Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי במרקורי 8 מודל 1939 קונברטבל .הרכב נדיר מאוד בעולם ! וכמובן יחיד בארץ

הרכב מהארץ ולא ביבוא אישי מצוייד במנוע 8 צילנדרים ראשים שטוחים עם 97 כ"ס גיר רגיל בריצפה הרכב פול חשמלי מקורי !

סופרצארג בצורת דינמו :wink:

הצצה קטנה תמונות בהמשך.....

IMG_0490.jpg

eran lanski

חבר מס- 14084

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואוו, תתחדש.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
התחדשתי במרקורי 8 מודל 1939 קונברטבל .הרכב נדיר מאוד בעולם ! וכמובן יחיד בארץ

הרכב מהארץ ולא ביבוא אישי מצוייד במנוע 8 צילנדרים ראשים שטוחים עם 97 כ"ס גיר רגיל בריצפה הרכב פול חשמלי מקורי !

סופרצארג בצורת דינמו :wink:

הצצה קטנה תמונות בהמשך.....

זה מרתק מצד אחד והזוי מצד שני שבשנת 1939 הביא מישהוא רכב שכזה לארץ..

ארץ ישראל היתה תחת שלטון המנד"ט הבריטי וקשה לדמיין רכב אדום קבריולט נוסע "בכבישי" ישראל :shock:

אני מפרגן לך.

במידה ואתה צריך חלק מסויים, יש לך הזדמנות ליצור קשר עם המבקרים שנסעו להרשיז - בשוק הענקי שם נמכרים

מאות אלפי חלקי חילוף, במיוחד לרכבים האמריקאיים משנות ה 20 - 60.

בהצלחה.

פורסם
מברוק לנסקי, אל תשים לב אליהם שימותו כל הקנאים, אם זה לא היה קבריולט הייתי אומר לך לשים שלט "ימותו כל הקנאים" :lol:

דרך אגב, לפי התמונה ששמת החזית מתאימה דווקא לשנים 1941-1948

 

1939 ברשיון הרכב ! רכב משופץ לדוגמה

46224_main_f.jpg

46224_p8_f.jpg

46224_p12_t.jpg

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

ערן מזל טוב באמת הפעם משהו נדיר ומדהים בהחלט ,אהבתי .

הלוואי שהיו עוד כמה חברה כמוך בענף הזה שמחפשים ,מוצאים ושולפים ראשונים את הארנק ,רק היה מקדם את התחום .

מי שלא מבין שמסחר הוגן רק יכול לפתח ולקדם את התחום בהמון פרמטרים פשוט מפספס את ההתפתחות המקובלת בתחום כנהוג בכול העולם שכולל סחר חלקים חלפים ובטח סחר ברכבי אספנות ,כולם פה נכנסים כל היום לאתרים בכול העולם של אספני מכוניות שקונים ומוכרים אבל רק בארץ שזה מישהו מקומי שקונה ,מציל משפץ מסדר אותו ומעלה חזרה לכביש ואז רוצה למכור , זה לא בסדר ואסור לו ,פתטי .

 

 

 

פורסם

את השאלה, באם שרשורים שמטרתם לפאר, לשבח, להדר ולקלס מכונית שבסופו של עניין מיועדות למחירה מקומם בפורום, אשאיר לאחראים. לגבי מקור המכונית, אני בספק רב שיובאה כחדשה לא"י ועוד עם סופרצ'רג'ר - שאפילו בארה"ב היה אז נדיר ביותר - וגם שרדה את כל השנים בארץ מבלי שאף אחד ידע עליה! בכל מקרה, חזרתה לכביש הינו דבר שיש לברך עליו. מידע נוסף במידה שתצתרך תמצא, סביר להניח, בפורומים הללו:

 

http://www.fordbarn.com/forum/forumdisplay.php?f=4

http://www.jalopyjournal.com/forum/forumdisplay.php?f=5

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
ערן מזל טוב באמת הפעם משהו נדיר ומדהים בהחלט ,אהבתי .

הלוואי שהיו עוד כמה חברה כמוך בענף הזה שמחפשים ,מוצאים ושולפים ראשונים את הארנק ,רק היה מקדם את התחום .

מי שלא מבין שמסחר הוגן רק יכול לפתח ולקדם את התחום בהמון פרמטרים פשוט מפספס את ההתפתחות המקובלת בתחום כנהוג בכול העולם שכולל סחר חלקים חלפים ובטח סחר ברכבי אספנות ,כולם פה נכנסים כל היום לאתרים בכול העולם של אספני מכוניות שקונים ומוכרים אבל רק בארץ שזה מישהו מקומי שקונה ,מציל משפץ מסדר אותו ומעלה חזרה לכביש ואז רוצה למכור , זה לא בסדר ואסור לו ,פתטי .

 

יובל,חסכת לי זמן הקלדה.כל מילה נכונה ואמיתית,ואני מחזק את כל מה שכתבת. :type:

 

לערן :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

צביקה

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
את השאלה, באם שרשורים שמטרתם לפאר, לשבח, להדר ולקלס מכונית שבסופו של עניין מיועדות למחירה מקומם בפורום, אשאיר לאחראים. לגבי מקור המכונית, אני בספק רב שיובאה כחדשה לא"י ועוד עם סופרצ'רג'ר - שאפילו בארה"ב היה אז נדיר ביותר - וגם שרדה את כל השנים בארץ מבלי שאף אחד ידע עליה! בכל מקרה, חזרתה לכביש הינו דבר שיש לברך עליו. מידע נוסף במידה שתצתרך תמצא, סביר להניח, בפורומים הללו:

 

http://www.fordbarn.com/forum/forumdisplay.php?f=4

http://www.jalopyjournal.com/forum/forumdisplay.php?f=5

 

T

 

הסופרצארג היה בדיחה !הדינמו מורכב מעל סעפת היניקה וזה נראה כמו סופר צארג. הרכב רק יד שניה מקורי מישראל !

אוחסן במשך 35 שנה בתוך בית ונשמר ב צורה מדהימה לא כולם מכירים את כל הרכבים שקיימים בארץ יש המון רכבים שמאוחסנים ואף אחד לא יודע שהם קיימים.

eran lanski

חבר מס- 14084

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואו! ממש מעניין לראות את כל הרכב. :mm_yeah:

החזית של הרכב הבז' בתמונות האחרונות נראית קצת שונה מברכב שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל הפנס ברכב המשופץ בזוית שונה, וגם אין פנס איתות מתחת לפנס הראשי. יכול להיות שאת האיתותים הוסיפו בארץ?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...