Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

לפני כשבועיים , שמתי לב שהצמיגים הקידמיים נשחקים בצורה מוזרה.

קראתי לאבי (איש טכני - מכונאי מטוסים בעברו) וגם הוא טוען שמשהו מוזר.

 

אנחנו לא נוסעים בדרכי עפר ולא נוהגים בצורה בצורה פראית.

 

מה לדעתכם הבעיה? (אשתדל להביא תמונה נוספת - ברורה יותר).

יוקוהמה וי500..jpg

וי 500 3.jpg

וי 500 4.jpg

וי 500 5.jpg

וי 500 2.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפי מה שנראה (ותקן אותי אם אני טועה) צד אחד של הצמיג נישחק יותר מהשני, לא?

אם כן, גש לכיוון פרונט, הם יסדרו לך את זה...

 

אם לא, תעלה תמונות יותר ברורות, ותתאר את הבעיה גם במילים...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
לפי מה שנראה (ותקן אותי אם אני טועה) צד אחד של הצמיג נישחק יותר מהשני, לא?

אם כן, גש לכיוון פרונט, הם יסדרו לך את זה...

 

אם לא, תעלה תמונות יותר ברורות, ותתאר את הבעיה גם במילים...

גילי

 

ערב טוב,

 

הזוג הקידמי , שחוק בצורה מוזרה. יש סימני שחיקה סיבוביים..

הצמיגים חדשים יחסית - בני פחות משלושה חודשים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אווו, זו בעיה חמורה ביותר!!!

אתה חייב להחליף את האוטו, ומיד!!!

 

סתם....

זו שחיקה של הצמיג כתוצאה מסיבוב ההגה במקום...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אווו, זו בעיה חמורה ביותר!!!

אתה חייב להחליף את האוטו, ומיד!!!

 

סתם....

זו שחיקה של הצמיג כתוצאה מסיבוב ההגה במקום...

 

גילי

גילי , אני לא חושב שזאת הבעיה.

 

הבעיה הנ"ל לא הייתה בצמיגים הקודמים.. יש מצב שאחרי שנתיים וחצי צריך לעשות כיוון פרונט?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ערב טוב,

 

הזוג הקידמי , שחוק בצורה מוזרה. יש סימני שחיקה סיבוביים..

הצמיגים חדשים יחסית - בני פחות משלושה חודשים.

האם זה בשני הצמיגים ככה ?

 

אם כן, עליך לבצע כיוון TOE - שהוא כיוון מקביליות הגלגלים הקדמיים (מאחר והגלגלים הקדמיים מכונסים פנימה, הדבר גורם לשחיקה בכתפיים של 2 הצמיגים הקדמיים בצד החיצוני של הצמיג).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אהלן,

 

לפני כשבועיים , שמתי לב שהצמיגים הקידמיים נשחקים בצורה מוזרה.

קראתי לאבי (איש טכני - מכונאי מטוסים בעברו) וגם הוא טוען שמשהו מוזר.

 

אנחנו לא נוסעים בדרכי עפר ולא נוהגים בצורה בצורה פראית.

 

מה לדעתכם הבעיה? (אשתדל להביא תמונה נוספת - ברורה יותר).

הבעייה הינה בבירור - התלהבות יתר . תוריד רגל מהגז בסיבובים אם חשוב לך. אצלי המצב זהה עד חמור יותר.

 

זה לא גורע מעניין האפשרות של כיוון פרונט , משולשים וכו'.

פורסם
הבעייה הינה בבירור - התלהבות יתר . תוריד רגל מהגז בסיבובים אם חשוב לך. אצלי המצב זהה עד חמור יותר.

 

זה לא גורע מעניין האפשרות של כיוון פרונט , משולשים וכו'.

 

 

RadarJedi , אתה טועה. שום התלהבות יתר (אני עדיין נטול רישיון..).. ההורים נוהגים בצורה רגוע! זה הקטע.

 

אני מבקש - בלי מסקנות חכמות שכאלו..

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

היתה לי בדיוק בעיה כזאת באלמרה שהיתה לי מהליסינג לחברת הליסינג לקח שני זוגות צמיגים ו-75 אלף ק"מ כדי להבין שצריך כיוון פרונט.

 

כיוון הפרונט פתח את הבעייה לחלוטין.

 

ולגבי הזמן... כיוון פרונט הוא לא פונקציה של זמן אלא פונקציה של המכות שקיבלו הגלגלים הפרונט במהלך השימוש ברכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי מה שנראה (ותקן אותי אם אני טועה) צד אחד של הצמיג נישחק יותר מהשני, לא?

אם כן, גש לכיוון פרונט, הם יסדרו לך את זה...

גילי

זה בטוח כיוון פרונט כי השחיקה ממש בקצה של הצמיג

וזה לא מנהיגה פרועה כי אז גם על הצד של צמיג היה מופיע שחיקה

"הרי הבנאדם גם כתב שהוא לא נהג פרוע"

פורסם

ערב טוב,

 

 

היכן לבצע את כיוון הפרונט - זקוק להמלצות (אם אפשר באיזור נס ציונה - רחובות - ראשון , יהיה מעולה)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ערב טוב,

 

 

היכן לבצע את כיוון הפרונט - זקוק להמלצות (אם אפשר באיזור נס ציונה - רחובות - ראשון , יהיה מעולה)

לפני שאתה מבצע כיוון פרונט כדאי שתצליב את הצמיגים אצל פנצ'רמעכר או שתחליף אותם (והרציונל: ע"מ שהכיוון יתבצע בצורה הכי טובה ומדוייקת, הכתפיים של הצמיגים צריכות להיות טובות ותקינות. עם כתפיים שחוקות פשוט חבל על הכיוון. פנצ'רמעכר יוכל להוריד את הצמיגים מהג'אנט ולהחליף בין הצדדים מבלי לפגוע בכיוון הנסיעה - למרות שסביר להניח שלא מדובר בצמיגים עם כיוון נסיעה לא כדאי להחליף את כיוון הנסיעה שלהם).

(אם מורידים את הצמיגים מהג'אנט ומחליפים מבלי לשנות את כיוון הנסיעה, בסופו של דבר השחיקה תעבור לחלקו הפנימי של הצמיג ב-2 הגלגלים והכתפיים ישארו בשרניות).

 

אפשר להעביר את הצמיגים אחורה - אך לא הייתי ממליץ לנסוע עם צמיגים מחוסרי כתפיים בסרן אחורי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
היתה לי בדיוק בעיה כזאת באלמרה שהיתה לי מהליסינג לחברת הליסינג לקח שני זוגות צמיגים ו-75 אלף ק"מ כדי להבין שצריך כיוון פרונט.

 

כיוון הפרונט פתח את הבעייה לחלוטין.

 

ולגבי הזמן... כיוון פרונט הוא לא פונקציה של זמן אלא פונקציה של המכות שקיבלו הגלגלים הפרונט במהלך השימוש ברכב.

 

 

מצחיק. ב-75000 ק"מ אני בטח מחליף 5 סטים של צמיגים ועושה כיוון פרונט לפחות מספר דומה של פעמים... :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מצחיק. ב-75000 ק"מ אני בטח מחליף 5 סטים של צמיגים ועושה כיוון פרונט לפחות מספר דומה של פעמים... :lol:

רוני צוחק, והכיס של רוני בוכה...

:wink:

פורסם

אולי הבעיה פשוטה יותר?

אולי יש יותר מידיי או פחות מידיי אוויר בצמיגים. כנראה שאם זאת הבעיה אז יש מעט מידיי אוויר. בדוק את לחץ האוויר בצמיגים

×
×
  • תוכן חדש...