Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

השלט אזעקה+נעילה שלי לרכב התחיל לגסוס.כפתור הפתיחה נתקע פנימה ועכשיו כשאני לוחץ אין ממש תחושה של לחיצה אבל הוא פותח, זה רק עינין של זמן עד שאתקע.

רציתי לדעת מה עדיף, שכפול השלט או שלט אוניברסלי לרכב?

האם יש סכנות בשכפולו והאם אתה מכירים מקומות אמינים שלא שוחטים במחיר באיזור באר שבע לשכפול או רכישה של אוניברסלי?

 

תודה רבה.

פורסם

לא. זה לא זה.

 

פשוט שכחת לכתוב דגם רכב וסוג אזעקה.

בלי זה, לא תקבל תשובה, כי האפשרות לשכפל שלט ("אוניברסלי") קיימת רק בשלטים שאינם רולינג-קוד, ומחיר הוספת שלט מקורי משתנה מרכב לרכב, כמו גם האפשרות להזמין חלק באיביי ולעשות זאת בעצמך.

 

כמו כן, יתכן מאד (במידה ומדובר בתוצרת מוכרת ולא במציאה סינית) וישנה אפשרות לבצע שירות לשלט הקיים (ע"י החלפת לוח המקשים שלו) ולהחזירו לחיים בעלות מינימלית.

 

תקן והשלם את הכותרת והפרטים החסרים ,לפני שאחד המנהלים יתעורר משנת הצהריים וינעל לך את השרשור.:lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לא. זה לא זה.

 

פשוט שכחת לכתוב דגם רכב וסוג אזעקה.

בלי זה, לא תקבל תשובה, כי האפשרות לשכפל שלט ("אוניברסלי") קיימת רק בשלטים שאינם רולינג-קוד, ומחיר הוספת שלט מקורי משתנה מרכב לרכב, כמו גם האפשרות להזמין חלק באיביי ולעשות זאת בעצמך.

 

כמו כן, יתכן מאד (במידה ומדובר בתוצרת מוכרת ולא במציאה סינית) וישנה אפשרות לבצע שירות לשלט הקיים (ע"י החלפת לוח המקשים שלו) ולהחזירו לחיים בעלות מינימלית.

 

תקן והשלם את הכותרת והפרטים החסרים ,לפני שאחד המנהלים יתעורר משנת הצהריים וינעל לך את השרשור.:lol:

 

קודם כל תודה על התגובה.

מדובר על גאלנט 94, האזעקה הותקנה באופן פרטי לפני משהו כמו 3 שנים על ידי חשמלאי, היא לא הגיעה עם הרכב.

פורסם

אזעקה בת 3 = 99.999% סיכוי שהיא רולינג קוד.

מה שאומר ששלטים אוניברסליים יורדים מהפרק.

 

איזו אזעקה זו? אם אינך יודע, תעלה צילום של השלט, ננסה לזהות.

בכל מקרה- תוכל לגשת למי שהתקין לך אותה, לקנות פלסטיקה חדשה (קייס חדש כולל כפתורים), להוציא את הPCB מהשלט הקיים, לנקות אותו יפה עם ספריי מגעים, להכניס לקייס החדש- זה אמור לפתור לך את הבעיה.

 

אם נדע איזו אזעקה זו נוכל לחפש קייס באיביי בפחות כסף.

 

 

לחליפין, תוכל לקנות באיביי סט שלטי נוחות בכ-15$ שישמש לפתיחה ונעילה, ולוותר על האזעקה הקולית, שהיא ממילא לא חוקית לשימוש היום.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אזעקה בת 3 = 99.999% סיכוי שהיא רולינג קוד.

מה שאומר ששלטים אוניברסליים יורדים מהפרק.

 

איזו אזעקה זו? אם אינך יודע, תעלה צילום של השלט, ננסה לזהות.

בכל מקרה- תוכל לגשת למי שהתקין לך אותה, לקנות פלסטיקה חדשה (קייס חדש כולל כפתורים), להוציא את הPCB מהשלט הקיים, לנקות אותו יפה עם ספריי מגעים, להכניס לקייס החדש- זה אמור לפתור לך את הבעיה.

 

אם נדע איזו אזעקה זו נוכל לחפש קייס באיביי בפחות כסף.

 

 

לחליפין, תוכל לקנות באיביי סט שלטי נוחות בכ-15$ שישמש לפתיחה ונעילה, ולוותר על האזעקה הקולית, שהיא ממילא לא חוקית לשימוש היום.

 

חלק מהתגובה שלך לא הבנתי כי היא הייתה בסינית בשבילי :wink:

 

בכל אופן הבעיה היא לא בפלסטיקה אלא בלוח עצמו, פתחתי את השלט והכפתור בלוח של השלט לא נלחץ יותר, כאילו נשבר וכאשר לוחצים הוא מגיב אבל ללא ההרגשה של ממש לחיצה . אני יעלה יותר מאוחר תמונה בתקווה שתוכלו לזהות.

רב תודות

×
×
  • תוכן חדש...