Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלי, בתנאים כאלה שום רכב לא יהיה חסכוני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הכל כמובן יחסי, אין ציפיה לתצרוכת דלק של מגאן דיזל, אבל שיפור של 30-40 אחוז מה1-8 הנוכחי דיינו נגיד 1-12 (במציאות) יכול להיות נחמד.

 

עשינו היום סיבוב וראינו רכבים בסוכנות. הסאנטה פה דיזל שבעה מקומות מאוד קסמה לנו, ואפילו תצרוכת הדלק (המוצהרת) שפויה. הבעיה היחידה שהיא חדשה לחלוטין ומחירה כחדשה גבוהה מדי עבורינו, וככזאת עדיין אין אקזמפלרים שמוצעים למכירה ביד2.

 

עוד אופציה שעלתה היא הxc-60 של וולבו, על פניו מדובר ברכב שמצליח לגעת בכל הדרישות, מה דעתכם?

 

אלי.

פורסם

הוולבו מאוד נוח ונעים, אני מאוד אהבתי את השקט בתא הנוסעים ואת הפלסטיקה האיכותית. אם אני זוכר נכון אז יש דגם דיזל שיכול להתאים לכם.

 

לגבי הסנטה פה, אתם יכולים לנסות את הדגם המוחלף, אין מה להשוות כמעט את העיצוב ואת תא הנוסעים אבל עדיין מדובר ברכב שקט, נוח, מאובזר ובדגם הדיזל גם יצרוך כמות שפויה של דלק.

 

אפשרות אחרונה פולקסוואגן טיגואן, הדגם הנוכחי דיי בסיסי מבחינת איבזור ולכן דווקא אחד משומש עם מנוע דיזל יכול להיות אפשרות מעניינת יותר וגם להשאיר לכם עודף בכיס.

 

יש אקזמפלרים מעטים מאוד של אאודי Q5 דיזל ושל הונדה CRV דיזל, אם תמצאו אחד מהם אז זאת גם אפשרות שכדאי לבדוק מקרוב.

×
×
  • תוכן חדש...