Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשקניתי את הרכב שלי (מגאן ספורט 225) הרגשתי שהתפשרתי.

שלא תבינו לא נכון, הרכב מעולה וקניתי אותו אחרי מבחן ארוך והשוואה לכל המתחרות והמגאן נתנה בראש לכולם מבחינת פאן ונהיגה, מבחינתי לפחות (עם חיזוק של רוב כתבי הרכב), וזה אצלי הפרמטר החשוב ביותר (בפער ניכר) כשאני בא לקנות רכב.

אז אם קניתי את הרכב הכי חד, מתנהג וכיפי שיכולתי לקנות בתקציב (200-+) אז איפה הפשרה ?

בעיקר בראש שלי.

אני בכלל רציתי את ה-R26 ורדפתי אחרי קרסו במשך שנתיים בניסיון לשכנע אותם להביא אותה לארץ (למי שלא יודע, ה-R26 הייתה הדגם הקיצוני יותר בזמנו (קאפ, LSD וכו'). הייתה הרכב המעוטר ביותר בעיתונות הרכב העולמית בקטגוריה (הוט-האץ'/הנעה קדמית), מחזיקת השיא ברינג להנעה קידמית (בערך, זאת הייתה ה-R26.R), בלה בלה בלה).

אפילו אמרתי להם כשקניתי שאם הם בכל זאת יביאו את הרכב תוך שנה שנתיים שיכינו לי כבר סידור לטרייד-אין :-)

מאז התמכרתי לאוטו שלי והתענגתי עליו וחשבתי שהמעבר הבא (אצלי זה 3 שנים, כמו בליסינג 8)) כבר יהיה להנעה אחורית (לאן אפשר להתקדם אחרי הטופ של ההנעה הקדמית ?).

בינתיים אני כבר מתקרב לסגור 4 שנים עם האוטו וההיצע של האפשרויות שמעניינות אותי בהנעה אחורית נע בין מאכזב קלות ליקר לאללה (ניתן רמז: חיכיתי חצי שנה כדי לאסוף מידע עליהם) אז האופציה הברורה מאליו שהייתה לי כל הזמן כסוג של ברירת מחדל, מקום בטוח לצנוח אליו, צפה שוב ונדרשה בדיקה עמוקה יותר.

לא שהרגשתי צורך, די היה ברור לי מה אני אקבל אבל אמרתי - יאללה, אני נואש להשיג הכרעה, אולי היא תפתיע ותאכזב אותי ואז יהיה קל יותר להחליט :lol:

 

אז עבור כל אותם בעלי מגאן ספורט 225 ששוקלים מעבר (10 בארץ, בערך 0 בפורום :-) (האמת שיש כמה רדומים)) אני מגיש לכם את המסקנות שלי מיום מבחן ארוך ומקיף שביצעתי למגאן ספורט RS250 יחד עם חבר טוב (גם הוא בעלים של מגאן ספורט 225).

[אני אתאר את המסקנות מנקודת המבט שלי אז הדגש יהיה להבדלים שחשתי לרכב שלי ופחות דברים כלליים (אפשר לקרוא במגוון כתבות רכב שיצאו או כאן בפורום בכתבות של רובי שדאג לי לחומר קריאה לשבוע :-))]

 

ניר

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אנחנו יוצאים לדרך ארוכה אל עבר כבישים מעניינים יותר מה שמשאיר הרבה זמן להתעמק בדברים הפחות חשובים.

אכן, בפנים יש מראה איכותי יותר. תכל'ס, מדהים איזה הבדל אפשר להשיג מהחלפה לבקרת אקלים ורדיו מעוצבים והוספת איזה פס קרבון-סטייל (כמו הקפיצה שמסך מגע גדול עושה ברכבים אחרים בלי לשנות שום דבר אחר).

הדלתות מרגישות מוצקות יותר ויש שיפור ברור ברמת בידוד הרעש אבל יכול להיות שזה בא על חשבון שטח אחסון ?

ככה סתם נעלמו להם שני תאים סגורים גדולים בתוך משענות היד של הדלתות והצטמצמו מאוד התאים הפתוחים בתחתית הדלת.

גם משענת היד המרכזית הצטמקה (טוב, במקור אצלי לא היתה בכלל משענת/תא אבל עשיתי קצת שדרוגים והחלפתי למשענת של מגאן מאובזרת ושם זה ענק).

