Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קפצה לי השבוע תזכורת שבסוף החודש נגמרות להן 3 שנות התחייבות ל-יס.

 

בזמן האחרון אני יותר ויותר רואה סדרות שאני מוריד כי יס פשוט לא עומדים בקצב.

 

לדוגמא הומלנד - אחת הסדרות שאני הכי אוהב בשנה האחרונה, הם טוענים שזה בצמוד לשידור בארה"ב אבל הפרק הרביעי שודר בארה"ב אתמול וזמין להורדה כבר מהבוקר - באמת אני אחכה עד מוצ"ש עד שאלה יסיימו לתרגם?

 

בקיצור אחרי ששלמתי 250 שקלים לחודש ב3 שנים האחרונות ובהתחשב בסיבה שהשידורים שלהם בהחלט לא להיט אדיר פלוס זה שהמגמה במדינה היא להורדת מחירים בכל מה שקשור לצרכנות -> אני לא רואה את עצמי ממשיך אם הם לא מורידים את המחיר משמעותית.

 

אז מישהו יכול לומר איזה מבצעים/מחירים הוא קיבל ממש לאחרונה?

פורסם

הורדתי לפני שבוע את המחיר ל240 שח

יש לי בבית ממיר מקליט hd

ממיר מקליט

ועוד שלושה ממירים רגילים

5 חבילות פתוחות כולל חבילות בסיס וhd + ערוץ אגו

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אני ביס כבר 11 שנה, בתקופת שהוט אפילו לא היו בתכנון, והיה רק כבלים דיגיטל.

 

המחיר 280 עם ממיר HD ועוד אחד רגיל ( גם אם אני ארצה עוד כמה זה חינם ), עם כמה ערוצים שעולים 20 ש"ח.

תשאר ביס אם אתה רוצה להישאר אדם איכותי :lol:

 

פורסם

אם אתה לא רואה טלוויזיה, אז פשוט תתנתק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני ביס כבר 11 שנה, בתקופת שהוט אפילו לא היו בתכנון, והיה רק כבלים דיגיטל.

 

המחיר 280 עם ממיר HD ועוד אחד רגיל ( גם אם אני ארצה עוד כמה זה חינם ), עם כמה ערוצים שעולים 20 ש"ח.

תשאר ביס אם אתה רוצה להישאר אדם איכותי :lol:

תשמע..

משפט השבוע מבחינתי.

לכל הרווקים שבייננו,הנה הדרך לגלות אם הדייט שלך היא אדם איכותי,תשאלו אם יש לה YES.

:shock:

פורסם

בימינו, אדם שאין לו דירה מגינדי, רכב מצ'מפיון וממיר יס בבית, נחשב לאדם נחות.

תשאל את מינה צמח, היא בדקה את זה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
רכב מצ'מפיון

לא, תודה, אני מעדיף להשאר אדם נחות :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בימינו, אדם שאין לו דירה מגינדי, רכב מצ'מפיון וממיר יס בבית, נחשב לאדם נחות.

תשאל את מינה צמח, היא בדקה את זה.

 

יש לי רק אחד מהם וטוב לי עם הנחיתות הזו. לגבני צ'מפיון לא חושב שצריך להרחיב ובנושא גינדי בצעירותי יצאתי עם הבת של גינדי ולא תודה. מאז לא רוצה כגם דירה שלהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אנחנו משלמים 170 שקל.

ממיר מקליט HD וVOD.

ועוד שניים רגילים בחדרים.

אבל ויש אבל ענק! אנחנו קיבלנו את כל הVOD לשנה וחצי חינם( סרטים תוכניות הכל הכל הכל הכל!):lol:,

ועכשיו המשכנו את המבצע לעוד שנה זאת אומרת שנתיים וחצי VOD חופשי! כל הסרטים הכי חדשים יוצאים גם בערוץ 6 ששכחתי איך קוראים לערוץ וגם לVOD, אנחנו פשוט מזמינים אותם בחינם ואת כל הסדרות שעולות גם בחינם, בקיצור אין לי מושג איך השגנו את זה אבל אין ספק שכל פעם שמגיע החשבון רשום שהשתמשנו ב500-600 שקל.

בקיצור כמו שFIXES אמר תשאר איכותי עם יס!

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אני מצד אחד לא רוצה להתנתק כי זה מאד נוח, מדי פעם בא לי לראות נשיונל גאוגרפיק או סתם להעביר 20 דקות מול ערוץ הקומדיה וזה ללא ספק יותר נחמד מאשר להוריד בנפרד בכל פעם.

 

הוט זה לא אופציה.

 

מהצד השני אנחנו עובדים כל כך הרבה שעות שאנחנו רואים אולי שעה ביום טלויזיה, בזמן האחרון יותר ויותר מתוך הורדות ולאו דוקא מהממיר.

האמת כשאני חושב על זה מה שראינו בשבוע האחרון זה ככה:

הומלנד - הורדה

חטופים - ערוץ 2

מצב האומה - ערוץ 2

אז בגלל כל מה שנאמר פה להמשיך לשלם 250 לא נשמע לי סביר.

170 כן.

 

אז אני אשלם 170.

אם הם יעשו פרצוף אז אני אעשה עידן+ + אשאיר את האינטרנט :)

פורסם

ב170 לחודש אפשר גם לעשות עידן + ולראות ערוץ 2 , וגם לעשות אינטרנט 30-50 מגה ולהוריד כל מה שתצטרך , כי הכל קיים באינטרנט , הכל.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לא יודע מה איתך אבל לי הרבה יותר נוח פשוט לראות בVOD מה יש ולראות בלי לחשוב על עוד כמה זמן הורדה?!

ואני תמיד מדפדף אולי אני ימצא סרט נחמד בVOD שלא חשבתי להוריד אותו? אולי סדרה טובה?

ברור שאפשר להוריד, אבל למי יש את הסבלנות הזאתי?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

×
×
  • תוכן חדש...