Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באזעקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצהריים טובים, היום כשחזרתי הביתה, לחצתי על כפתור האזעקה, הדלתות ננעלו, אבל לא היה את הצפצוף והחלונות לא עלו, יש למישהו רעיונות מה יכולה להיות הבעיה? :shock:

פורסם

האזעקה היא של clifford, אני לא זוכר את הדגם המדויק.

 

השלט שחור עם חצי עיגול בסוף עם 3 כפתורים.ניראה לי גם חשוב לציין שהנעילת חלונות היא תוספת שהוספתי לבד והיא לא הייתה במקור עם האזעקה, בהתחלה חשבתי שאולי הבעיה איתם אבל אחרי זה בדקתי והביעיה היא עם האזעקה, היא גם לא מצפצפת וגם לא מתחילה לפעול כשאני פותח את הבגז' או משהו כזה....

פורסם
פנה ל"רדיו הד", רח' שפע טל 4 ת"א, טל' 03-5613167.

שם מתקינים ומתקנים מע' אזעקה רדיו וכו'.

בברכה - רפי לין :-D

תודה רבה.

זה קצת בעיה כי אני גר באשדוד, לא כדאי ללכת כמו שרציתי למוסך של איתורן שגם מטפל בכל האזעקות וכד'?

פורסם

אם הרכב ננעל בצורה רגילה ובלי בעיות , הדבר היחידי זה שאין צליל ?

לי היה אותו דבר וזה התברר בסוף , סוללת הזעקה גמורה....

נסה להתניע את האוטו לזמן מה , ואז תבדוק.

פורסם
אם הרכב ננעל בצורה רגילה ובלי בעיות , הדבר היחידי זה שאין צליל ?

לי היה אותו דבר וזה התברר בסוף , סוללת הזעקה גמורה....

נסה להתניע את האוטו לזמן מה , ואז תבדוק.

הלוואי וזה היה רק זה, אין צליל, החלונות לא עולים, וגם פתחתי למשל בגז' ודלת בזמן שהאזקעה מופעלת ולא הופעלה שום סירנה......

פורסם

גם לנו קרה דבר כזה פעם אחת ותיקנו את זה לבד הרמקול שמשמיע את הציפצוף נידפק(דבר שבחיים לא חשבתי שיכול לקרות). חשוב לדעת כאשר,נגיד, אתה פותח את הדלת אמרת שאין ציפצוף, אבל האורות עובדים? דבר נוסף יש לי כזאת אזעקה ולי יש מפתח קטן . אם תשים לב לחוברת של האזעקה יש הסברים שרק לא מזמן שמתי לב לכך. אתה פותח את מכסה המנוע ושם יש לך תיבה קטנה של האזעקה ולשם אתה מכניס את המפתח ואז בחוברת כתוב כל מיני דברים. לדוגמא אם אתה רוצה שהאזעקה תפעיל את עצמה לבד אחרי 5 דקות שאין פעילות במכונית סובב את המפתח פעם ימינה פעם שמאלה ושוב ימינה, זאת דוגמא אז אולי אתה צריך לכוון משהו שם.

פורסם

את הקטע עם המפתח ניסיתי.... בסוף ה"הבעיה מאוד פשוטה :? :

הייתי היום במוסך, "תיקנתי" את האזעקה...

זה די מבייש אבל ה"בעיה" שהייתה היא שיש כזה דבר שאם לוחצים על האזעקה על שני הכפתורים ביחד אז האזעקה מתנתקת ונשארת רק את הנעילת דלתות.

 

אז כשבאתי היום, בא החשמלאי, לחץ שוב על שני הכפתורים ואיזה הפתעה- האזעקה פועלת כאילו כלום לא קרה..... די התביישתי להסתכל לו בעיניים. לפחות עכשיו אני יודע ואם למישהו פה תהיה אותה בעיה ידע גם על ה"קטע" של השני כפתורים....

:cry:

×
×
  • תוכן חדש...