Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבוצת רכישה לרדאר של iroad


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכל מקרה אני לא מתכוון לוותר במידה ומהיבואן לא תהיה לנו הנחה מספיק גדולה אני אפנה לחנויות שמשווקות ומוכרות את הגלאי הזה עד שנשיג מחיר טוב, לוותר? אני ממש לא הולך לוותר אני בזה עד הסוף.

 

ההנחה הגדולה יכולה לבוא רק מהיבואן מכיוון שכל חנות קונה מהיבואן. בכל אופן כל הכבוד לך על היוזמה !!!

פורסם

כל עוד לא הועבר כסף אני לא רואה בעיה במתיחה של העניין. במקרה הכי גרוע, לא שילמנו שקל והיבואן הפסיד מכירה כי העניין נשכח.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אתה טועה כי כל העניין הזה הוא חרב פיפיות.

 

במידה ו"לא שילמנו שקל" כמו שאתה אומר אז אנשים ישכחו מהעניין ואז המחיר לאלו שבאמת רוצים יגדל.

 

- אנחנו רוצים את המוצר.

- היבואן מעוניין למכור.

- אם העניין ישכח אנשים יאבדו עניין ואז המחיר יעלה.

- אנשים ירתעו כי המחיר יעלה

- היבואן ימכור פחות

- אבל אנחנו רוצים את המוצר

.

.

ככה אפשר להמשיך עד מחר, התוצאה הסופית תהיה הפסד לכולם - גם ללקוחות וגם ליבואן.

Bimmer

פורסם

שיפתח כבר קופון ב-BUY2 ויקצה כמות, יותר פשוט לכולם.

 

בסוף רוב הלקוחות הפוטנציאליים לא יקנו בכלל.

 

:roll:

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מתחיל להתעייף. מישהו יכול להעיר את היבואן?

יש ב"אספנות" שירשור על מוכרים שלא ממש רוצים למכור.

מנהלים: אפשר להעביר את המשך השירשור לשם.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

הבעיה היחידה כרגע היא שהמוצר בדרך לארץ והיבואן מחכה רק לזה הכל מוכן, לגבי מחיר כל עוד הוא לא בארץ לא ניתן לתת מחיר עוד קצת סבלנות.

היבואן עוקב אחרי השרשור ומודע לכמות האנשים המעוניינים בגלאי, ככה שגם הם יודעים כמה אנשים מעוניינים בו.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
הבעיה היחידה כרגע היא שהמוצר בדרך לארץ והיבואן מחכה רק לזה הכל מוכן, לגבי מחיר כל עוד הוא לא בארץ לא ניתן לתת מחיר עוד קצת סבלנות.

היבואן עוקב אחרי השרשור ומודע לכמות האנשים המעוניינים בגלאי, ככה שגם הם יודעים כמה אנשים מעוניינים בו.

 

אמממ... משהו פה לא מסתדר לי.

גיא עושה פרסום למוצר שאינו ברשותו? איך בדיוק הוא מתכוון לשווק - להזמין ב- DX (כדוגמה...) כל פעם יחידה בודדת?

יבואן אמור לדעת בדיוק את העלויות לפני שהמוצר הגיע לארץ. עלות ההובלה ידועה, הביטוחים, מיסים, עמילות מכס וכל השאר לגבי השינוע, האחסון והשיווק. ואלו אמורות לרדת עם הגידול בהזמנות. לא נשכח חשיפה לתקשורת ובחינה של המעוניינים.

איך כל אלו שמציעים לשלוח לארץ קניות בחו"ל יודעים לתת מחיר ברמת שקל (אפילו אם הוא גבוה מידי) ?

יש קצת הימור בעסק שלו אם אינו יודע לתמחר את כל אלו ולהעריך מחיר לצרכן הסופי שמוכן לקנות "בליינד" ולפני מבחן בתקשורת.

וגם צץ בדרך משהו עם עדכון תוכנה שאולי מצייץ חריקות במערכת?

מדובר במוצר שאינו זול, יחסית, מעורר ציפיות ויש רצון - אבל הזמן קצת מרגיע את העניין ולך תדע מה בעתיד. בטר פלייס כבר אמרנו?

חבל.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

בעיקרון הגלאי היה אמור להיכנס לארץ אבל עקב כל מה שהתרחש בארץ בשבועות האחרונים גרם לעיכוב לא צפוי, מה לעשות שגיא ידע שהוא יקבל את המוצר בX תאריך ועקב מצב שהוא לא ציפה לו זה התארך ולכן הוא מתעכב.

אז לכן מי שבאמת רציני, ובאמת צריך את הגלאי הזה ימתין עוד.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "


×
×
  • תוכן חדש...