Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על השאלה שאולי תראה מצחיקה למביני עניין (אבל באמת שאין לי מושג לכן שואלת), אבל האם פנצ'ר בגלגל מגנזיום מחייב להחליף את החישוק עם הגלגל?

פורסם
תודה רבה.

 

האם יש יתרון משמעותי לגלגלי מגנזיום?

 

1. משקל קל יותר

2. חוזק גבוה יותר

3. מראה יפה יותר

פורסם
אני לא בטוח לגבי החוזק...

 

חזק יותר בוודאות.

מה שכן זה שלחישוק סגסוגת אין את היתרון של יישור לאחר מכה, אם הוא ייקבל מכה חזקה הוא עלול להשבר לעומת חישוק ברזל שייקבל עיקום שניתן ליישור

פורסם
כל מה שרשמת 1 .2

בטח לא בתוצרת הסינית

שוקלים יותר מג"נט ברזל

רועדים יותר מידי

רק היופי נשאר

 

טוב נו, כמובן שאני לא מדבר על זבל. כמו בכל דבר, חשוב לבדוק מפרט ואיכות לפני רכישה

אך מהות דבריי עודנה עומדת

פורסם
כל מה שרשמת 1 .2

בטח לא בתוצרת הסינית

שוקלים יותר מג"נט ברזל

רועדים יותר מידי

רק היופי נשאר

רועדים יותר מידי??ניסחפתה קצת..

הכל תלוי בבן אדם, שמבצע את האיזון.צריך לעשות התקנה מקצועית,ואין רעידות

×
×
  • תוכן חדש...