בתחום אחד ופחות בתחום אחר.

 

הרכבים היפאנים והקוריאנים יהיו זולים יותר לאחזקה ולרוב חסכוניים יותר. מבחינת נוחות האירופאיות מובילות בפלח זה.

 

ממליץ לבצע נסיעת מבחן, כבר בשלב הזה יהיו כמה רכבים שיפסלו מידית על פי תחושך האישית בלבד.

פורסם
מי המנצח מבין הרכבים שאני ואתה הזכרנו בפרמטרים הבאים:

1. עלות טיפולים וחלפים נפוצים.

דומים בכל הדגמים מה שיקר באחד זול בשני וההיפך - אין משהו מובהק.

2. צריכת דלק.

בין 10 (פוקוס) ל-13 (טידה) ק"מ לליטר (השאר איפשהוא באמצע)

3. אמינות.

כל הרכבים הינם אמינים ומציגים אמינות סבירה כל עוד מטפלים בהם כיאות.

4. בטיחות ויציבות.

מעל הממוצע בכולן.

5. נוחות (מרחב פנימי, תא מטען, אבזור פנימי)

נוחות זה עניין סובייקטיבי. הפוקוס מרווחת אבל משמימה.

הטידה בעלת תא מטען ענק תא הנוסעים גבוה וצר.

תא המטען של היונדאי i30 מחומשת הדלתות קטן יחסית אך המרחב הפנימי טוב

 

בגדול כפי שרמזו לך קודם אין בקבוצה זו "רעים" ו"טובים" לכל רכב יתרונות וחסרונות ולפי דעתי אתה צריך להחליט אחרי שתבצע נסיעת מבחן בכל המועמדות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...