Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, ידידה קנתה ערכה של ניקוי פנסים וביקשה שאשב לה על האוטו,

בערכה מגיעים דברים בסייסים ביותר,

2 נייר שיוף 400

2 נייר שיוף 800

2 נייר שיוף 1000

2 נייר שיוף 2000

סלוטייפ שחור

כפפות

בקבוקון לקה

 

לקחתי דלי עם סבון (שמפו לרכב) והתחלתי עם 400 בערך 10 דקות עם כל נייר עד 2000

בשימוש עם הרבה מים, והיה ניתן לראות שכל הצהוב יורד עם המים, פשוט מדהים !

לקח לי לכל פנס בסביבות החצי שעה.

 

תמונות לפני ואחרי :(סוזוקי בלנו)

פנס שמאל לפני :

img4307vh.jpg

פנס ימני לפני :

img4309d.jpg

עוד תמונה של שמאל :

img4308q.jpg

פנס ימני אחרי : (כולל הגנת UV לקה)

img4580s.jpg

פנס שמאל אחרי :

img4579gq.jpg

 

אחרי העבודה, החלטתי לעשות גם על הרכב של העבודה, רק שכאן לא קניתי את הערכה, וקניתי בנפרד את הנייר שיוך ומצרכים

מקס' 55 שקל יכול לעלות.

 

לפני : (שברולט אוואו)

img4590m.jpg

אחרי :

img4591sp.jpg

 

 

העבודה היא בערך כשעה לשני פנסים, עם הרבה שפשופים :-P

עלות מינימאלית ומאוד משתלם !

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

טוב החלק השפשופי זו לא בעייה אבל לכה לא איכותית לא תשמר את הניקוי...

באיזו לכה השתמשת ? איך מרחת את הלכה ?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

לכה שהגיע בערכה, מרחתי עם ספוג פלא,

בפעם השניה, עם לכה ביתית מדוללת לפי המדריך שפורסם פה בעבר :)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

יפה מאוד.

לא ייאמן, יש לה נורת דמוי קסנון כחלהלה לבנה ותראה איזה צהוב היא נראית כשהפנסים היו מוצהבים מאוד.

 

מישהו יכול לומר אחת ולתמיד מה קורה לפנסי זכוכית? אם הם נצהבים\דוהים, אין אפשרות לטפל?

פורסם
יפה מאוד.

לא ייאמן, יש לה נורת דמוי קסנון כחלהלה לבנה ותראה איזה צהוב היא נראית כשהפנסים היו מוצהבים מאוד.

 

מישהו יכול לומר אחת ולתמיד מה קורה לפנסי זכוכית? אם הם נצהבים\דוהים, אין אפשרות לטפל?

 

פנסי זכוכית לא נהיים צהובים עם הזמן והם כבר לא מיוצרים יותר אני חושב מ 93 ומעלה .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
מה שקורה מבפנים הפנס, איך אתה יודע שלא?

 

היום כמעט כל הרכבים המודרניים עם פנסים מ פלסטיק,ואני לא מדבר עכשיו על רכבים כמו לאדה וכל מיני שעדיין מיוצרים באותו פורמט כמו פעם .

חוץ מזה אם תשים לב לרכבים עם פנסים מזכוכית אתה לא תראה שהם צהובים ,למשל בליאונה הפנסים נראים תמיד כמו חדשים .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

בשברולט אוואו רואים קצת, הפנס שם היה ברמה ה' ישמור.

בסוזוקי בלנו, שום דבר, הפנס כמו חדש ! חוץ מהמסגרת שרואים קצת קצת צהוב.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...