Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה ללא עור


yurime
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני בדיוק קניתי רכב ואני אמור לאסוף אותו בקרוב.

במפרט נכתב כי ההגה הוא בציפוי עור - ביקשתי מהיבואן להחליף,

הם טוענים שצריך להחליף את כל ההגה.

האם זה באמת הגיוני?

למיטב הבנתי הכיסוי עור זה בתפירה, לכן מפתיע אותי שאין חלופות וזה עניין כה מסובך ויקר להחלפה.

אשמח לעצה או להערה. האם באמת כל כך קשה להשיג הגה שאינו מעור?

האם בגלל זה הייתי צריך לקנות אוטו אחר?

חשבתי לנסות להשיג את מפעל הייצור אבל לא מצאתי את האי מייל שלהם.

וגם לא אי מייל קשרי לקוחות של סוזוקי גלובל או יפן.

הרכב הוא:

סוזוקי ספלאש ידני 2012

ארץ ייצור - הונגריה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצר הסקרנות ניצח ואני חייב לשאול - מה הבעיה עם הגה בציפוי עור?

האם זה נובע ממשהו טכני (למשל מתחמם מידיי) או עניין של מצפון (צמחונות, זכויות בע"ח וכד')?

אם זה עניין טכני אז אין כ"כ ממה לחשוש, התחושה נעימה, הציפוי לרוב עמיד מאוד ולא הייתי אומר שהוא מתחמם יותר מהגה אחר...

 

מעניין גם באיזה שלב ביקשת להחליף את ההגה? לפני שסגרת או אחרי? מתי גילית שההגה כזה?

ע"פ המפרט באתר ספלאש מגיעה רק ברמת גימור GLS ואין להם אופציה להגה לא מצופה עור.

 

ברמת העיקרון ההחלפה לא פשוטה כיוון שבהגה יש כרית אוויר (ואולי גם כפתורים, לא בדקתי את הדגם). אני די בטוח שאין משהו אסטתי במיוחד מתחת לציפוי העור ולא מדובר בכיסוי שאתה יכול להסיר על ידי פרימת התפרים.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

המניעים שלי מצפוניים.

במעמד התשלום לאחר שעברתי פעם אחרונה על המפרט ראיתי שההגה בציפוי עור.

אמרתי לסוכנת מכירות שזה מפריע לי ולא חשבתי שזה משהוא שבגללו אני צריך לבטל מכירה.

יצרתי קשר עם המחלקה הטכנית שלהם וביקשתי מהם לבדוק אפשרויות לחלופות.

אני לא ביקשתי בשום שלב להחליף הגה - הבחור שאיתו דיברתי אמר שכנראה זה מה שידרש.

קשה לי להאמין שאני הראשון שמבקש זאת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אל תדאג. אתה לא תרגיש אפילו שזה עור, מנסיון.:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הגיוני שצריך להחליף את כל ההגה.

אם אתה רוצה להסיר את העור מן ההגה הקיים לאחר קבלת הרכב, זה אפשרי.

אתה יכול לבדוק עם היצרן האם מדובר בעור טבעי. ייתכן שהם משתמשים בחומר דמוי עור.

 

אני מבין את הרגישות המצפונית, אבל לידיעתך גם בהודו משתמשים במוצרים העשויים עור פרה.

פורסם
המניעים שלי מצפוניים.

במעמד התשלום לאחר שעברתי פעם אחרונה על המפרט ראיתי שההגה בציפוי עור.

אמרתי לסוכנת מכירות שזה מפריע לי ולא חשבתי שזה משהוא שבגללו אני צריך לבטל מכירה.

יצרתי קשר עם המחלקה הטכנית שלהם וביקשתי מהם לבדוק אפשרויות לחלופות.

אני לא ביקשתי בשום שלב להחליף הגה - הבחור שאיתו דיברתי אמר שכנראה זה מה שידרש.

קשה לי להאמין שאני הראשון שמבקש זאת.

 

דווקא לי לא קשה בכלל להאמין שאתה הראשון שמבקש את זה, יש סיכוי שאתה הראשון, אם לא אז לפחות בין היחידים :idea:

 

כיסוי הגה לא בא בחשבון?