וגם התא כפפות הענק שיש לי (אני יכול להכניס בקלות גם לפטופ ושאר קשקושים) הצטמק מאוד ואולי נשאר עמוק אבל הרבה פחות פרקטי (רובי - לא יודע על מה דיברת. אתה צריך לראות אצלי מה זה תא שממשיך עד תא המנוע).

הקלאץ' מאוד מאוד נקודתי ונמוך יותר מאצלי מה שדורש התרגלות קלה (כן, נכבה לי האוטו פעם ראשונה :lol:. כמו כולם, לא ? :oops:). הזכיר לי את הקלאץ' בקליאו ספורט שהייתה לי וכמה קיללתי אותו בפקקים וכמה שמחתי לעבור לקלאץ' הרך יותר במגאן אבל אני לא חושב שזה ברמה של הקליאו שהדוושה גם הייתה מאוד כבדה ודרשה הפעלת כח רב (נקודתיות זה עניין של רגישות שמתרגלים אבל דוושה עם התנגדות גבוהה מצריך שימוש בכח ולאורך זמן זה יכול להתיש).

הסאונד של המנוע כשמאיצים הרבה יותר בריא מאצלי. יותר באסי ויותר נוכח. בנוסף מתלווה גם שריקה או יותר נהמה שבאופן מוזר מגיעה מאחור בסל"ד גבוה יותר.

להפתעתנו בנסיעה "שיוטית" בכביש מהיר לא הרגשנו הבדל גדול בכח. למעשה הייתה לי אפילו תחושה מוזרה שבסל"ד נמוך (מאוד, בין 2K ל-3K) יש אפילו פחות משיכה.

(אולי הייתי מנסה לבדוק את זה מספרית אם הייתי יכול לקרוא את המד-מהירות. לא יודע איך זה בלילה אבל ביום, מחוג בורדו על רקע שחור זה לא מתכון טוב לקריאה במבט חטוף.

בכלל הלוח שעונים קיבל זווית קצת מוזרה. שיהיה)

עיון בגראפים מראה שיש בסיס לאבחנה שלי.

225 - http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=139

250 - http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=921

הכח במגאן שלי מגיע בצורה מאוד אחידה כשכבר ב-2K מקבלים את רוב המומנט שנשאר די רציף עד 5.5K.

בחדשה הגרף יותר עגול והכח המרבי מגיע מאוחר יותר (מומנט וכ"ס ב-500 סל"ד מאוחרים יותר) אז התחושה שלי היא היגיונית באופן יחסי למרות שבנקודות ההשוואה בסל"ד הנמוך יש נתונים דומים.

לפי הנתונים אגב הפער בכח באמת קטן יותר מהנתונים הרשמיים.

 

טוב, זה משעמם אפילו אותי, לא קונים מגאן ספורט בשביל הקשקושים בפנים או בשביל לשייט בכביש המהיר.

נקפוץ לדברים היותר מעניינים, איך היא מתנהגת בסביבה הטבעית שלה.

בעצם...קצת מאוחר, נמשיך מחר :twisted:

 

ניר

פורסם

ניר,

 

תמיד נהנה לקרוא את התובנות שלך.

 

הבנתי מאנשי קרסו שרכב המבחן הבא יהיה RS265 קאפ, שצפוי לנחות בארץ מאד בקרוב, כך ששווה לך לנסות גם אותו לפני ההחלטה הסופית.

 

בנוסף, שיווקה של פוקוס ST אמור להתחיל עוד השנה. תחושת הבטן שלי? המחיר יהיה מפתיע.

 

לעניין בעלות ההנעה האחורית(טויובארו), אני מניח שקראת את רשמיי הפושרים על הטויוטה - ובעיקר על מנועה העצל. רשמתי אז שלמכונית היו 1300 ק"מ בלבד מתחת צמיגיה ושעל המנוע עוד "להיפתח" כראוי. לא מכבר נהגתי בסובארו, בעלת פז"ם heavy duty של 9300 ק"מ. איזה הבדל. המנוע הרגיש אחרת, הגיב אחרת, היה הרבה יותר חזק - וה-flat spot בסל"ד הביניים נעלם כלא היה. הפעם, המכונית בפירוש הרגישה כבעלת 200 כ"ס.

