Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אגב מה שאני רציתי לומר. תתבייש שלא עשית וקס עד כה :)

 

נכון? לגמרי. מתבייש לחלוטין, אבל זאת התוצאה של חוסר זמן :-(

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הZYMOL מפוצץ בשמנים, כמובן שאני עובבר עם מטלית מיקרו פייבר סופר רכה לאחר מריחת החומר בספוג יעודי של ZYMOL:)

 

לאחרונה קראתי מבחן של "אוטו אקספרס" הבריטי שטוען שמסדרת הוואקסים מבוססי הקארנובה, ה "הרלי" יצא מצטיין מכולם.

 

יש לציין שלא בדקו שם שום מוצר פרמיום, אלה וואקסים במחיר סביר.

 

הCollinte 485 קיבל ציון טוב אך קצת יותר נמוך מ"הרלי" שמכיל כמעט 100% קרנובה וזול יותר.

 

טעימה של אחרי ZYMOL

 

ד.א הרכב שלי אף פעם לא עבר פוליש במשך 6 שנים.

20120811_115207 לאתר.jpg

298395_10150309381508545_582173544_7826330_3876225_n.jpg

20120428_071304ב.jpg

20120428_133311ב.JPG

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

ZYMOL וה-SWISSVAX הם מוצרי "פרמיום". אין ספק שהם משובחים, אך העלות בהתאם.

 

ה-Collinate מוצר מצויין ביחס למחירו ובכלל. הרכב שלי ספציפית נמצא לרב תחת קורת גג, משמע שלמרות הרצון האינסופי שלי להשקיע ב-ZYMOL ודומיו, אין לי צורך ממשי במוצר שכזה. ה-Collinate (וגם ה-Mothers) בהחלט מספק את ההגנה הרצויה והתוצאה המעבר למספקת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עשיתם למכוניות שלכם גם חוט דנטלי בין החריצים בגריל???

 

סתם! only joking....

אכן תוצאה יפה, זאת עבודה קשה, אני יודע, עשיתי ווקס אחת לחודש כשהייתה לי משאית פרטית,

(אם ברכב שלכם היה קשה, תחשבו מה זה על משאית עם אף) כיום אינני עושה זאת, יש לי טנדר

שהוא גם רכב שטח, הוא רואה הרבה אבק, בוץ, חול, וכ'ו, אין טעם לעשות לו ווקס שיהרס אחרי שעה,

 

אך ללא ספק, זה כיף ליסוע ברכב מבריק,

למרות שתמיד יהיה את נער הוונדליזם שיראה אוטו מבריק ויתעקש לחרוט בו עם מברג,

אצלי בעירי זה קורה הרבה, חבר ילדות עשה ווקס לרכב שלו, טרופר שמור ומטופח,

הוא קלט במצלמות ביתו נער שפשוט עבר עם אופניים וחרט לו על כל רכבו! מהפנס

הקדמי ועד לאוחורי! כאב הלב, גם התיקון פחחות לא עלה זול, אך אין מה לעשות,

במדינה שאין בה חינוך מבית, והרתאה משטרתית, מעשים כאלו מתרחשים, לכן טוב

לי כרגע עם הGMC החבוט ומלא החן שלי....

 

 

מה שמזכיר לי את

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
עשיתם למכוניות שלכם גם חוט דנטלי בין החריצים בגריל???

 

סתם! only joking....

מה שמזכיר לי את

 

את האמת שבמקרה שלי, הגריל באמת קיבל טיפול סיליקון בסגנון שהזכרת:)

 

אני מסכים איתך לגבי הוונדליזם, אני סבלתי מאיזה חבורה של בני $#@%$ שהיו קופצים בין מכוניות.

 

עשיתי להם פעם אחת מעצר אזרחי:evil: שבסופו הגיעה גם משטרה ומאז הם לא מתקרבים יותר לשכונה שלי.

