Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיר דת מנוע שמונה צילינד


רותם גולן
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם אשמח לקבל תגובות והצעות

המנוע 8 צילינדר עובד רק על 6 צילינדר

בכל צד בכל ראש צילינדר אחד לא עובד

בדיקות שנעשו

בדיקת ניצוץ .בדיקת כבל הצתה.בדיקת קומפרסיה 160 שסתום יניקה תקין שסתום פליטה גם תקין אין בריחה לכיוון הרדיטור בדקתי גם עם יש בריחת וקום מסעפת היניקה ופלגים חדשים

עם למי שהוא יש עוד רעיון אשמח לשמוע תגובות

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פירוט לא מזיק אף פעם ואף מועיל :

 

מתי זה קרה?

פתאום?

בהנעה של הבוקר/צהריים/ערב?

באמצע נסיעה?

אחרי טיפול?

איזה טיפול?

מאיזו שנה הרכב/מנוע?

מן הסתם בדקת, אבל אולי התבלבלו בטעות סדרי ההצתה בחיבור חוטים-מפלג

שברולט קפריס 350, 88

פסח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר באולצמוביל קטלס סופריים שנת 82 מנוע 5000 דגם 307 את השסתומים בדקתי עם לחץ הפוך לראות שהם אוטמים

את הרכב קניתי במצב הזה עובד רק על 6 צילינדר

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פירוט לא מזיק אף פעם ואף מועיל : מן הסתם בדקת, אבל אולי התבלבלו בטעות סדרי ההצתה בחיבור חוטים-מפלג

נסה להצליב את חוטי ההצתה בין הצילינדרים שלא עובדים.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי שסתומים הידראודי בדקתי גם שבנקודה מתה של הבוכנה הרוטור נימצא במקום הנכון

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה מתכוון לנקודה מתה עליונה אבל בכל מחזור הצתה יש שתיים כאלה! נסה להצליב חוטים, זה קל ופשוט...

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי שסתומים הידראודי בדקתי גם שבנקודה מתה של הבוכנה הרוטור נימצא במקום הנכון

 

 

זו לא בדיקת כיוון שסתומים.

בבדיקת כיוון שסתומים אתה אמור לבדוק האם יש חופש בין rocker arm לבין ה push rod במצב בו השסתום סגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי באל קאמינו היתה בעיה דומה ובסוף גיליתי שזה היה הציר מצערת בקארב' שואב אויר,אז סגרתי קצת את הבורג של האויר בצד הזה והצילינדר היצטרף לשאר.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בדקת ניצוץ? רק בחוטי הצתה או גם בדיקת ניצוץ עם פלאג בחוץ?

לפעמים הפלאג עצמו דפוק

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...