 

יצא לי גם לנהוג בסובארו הספציפית(הכסופה) בהזדמנויות קודמות - ומנועה הבתולי הרגיש דומה בתגובותיו. בנוסף, בטרם נפתח כראוי, המנוע מרגיש צורם עוד לפני הקו האדום(7450), מה שגרם לי להעביר להילוך הבא כבר ב-6500 סל"ד. עם מנוע "פתוח", אתה מוצא את עצמך מנצל כל טיפה של סל"ד, כאשר החויה הצורמת נעלמה כלא היתה.

 

בימים הקרובים אפרסם את חוות דעתי את מי מהשתיים העדפתי, אך אני ממליץ לך בחום לנסות את הצמד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

א. ניר, תעשה לי תאומים.

ב. כל הכבוד על היום :wink:

ג. נהנתי לקרוא, מחכה להמשך.

ד. כמו שמרון, אני ממליץ לחכות לפוקוס ST שנותנת חוויה מעט שונה אבל מתגמלת מאוד לטעמי.

ה. מעניין הקטע עם הסובארו/טויוטה. אנסה להשיג סיבוב על מכונית כזו "פתוחה" ולראות אם גם אני מרגיש בהבדל משמעותי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב, ממשיכים.

יוצאים לכמה ראנים אינטנסיביים מאוד של כבישי הדרום המאתגרים.

אנחנו כמובן דואגים להיות על sport mode מה שמשחרר קצת את הבקרות ובעיקר מחדד את התגובות של דוושת הגז לרמה די אגרסיבית.

מה אני אגיד לכם, יש בעיה עם הרכב הזה. אני רוצה להרגיש את הרכב במגבלות, לבחון איך הוא בקצה, איפה יצוץ התת-היגוי, או אולי ההיגוי יתר וכאן זה פשוט רחוק. רחוק מאוד (יש שיגידו רחוק מדי).

מגבירים קצב אבל לא נראה שזה מרגש אותה. טוב, אין ברירה, we'll have to put it up to eleven (כמאמר spinal tap).

ה-RS250 פשוט בולעת פניות בקצב מפחיד. פניות חדות, סוויפרים, S-ים, בירידה, בעליה, לא נראה שמשהו יכול לעכב אותה.

היא קצת יותר קשיחה משלי ,בעיקר יש הרבה פחות body-roll, ה-turn-in נשאר מדהים.

הרכב כ"כ נייטראלי, מכניס את האף בחדות בהפניה הראשונית (בדומה לשלי) ומאפשר הרבה חופש למשחקי דוושה (הרבה יותר מאצלי).

גם אצלי יש חידוד של הפניה בעזיבת גז ומורגשת פסיעה קלה של הישבן אבל הצעד קטן והתחושה מעט מלאכותית ביחס לתחושות פה. זה כמובן מתחדד הרבה יותר ברגע שמבטלים לגמרי את בקרת האחיזה והכיף גדל אבל איתו גם הפחד כי שוב, היכולות מאוד מאוד גבוהות ואם כבר מגיעים למצב שעוברים אותם ברכב הזה אתה כנראה כבר במהירות וקצב שלרובנו יהיה קשה מאוד לתקן.

זה לא שהרכב נושך או מסוכן, בטח לא עם בקרות, פשוט היכולת מאוד גבוהה ואתה יכול להעמיס על האוטו עוד ועוד...עד שאתה כבר לא...

במסלול סטרילי לעומת זאת זה כיף גדול (הבעיה שסטרילי מספיק בשביל להנות על המגבלות שלה נטול בקרות קצת קשה למצוא בארץ).

במצב הזה שהבקרה מבוטלת והדוושה סופר רגישה יש קושי רב למנן את הכח. אתה רוצה ללטף את הדוושה בשביל לשמור על איזון בעקומה ארוכה או להתחיל להזין את הגז עם יישור ההגה ביציאה מסיבוב ומה שאתה מקבל זה מכת כח והוצאת הרכב מאיזון. אני מניח שהתוספת של ה-LSD בגרסת הקאפ יכולה מאוד לעזור במצב הזה.

אלה בעצם שני הדברים שהכי הפריעו לי כשהתלבטתי לגבי המגאן שלי. אצלי אין אפשרות לביטול מלא של הבקרה ואין LSD.

לכן הקאפ כמובן זאת האופציה הקורצת מבחינתי.