 

ד.א אחלה שיר:)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

תודה, כן שירים שלא נס ריחם,

 

לגבי הוונדליזם, אם בעירי תנסה לעשות מעצר אזרחי במקרה הטוב אתה יוצא חבול ופצוע,

במקרה הרע נשלפת סכין, זה לא הבעיה כאן, שוב, הבעיה זה החינוך בכבוד לרכושם אל אחרים,

 

יש סוג של בבוני-אדם (אינני אומר "בני אדם" בכוונת תחילה) אכולי מרמור וקנאה אשר רואים רכב מטופל,

מטופח, מבריק, מריח כמו שדה בפריחה אביבית, והכל ברכב מתוקתק ומושלם, נוצר אצליהם דחף הרסני

ובלתי מוסבר, חייבים לפגום במשהו, חייבים להרע לרכב ובעליו, חייבים לפגום במשהו, דחף חולני של יצר

הרסנות דוחה ומגעיל אשר לא טופל ע"י הוריהם מגיל קטן,

 

אך אינני מתפלא, אם מורה מענישה תלמיד, וההורים צועקים על המורה, זה כבר אומר "דרשני"!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

עזבו אותכם, תתקדמו לOpti-seal, אוטם את הצבע ל4 חודשים ישראליים בקלות ובעל אפקט מראה מעולה :wink:

אוראל, מתי קובעים לראות כבר את היטי ? :-D

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
עזבו אותכם, תתקדמו לOpti-seal, אוטם את הצבע ל4 חודשים ישראליים בקלות ובעל אפקט מראה מעולה :wink:

אוראל, מתי קובעים לראות כבר את היטי ? :-D

 

אמ, מזה המוצר הזה?

 

תגיד מתי. אני בחופש עד יום שני.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
עזבו אותכם, תתקדמו לOpti-seal, אוטם את הצבע ל4 חודשים ישראליים בקלות ובעל אפקט מראה מעולה :wink:

עדיף זה, או אוטם צבע של מנזרנה? או ששניהם מעולים?

פורסם

יש מוצר מעולה, נותן ברק הרבה יותר טוב וגם אוטם את הצבע.

אפשר לקרוא כאן על מבחן אחד שלו

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=85205

 

האטימה עד כדי כך מעולה שאם אתה שם בקבוק תיק או כל דבר על הרכב הם פשוט מחליקים ונופלים ממנו.

החומר מחזיר הרבה יותר מווקס כיוון שהוא סינטטתי וזוכה לציונים מעולים בעולם ואף במבחן ווקסים ענק שהיה בארה"ב גבר על כולם מבחינת ברק ואורך זמן.

הוא בשימוש בהמון סוכניות רכב יוקרתי בעולם

אני מדבר על ZAINO Z5 PRO או Z2 PRO

זה המוצר - http://www.zainostore.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=Z-5

ובנוסף הוא מעלים גם סווירל (המערבולות) שיש על הצבע

מצאתי גם באתר הדייטלינג:

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=258879

 

למי שיש צבע כהה במיוחד שחור הרכב הופך למראה אמיתית : הנה אפקט המראה

 

הנה אפקט ההחלקה

 

הנה מבחן מול Zymol

http://www.ffcars.com/magazine/waxtest.html

 

גם אחרי חודשים - שטוף את הרכב ואתה רואה את המיים יורדים כאילו עשית ווקס כרגע מה שלא קורה עם ווקס (כולל קרנובה) כי הוא נמס ונעלם בחום ובזמן.

 

וכתבה שכל מי שעוסק בתחום טוב שיקרא

http://www.detailingspot.com/?page_id=403

קובי

:-)

פורסם

הו אוטם צבע בצורת ספריי. בין בנוחים לשימוש ומחזיק חודשים רבים. והא לא פחות עמיד מאוטם בצורת משחה או נוזל. ההפך. כמו כן הוא מצטיין בתוצאה שלו. לגבי המנזרנה, הוא אחלה רוטם אך למען האצת לדתי האופטי נותן תוצאות טובות יותר ומחזיק זמן רב. הזאינו אכן מעולה אך יקר משמעותית ועם פוליש טוה ניתן לקבל תוצאות דומות לאופטי. סיל

אגב. בקבוק אופטי סיל מספיק ל40 מכוניות משום אחידות הריסוס והריכוז שיוצר שכבה דקה יותר מגורמי צבע מוסלמים. שמינית עקב , oz, מספיק לחמש מכוניות.

