Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ליפני כמה זמן חבר (מפגר) שלי קפץ על האוטו ועשה מכה דיי רציני בכנף הימני הקידמי של האוטו.

המכה יצרה מין "שקע" גדול בכנף,לפי עין לא מקצועית נראה כי אם רק הייתי יכול להוציא תכנף ו"ללחוץ" את המכה החוצה,הכנף תחזור לצורתה המקורית,הבעיה היא שאין לי מושג איך מוציאים את הכנף ואין לי ניסיון בעיניינים כאלו,האם צריך ללכת לבעל מקצוע?

 

בנוסף,דבר שקצת פחות מטריד אותי ואני לא יודע למה,כתוצאה מהכיפוך של הפח, בחלק העליון של המכה נוצר שבר קטן בצבע והוא התקלף משם,וכרגע יש שם חתיכת חלודה כזה בקטנה,יכול להגרם נזק בילתי הפיך?יש משהו לעשות בבית שימנע התפתחות של הנזק?

 

הרכב שברשותי זה טויוטה קורולה משנת 2001.

תודה רבה מראש על העזרה :-)

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם
חשבת על משיכת השקע בוואקום?

חשבתי על זה,אבל אחרי שראיתי מה קרה לצבע של האוטו מהמכה,חשבתי שאם אני אמשוך עם וואקום הצבע פשוט ישאר על הוואקום ויהיה לי חור בלי צבע על הכנף...

אם אתה בכל זאת ממליץ על זה,איך עושים את זה בידיוק?

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

פומפה של סתימות ביוב.

תרטיב מעט את מקום השקע וסביבתו, שים את הפומפה על השקע. דחף את הפומפה פנימה ע"מ לקבל הצמדה שלה למקום. משוך אחורה בקלילות עד שהפח יצא והשקע יתיישר.

 

מנסיון, עובד.

 

אבירן.

פורסם

אבל.....נראלי שהפומפה יותר גדולה מהאזור של המכה....

וזה בטוח לא יתלוש את כל הצבע מהאוטו?

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

כשאני השתמשתי בשיטה הזאת לא ירד צבע. לא יכול להבטיח לך שגם אצלך זה יהיה ככה אבל תנסה.

תנסה להעלות תמונה של השקע לכאן

  • ספונסר פורום
פורסם

הסיבה שהצבע נסדק היא כנראה בגלל שהכנף עברה תיקון בעבר.

כאשר אין נזק לצבע אז ניתן "למשוך" את הכנף במספר דרכים חזרה למקום אבל במקרה שלך עדיין ישאר הסדק בצבע, לחות ומים יכנסו ותיווצר חלודה. הפתרון היחיד הוא שיוף ותיקון של הכנף בצורה יסודית.

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על בעל מקצוע לתיקון המכה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מהקריות,

אני דיי מפחד מעיניין הפומפה כי אם עוד צבע יתלש אני אהיה חייב ללכת לתקן את זה...

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

×
×
  • תוכן חדש...