אחרי הקשיחות של ה-RS הרגילה ביחס לשלי עולה השאלה אם הקאפ לא תהיה באמת קשיחה מדי ביום יום ועל כבישים לא אידיאליים כמו שבדר"כ יש לנו.

אני מעריך ומאמין (או מקווה), בהתחשב ביכולות המוכחות של רנו לשלב פשרות מאוד מינימליות של נוחות עם רכב ספורטיבי, שעדיין לא מדובר במשהו קיצוני מדי ביחס לתמורה (ולמתחרות).

מה עוד ? הבלמים מעולים אבל הנשיכה הראשונית מאוד חדה ואין הרבה תחושה, אצלי הבלמים ברמה דומה אבל עם ספוגיות מסויימת בדוושה. כנראה צריך להתרגל אבל פחות התחברנו לזה.

הדוושות קצת יותר רחוקות אחת מהשניה מאשר אצלי אז לתפוס אותם יחד ל-heel&toe היה קצת יותר קשה (לפחות בצורה שאני עושה עם הדופן של הרגל ולא באמת העקב).

השאר די דומה (מהלך קצת יותר קצר של ידית ההילוכים, הגה דומה).

מבחינת צריכת דלק את המבחן סיימנו עם 5 ק"מ לליטר אבל זה מתבקש לאור השימוש הנמרץ. בדרך חזרה הרגועה יותר זה כבר התאזן ל-6. בנהיגה רגילה זה כנראה יהיה מאוד דומה לאצלי (כלומר 9 ק"מ לליטר +- ק"מ בהתאם לאופי הנהיגה. אם ממש נוסעים כמו סבתא אפשר גם לעשות יותר מ-11).

מבחינת נוחות בסוף היום הגב שלנו גמר אותנו אבל אם נתחשב בזה שלא עשינו התאמה מלאה של כיווני הכסא כל פעם ובכל זאת בילינו שעות/מאות קילומטרים מאחורי ההגה אז אולי זה הגיוני.

 

לסיכום, מבחינתי ההבדל המשמעותי ברכב ביחס לשלי זה הכיול האגרסיבי יותר (קשיח יותר, פחות זווית גלגול) שמוביל לתוצאה מדהימה וגם מצליח לערב את הנהג הרבה יותר.

זה מרגיש כאילו זאת הגרסת "קאפ" של הרכב שלי. כאילו למגאן ספורט יש 3 רמות כיול ספורטיביות, ה-225 הנוחה/רכה יותר, ה-RS החדשה והקאפ (שעדיין לא נהגתי עליה).

ואם נכייל לרגע את הביקורת ביחס לרפרנס שלי, אז כמה שאני חושב שהרכב שלי מעולה, ה-RS החדשה לוקחת את זה כמה צעדים קדימה וזה פשוט כלי מדהים לנהיגה ספורטיבית.

אז לאותם 10 עם 225, תעשו את השיקולים שלכם.

לכל האחרים, אם אתם מחשיבים את עצמכם לחובבי נהיגה שמעריכים התנהגות ספורטיבית מעל הכל ועוד לא קניתם...

 

נ.ב. הרכב הנבחן היה ה-RS250 שעבר לאחרונה מתיחת פנים ל-RS265 אבל ההבדלים לא דרמטיים, יותר אולי ברמת האבזור שהיבואן מציע את הרכב עכשיו.

 

ניר

פורסם

תמיד נהנה לקרוא את התובנות שלך.

 

הבנתי מאנשי קרסו שרכב המבחן הבא יהיה RS265 קאפ, שצפוי לנחות בארץ מאד בקרוב, כך ששווה לך לנסות גם אותו לפני ההחלטה הסופית.

 

תודה :-D

 

אכן, רכב המבחן הבא הוא בגרסת הקאפ והוא כבר בארץ וברשות קרסו (צהובה עם ה-red pack). בקרוב מאוד תכנס לשירות ואני מניח שנבדוק גם אותה לפחות ברמת הקשיחות בנסיעה עירונית כי זה הדבר היחיד שיכול להפריע.