 

ואני בספק עצום(!!!) אם זה עור אמיתי, אני בטוח שזה דמוי עור, ברכב ברמת מחיר הזאת אני בספק אם השקיעו ושמו עור אמיתי. (חלילה שלא תחשוב שאני מזלזל ברכב!! ממש לא, הכוונה שלי שלרוב יצרי הרכב שמים עור אמיתי ברכבים יותר יקרים - אם בכלל)

פורסם

אני כמעט בטוח שמדובר בחומר סינתטי, ברכבים חדשים עם עור על ההגה (ואפילו על המושבים) הריח של המושבים ושל ההגה ולא מזכיר ולו במאומה ריח של עור אמיתי.

פורסם

זה פלסטיק דמוי עור.

אין לך מה לחשוש ממניעים מצפוניים.

לא ישימו לך עור ברכב ברמת השווי הזאת.

גם בבמו סדרה 3 הסטנדרטית אני חושב שהכל דמוי עור.

פורסם

אתה אומר שיש אפשרות להסיר את הציפוי עור הקיים לאחר הקניה (מבלי לפגוע באחריות אני מניח) ולשים ציפוי אחר?

איפה אני יכול לעשות את זה?

 

לגבי ליצור קשר עם היצרן - הייתי רוצה אבל אני לא יודע איך.

מה שכן אני מניח שזה עור אמיתי אחרת היו אומרים לי (היה חוסך להם ולי זמן) וגם באתר ההונגרי

כתוב שההגה בציפוי עור.

 

הגיוני שצריך להחליף את כל ההגה.

אם אתה רוצה להסיר את העור מן ההגה הקיים לאחר קבלת הרכב, זה אפשרי.

אתה יכול לבדוק עם היצרן האם מדובר בעור טבעי. ייתכן שהם משתמשים בחומר דמוי עור.

 

אני מבין את הרגישות המצפונית, אבל לידיעתך גם בהודו משתמשים במוצרים העשויים עור פרה.

פורסם

לי יש מאזדה 2 הדגם הבכיר יותר ומגיע איתה עור להגה. כמובן שמדובר בעור תעשייתי ולא אמיתי, הוכחה לזה היא שכבר העור אצלי מתקלף!@!@ מההגה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

1. תצטרך להחליף את ההגה כולו.

2. לחלופין - תוכל לבצע פרוק הציפוי ועטיפתו בחומר אחר, למשל אלקנטרה שזה חומר דמוי עור הפוך (זמש) 100% סינטטי, אצל רפד רכב. אוטו אלגאנס, למשל, מתמחים בזה.

3. פרוק הציפוי אפשרי, אבל הוא גם מודבק לשכבת גומי ולאחר פרוק לא תהיה מסוגל עוד לאחוז בהגה.

4. אפשרות זולה - לכסות את ההגה בכיסוי סינטטי שיש לרכוש ברשתות. כבר ראינו במרכז השרות כאלה שכיסו את העור בציפוי כזה מסיבות שציינת. נהגי מוניות רבים עושים זאת מכוון שהם רוצים לשמר את ההגה במצבו המקורי לעת מכירת המונית.

פורסם

חברה, נא לא לבלבל את הבחור עם מונחים לא מדוייקים.

 

יש עור וזה לא משנה עם זו יריעת עור או שאריות עור שנגרסו והודבקו, זה עדיין עור של חיה, מה שלא מתאים לרוכש הרכב.

 

יש מליון חומרים אחרים שהם הכל חוץ מאשר עור.

 

אין כזה דבר שכותבים במפרט הרכב הגה בציפוי עור והחומר הוא דמוי עור, עור לא טבעי, עור מפלסטיק, עור תעשייתי או כל הנפצה אחרת.

 

 

קנה את הרכב, עם מספריים חדות פתח את התפרים זרוק את הציפוי לפח ושים לרכב כיסוי ורוד ופרחוני :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רק אני לא מבין את קו המחשבה של שקלף עור מהגה קיים מטעמים מצפוניים? :roll:

 

אם היה מדובר בפתיחת הזמנה לרכב ואפשר היה להימנע מעניין העור במקור - אז אני מבין (בערך) את הרעיון

 

אבל הפרה כבר נשחטה, הסטייק כבר נאכל, העור כבר נפשט, עובד וציפו בו את ההגה.

איך בדיוק יעזור לך מבחינה מצפונית לקלף את זה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...