אגב התכוונתי לאוטמי צבע מקבילים. לא מוסלמים. הפלאפון הזמני הספיק שלי התעורר לחיים

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אני רואה שטוחנים פה את נושא הווקסים/סילנטים, אז ברשותכם אצטרף לחגיגה 8)

אני מעביר פה התרשמות אישית על מוצרים שיצא לי להשתמש.

 

לכל מי שקורא, אני ממליץ בחום להשתמש להשתמש בפלסטלינה כדי לנקות את הצבע לפני מריחת ווקס/אוטם.

זה יאפשר לווקס/אוטם להתחבר טוב יותר לצבע, הצבע שלכם יהיה נקי וללא כל הגבשושיות.

כמו כן הצבע יבריק יותר מכיוון שהפלסטלינה ומוציאה לכלוך רק שדבוק אליו.

* שימוש בפלסטלינה - רק על רכב שממש עכשיו נשטף, בצל - לא בשמש ועם נוזל סיכה ייעודי! לא מים

 

ה- Opti - Seal מעולה! נותן אפקט מראה והגנה להרבה חודשים, ראיתי את החומר הזה מחזיק בקלות חצי שנה ויותר.

 

Menzerna PL - אחד האהובים עלי, נמצא כ 3 חודשים על הקרוז שלי, ועדיין יש Beading

 

Chemical Guys Black light - מוצר קסום במיוחד על רכבים כהים, נותן ברק ועומק מרהיבים - ראו את התמונה של הייטי ושל ה- 350z , על ה 350z הוא פשוט נתן ברק מטורף!

 

Chemical Guys V7 - ספריי סילנט שמספק ברק יפה. רק קיבלתי אותו לא מזמן ולא יצא לי לבדוק את העמידות שלו.

 

Chemical Guys Butter Wet Wax - כמו השם ככה התוצאה, מראה רטוב - ראו תמונה של סקודה פאביה

 

Chemical guys 5050 - גם אחד החזקים ביותר בכל הנושא של ברק, עומק, מראה רטוב.

 

אגב, אני ממש אוהב לשים שכבה של גלייז לפני הווקס/אוטם, אישית אני משתמש במוצרים של Chemical Guys:

- Glossworkz Glaze

- Wet Mirror Finish

כמובן שאחרי הגלייז אני שם שכבה של ווקס/סילנט מכיוון שלגלייז אין יכולת הגנה, הוא רק נותן ברק.

Menzerna PL 3 MONTH_edit.jpg

20120810_142710.jpg

After 1.jpg

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

היי לכולם.

א.כמה שיש כותבים,כך גם יש דעות.

ב.כל אחד ועם ניסיון שלו.

אני גם יתן דעה שלי וניסיון,אבל לפני אני יגיד שיתאי מכיר נושא ותחום שניקרא:DDETAILING

אני הרבה פעמים מקשיב לדעתו וניסיונו גם.

אז כך:אני משתמש בחומרי טיפוח פריומיום של POLISHANGEL,תוצרת גרמניה

מחירים לא הכי יקרים ושווים כל שקל ואחראיות לפחות שנה,מצרף אתר רשמי שלהם.

כמו כן תמונות של רכב גם פיאט 500 וגם פרארי עם תוצאה של חומרי טיפוח שלהם.

בהצלחה.

יעקב.

http://www.polishangel.net/

Picture 003.jpg

Picture 006.jpg

Picture 005.jpg

Picture 014.jpg

Picture 018.jpg

Picture 016.jpg

t4.jpg

R05072012.jpg


×
×
  • תוכן חדש...