 

 

אני אשמח לשמוע את הרשמים שלך על הטויובארו (ומעניין אם ההעדפה שלך תואמת להמלצות שקיבלתי מכמה שאני סומך עליהם כולל אחד בשרשור הזה 8)). עוד לא ויתרתי עליהן אם כי כמות הביקורות הפושרות (כמו גם החוויה המאוד קצרה שלי) בשילוב עם המחיר המנופח לא מוציאות אותן טוב (וצריך לשים בפרספקטיבה את כל השבחים שהרכב מקבל בחו"ל כשהוא מהווה שם אלטרנטיבה מאוד מאוד זולה ביחס למתחרות. במחיר שהן נמכרות פה יכול מאוד להיות שהיינו שומעים ביקורות אחרות).

פורסם
כל הכבוד על היום :wink:

 

תודה וכל הכבוד גם לך :-)

 

קראתי על הפוקוס ST די הרבה מבחנים והיא באמת נשמעת טוב (מאוד קרובה למגאן ומפסידה בנקודות במסלול אבל מביאה פרקטיות גדולה יותר) ושאלת התמחור תהיה מאוד משמעותית להצלחה שלה.

 

ויאללה, יש לך עכשיו משימה עיתונאית חשובה: למצוא gt86 שנפתחה ולעדכן !!

פורסם

 

ויאללה, יש לך עכשיו משימה עיתונאית חשובה: למצוא gt86 שנפתחה ולעדכן !!

 

לפי מה שידוע לי אין GT86 ידנית להדגמה יותר, יש רק אוטומטית, ולמה לא לקחת בעצם את הסובארו? ההבדל הוא זניח...

 

ד.א ציפור קטנה בקראסו לחשה לי שבעוד כשבוע שבועיים יתפרסם מבחן ראשון למגאן 265.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ניר,

אתה פשוט מתאר כיצד נראה כל בוקר כשאני נוסע לאן שאני נוסע ( בדרך כלל לים ולאחר מכן לעבודה) ובחזרה עוצר לכמה דקות בכביש באזור המרכז שמאפשר לנסוע בו ולמצות את מה שהקאפ יודעת לעשות.

 

ביומיים האחרונים התחיל לדגדג לי הרצון להשתדרג. וממה שאני מכיר את עצמי - כשמשהו מדגדג לי, הוא הופך למציאות.וכבר ביקרתי בסוכנות מסוימת ולקחתי ברושורים. אני מניח שתוך כמה חודשים תהיה קאפ בשוק יד 2.

פורסם
ניר,

אתה פשוט מתאר כיצד נראה כל בוקר כשאני נוסע לאן שאני נוסע ( בדרך כלל לים ולאחר מכן לעבודה) ובחזרה עוצר לכמה דקות בכביש באזור המרכז שמאפשר לנסוע בו ולמצות את מה שהקאפ יודעת לעשות.

 

ביומיים האחרונים התחיל לדגדג לי הרצון להשתדרג. וממה שאני מכיר את עצמי - כשמשהו מדגדג לי, הוא הופך למציאות.וכבר ביקרתי בסוכנות מסוימת ולקחתי ברושורים. אני מניח שתוך כמה חודשים תהיה קאפ בשוק יד 2.

 

אם אתה חושב שאוונסיס תעשה לך את זה-אני מוכן להחלפה :lol:

פורסם

WOW, אתה מתאר בצורה מאוד ברורה ועניינית. אהבתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אז אתה משדרג או ממתין לשדרוג אמיתי, כי לדעתי השדרוג פה מינורי ולא שווה את הכסף.

נהגתי על RS250 כ-6 שעות רצופות בכל סוגי הכבישים שיש לישראל להציע.

ואסכם את זה כך (כמו החתימה של yosbar רק עם טויסט):

"אומר כל יום תודה שלא התפתתי לקנות RS CUP רק משמועות וכתבות ללא נהיגה ברכב".

עכשיו אני מבין לחלוטין את כל אלו שמעדיפים GTI חדשה ולא מגאן. לא סתם יש פי 15 יותר GTI על הכבישים, אנשים לא טמבלים.

מהסיפורים פה ציפיתי למשהו מיוחד וממש התאכזבתי. הרכב הזה טוב רק לנהיגת אטרף במסלול.

אציין לטובה שקיבלתי הצעת מחיר ממש הוגנת ואפילו ממש שווה את הכסף על CUP + מושבי באקט RECARO + מסך מולטימדיה.

למרות זאת אני חושב ששדרוג אמיתי זו 135I M לדוגמא, גם המחיר בהתאם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אגב, לגבי ה-ST, יש צפי למתי היא מגיעה ומחיר צפוי ?

