Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ברשותי טויוטה 2008, שאני לא משתמש בה אז אני מוכר אותה זה דבר ראשון אשמח גם לייעוץ במכירה שלה אך לא בראש מעייני. גיר רובוטי דגם GLI 1600 יד 2 (ראשונה מנכה) עשתה כ 82000 ק"מ ברכב יש בעיקרון 4 מגנזיום של טויוטה מקוריים ו4 צמיגים חדשים של מישלין.

אשמח לדעת בכמה למכור ועל איזה מחירים כן להתפשר- למיטב הבנתי ממש לא מחיר מחירון של יד 2 או יצחק לוי.

עכשיו לעניין האמיתי, היות ואני לא מרבה להשתמש ברכב יש לי הסעות לעבודה ואני סטודנט חשבתי לפנק את עצמי ברכב הזה פיג'ו 307 XSI שנת 2003. רציתי להיוועץ באיזה סכום בערך כדי לקנות את הרכב, גיר טיפטרוניק, מנוע 2000 (140 כ"ס) קופה. הרכב לפי המכוונים עשה כ78000 ק"מ +\- שמור משהו, הריפוד של הגג תקין פרט לסאן רוף מתחיל ליפול ממש קילוף בקטנה כזה שוב בריפוד של הגג חוץ מזה הכל תקין בגג , כמו כן צמיגים צריך להחליף את כל ה4. אחרי שעיינתי קצת שמתי לב ל2 בעיות שחוזרות על עצמם 1 זה הגיר שצריך להחליף איזה משהו נראה לי מחשב גיר (כ2000 ש"ח). 2 ידית COM2000 שמחירה גם כ2000 ש"ח, שניהם לא הוחלפו ברכב . מהתרשמות כל האלקטרוניקה ברכב פועלת (עברתי כפתור כפתור) אז אני דיי סגור לגבי הידית הזו רק לגבי הגיר אני לא סגור . המחיר של הבחור הוא כ 34000 ש"ח. מה דעתכם על המחיר?...למה צריך לשים לב עם הרכב הזה בנוסף ואיזה טיפים נוספים תוכלו לתת לי?...

מי שיגיד לי להתרחק מפג'ו (ישראלי טיפוסי) אז אני מעדיף שלא יגיב -תודה

 

תודה מראש לכולם על העזרה

פורסם

תגיד לו שילך להכין חמוצים.

 

הרכב הזה לא נהנה בדיוק משוק מטורף, ולפי יד 2 אתה יכול לקנות את הרכב הזה כשהוא תקין,ללא שום בעיה, ועם נתונים מעולים, בסביבות ה-25 אלף. אני לא הייתי משלם על הרכב המדובר עם שלל ההתפתעות שלו, יותר מ-15 אלף. ותחושב עוד שזה הדברים הידועים לך, עוד לפני שלקחת אותו לבדיקה. לך תדע מה עוד יגלו שם בנוסף.

 

דבר שני, אם אתה רוצה רכב שלא תרבה להשתמש בו, ואתה רוצה שיהיה מפנק, אז למה לא ללכת על משהו קצת יותר פיקנטי ממשפחתית 2 ליטר עם גיר מוזר?

נסעתי גם ב-307 2.0 וגם על הטויוטה שלך(בעלת 125 כ"ס אם אני לא טועה), ולדעתי ההבדל ממש לא יהיה גדול בין השתיים.

פורסם
תגיד לו שילך להכין חמוצים.

 

הרכב הזה לא נהנה בדיוק משוק מטורף, ולפי יד 2 אתה יכול לקנות את הרכב הזה כשהוא תקין,ללא שום בעיה, ועם נתונים מעולים, בסביבות ה-25 אלף. אני לא הייתי משלם על הרכב המדובר עם שלל ההתפתעות שלו, יותר מ-15 אלף. ותחושב עוד שזה הדברים הידועים לך, עוד לפני שלקחת אותו לבדיקה. לך תדע מה עוד יגלו שם בנוסף.

 

דבר שני, אם אתה רוצה רכב שלא תרבה להשתמש בו, ואתה רוצה שיהיה מפנק, אז למה לא ללכת על משהו קצת יותר פיקנטי ממשפחתית 2 ליטר עם גיר מוזר?

נסעתי גם ב-307 2.0 וגם על הטויוטה שלך(בעלת 125 כ"ס אם אני לא טועה), ולדעתי ההבדל ממש לא יהיה גדול בין השתיים.

 

, מחירון לפי יד 2 זה 37G בכל מקרה בנאדם מתחייב בבדיקה גיר מנוע שילדה, עדיין לא מומלץ? הבחור אינו ילד (35 בערך), סתם בן אדם שנהנה מרכב טוב, והיד הראשונה הייתה של מישהו מבוגר שהוציא אותו מהחברה. ככה שההיסטוריה דיי אמינה כל העניין הוא בבדיקה, גם לפי מה שאני ראיתי אין נזילות בכלל למרות שממש צפוף שם והרכב נוסע נהדר, כמו כן אין ברכב שמן או מים(בקבוקים) הגעתי לראות בהפתעה ככה ש...

פורסם

מה אתה מחפש?

הרכב קשיח וחתך הצמיגים נמוך ומחרים יקר יותר, הרכב מאוד לא נוח, הגיר מסרס כך שהרבה הנאה מנהיגה לא תקבל.

ממליץ מאוד על 307, אבל חפש XT במקום, בולמים נורמליים, צמיגים נורמליים, תא נוסעים שעדיף גם מרכבים חדשים מהחברה.

ד"א, כמו שאמר לך הבחור, לרכב אין ביקוש, בכלל. צורך דלק יותר מ1.6 אוטומטית, ואמינותו אחרי עשר שנים על הכביש לוקה בחסר, אפשר להוריד יותר.

פורסם

גם אני יכול להתחייב על מנוע, גיר ושלדה. אני גם יכול להתחייב שיש מיליון דולר בבגאז', אבל כול עוד אתה לא מחתים אותי על התחייבות, כול ההבטחות שלי לא שוות כלום. עצם העובדה שיש לגיר בעיה, והוא מוכן להתחייב על גיר, כבר צריך לתת לך נורת אזהרה שאתה נופל על מישהו שאין לו מושג על מה הוא מדבר או שהוא חרטטן על.

 

דבר שני, היסטוריה די אמינה? על סמך מה? על הסיפורים שהוא מספר לך? היסטוריה אמינה רואים רק על פי דבר אחד: ספר טיפולים מסודר. כול דבר אחר, לא באמת קביל. ודרך אגב, בהנחה וקילומטראג' אמיתי, לאור מה שאמרת לגבי המצב של הרכב, אני יכול להגיד לך ב-90 אחוז, שהבעלים הנוכחי לא טיפל ברכב אף פעם ואני בספק אם מיוזמתו הכניס את הרכב מתי שהוא לטיפול שגרתי.

 

תעשה לעצמך טובה, תרד מהרכב הזה. לאור המחיר שהוא דורש עליו, קשה לי לחשוב על כול רכב אחר שיהיה קניה גרועה יותר מהרכב הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...