 

ד.א ציפור קטנה בקראסו לחשה לי שבעוד כשבוע שבועיים יתפרסם מבחן ראשון למגאן 265.

מה שיותר מעניין שזה קאפ, הרבה יותר מהעובדה שזאת 265 (המתיחת פנים היא מינורית מבחינה דינמית).

 

 

ביומיים האחרונים התחיל לדגדג לי הרצון להשתדרג. וממה שאני מכיר את עצמי - כשמשהו מדגדג לי, הוא הופך למציאות.וכבר ביקרתי בסוכנות מסוימת ולקחתי ברושורים.

שתף 8). מעניין אותי מה אתה רואה כשדרוג לרכב מאחר וכפי שאתה מבין אני גם בשוק בחיפוש דומה.

 

WOW, אתה מתאר בצורה מאוד ברורה ועניינית. אהבתי.

תודה, שמח לשמוע :mm_yeah:.

כבר פחדתי שהגזמתי עם האורך ואף-אחד לא מעז לקרוא.

 

עשית חשק, אבל מה עם כמה תמונות?

צודק. זה הפאק השני שלי פה כנראה. חשבתי להביא מצלמה ולהשקיע קצת בתמונות משותפות עם המגאן 225 אבל ברגע שאני וחבר שלי החלטנו שאנחנו נוסעים יחד רק ב-250 ולא סוחבים איתנו את ה-225 אז וויתרתי. זה גם היה גונב לי זמן נהיגה וזה משהו שאני לא מוותר עליו בקלות :-).

 

"אומר כל יום תודה שלא התפתתי לקנות RS CUP רק משמועות וכתבות ללא נהיגה ברכב".

עכשיו אני מבין לחלוטין את כל אלו שמעדיפים GTI חדשה ולא מגאן. לא סתם יש פי 15 יותר GTI על הכבישים, אנשים לא טמבלים.

מהסיפורים פה ציפיתי למשהו מיוחד וממש התאכזבתי. הרכב הזה טוב רק לנהיגת אטרף במסלול.

קודם כל אתה צודק שחשוב שכל אחד ידאג לנהוג בעצמו ברכב לפני קניה כי לכל אחד השיקולים שלו והם לא תמיד דומים לאלה של כתב/כתבי הרכב (צריך גם לעשות תיאום ציפיות ולקרוא בין השורות ולהבין איפה אתה עומד ביחס לראש של הכתב).

אני מקווה שהצלחתי להעביר את הראש שלי במה שכתבתי. כשמדובר בנהיגה במגבלות המגאן לוקחת ללא תחרות (ונהגתי בגולף ולא התחברתי).

כשמתסכלים על אספקטים אחרים יש רכבים טובים יותר והגולף היא כידוע מוצלחת מאוד בלספק את רוב הצרכים טוב.

זה ממש לא עניין של "אנשים טמבלים" (:roll:) רק מערכת שיקולים שונה (שכצפוי לא לגמרי במיינסטרים ולכן עניין הכמויות).

למרות זאת אני חושב ששדרוג אמיתי זו 135I M לדוגמא, גם המחיר בהתאם.

זאת למעשה ההתלבטות העיקרית שלי אבל קודם כל ברמה הכלכלית מדובר על קפיצה ענקית (מעבר לקפיצה של כ-50% בעלות הקנייה, האחזקה היא כפולה ואפילו יותר).

אם נקביל לעניין השיקולים ממקודם אז ביחס לגולף זאת אופציה מאוד אטרקטיבית (אם כסף לא מהווה בעיה) ואתה כנראה מקבל הרבה יותר בכל אספקט אפשרי.

לגביי, מכל הכתבות שקראתי וביקורות של אנשים שכבר קיבלו אותה, אני עדיין לא לגמרי השתכנעתי שהיא מספיק הארד-קור ולא רק gt מעולה (לא נתוני ביצועים יבשים כמו כ"ס או 0-100 כי פה ברור שזאת מפלצת) והחסרון של LSD מאוד משמעותי אם יש לי גם שאיפות דריפטים.

(

קצת מפיג את החששות של ההתנהגות והפאן אבל משאיר את שאלת ה-LSD פתוחה (מבחן של האריס בלי לשים את הרכב על הצד במיוחד ברכב כזה ? מוזר))

 

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...