Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שחיקת צמיגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סלחו לי אם כבר נדון הנושא (אני לא מצליח למצוא בחיפוש, ואם אני אתחיל לחפש יותר ביסודיות אני אתחיל לקרוא דברים לא קשורים ואני אמצא את עצמי בלי זמן לכלום ואני אצטרך לחזור לצבא - או בקיצור ולעניין : פין!)

 

אבל יש לי שאלונת ספציפית בערך:

 

אם אני נוהג די "חזק" על האוטו (רוב הזמן אני נוסע בלילה ורוב הפניות ריקות... אז אני נכנס קצת מהר... :roll: ) - יש מצב שהצמיגים נשחקו והגיעו למצב שכל פניה שלא עושים כמו זקן התחת עף החוצה?

 

אין לי מושג איזה צמיגים אלו אבל אני מניח שהם לא הכי חזקים (ליסינג)

אבל בכל זאת נסעתי "חזק" רק חודשיים (כל יום כמה שעות של נסיעה) וחבר שלי עם אותו אוטו חש באותה בעיה (גם שלו ליסינג)

 

יש מצב שהצמיגים נשחקו תוך חודשיים של נסיעות חזקות?

 

הראל

 

אני מרגיש כזה עילג רבאק

וואלק אתתתתה

פורסם

יש פשוט מצב שפיתחת בטחון עצמי מופרז שגורם לך להיכנס לסיבוב/פניה באגרסיביות יתר ולכן תופעת היגוי היתר הולכת ומחריפה אצלך!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

בהחלט אפשר לגמור צמיגים בכמה שעות של סיבובים מהירים.

 

אם אתה לא יודע לבדוק לבד, כנס לפנצ'ריה שייעץ לך, או פנה לקצין הרכב בחברה.

 

ככל הידוע לי חברות ליסינג מאשרות החלפת צמיגים אחת ל 3 שנים.

אם השחיקה בתדירות גבוהה יותר - תאלץ לשלם לבד (או אבא שלך ייאלץ לשלם לבד....)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

חברות הליסינג מחליפות את הצמיגים על פי ראות עיני הבוחן . כמה פעמים ? ככל שהלקוח (המעסיק שלך) ירשה .

 

 

אני קיבלתי צעקות.

 

 

החליפו לי צמיגים בלאנטיס.

 

 

 

 

בשלוש שנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 :shock:

פורסם
חברות הליסינג מחליפות את הצמיגים על פי ראות עיני הבוחן . כמה פעמים ? ככל שהלקוח (המעסיק שלך) ירשה .

 

 

אני קיבלתי צעקות.

 

 

החליפו לי צמיגים בלאנטיס.

 

 

 

 

בשלוש שנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 :shock:

 

וואו

אתה ממש ממש מגזים

 

זאת אומרת שכנראה באמת הלכו לי הצמיגים

איזה קטע...

מה שמוזר הוא שלא נסעתי על האוטו כבר שבועיים ופתאום זה קורה

אבא שלי הזה פושע... :roll:

 

טוב נו , נשלם קצת...

 

(אני יותר לא קורע את האוטו זה בטוח :-P )

 

 

עוד שעתיים וחצי צבא בעע

וואלק אתתתתה

פורסם

(אני יותר לא קורע את האוטו זה בטוח :-P )

 

חח,

אתה נשמע כמו האלה ששותים מרגישים רע ואומרים שהם לא שותים יותר בחיים.....

ונחש מה הם עושים בסוף..? :wink:

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אוקי.. אז הנה קישור ל-4 תמונות של הצמיגים..

יש משהו חריג בתמונות שאומר שיש צורך להחליץ צמיגים?

(אולי התמונות לא אומרות מספיק..? ללכת לאיזה פנצ'ריה לבדוק את העיניין?)

 

http://www.pbase.com/tzmigim/inbox

 

 

 

 

 

*הודעתך נערכה. קרא את כללי הפורום. יש לך שאלות או בעיות? פנה למנהל הפורום בוא נמצאת ההודעה שלך.*

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אני מקווה שזו לא בדיחה?

 

 

אתה באמת נוסע על הצמיגים הללו? מעניין לדעת האם אתה חושב שהם תקינים?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
אני מקווה שזו לא בדיחה?

 

 

אתה באמת נוסע על הצמיגים הללו? מעניין לדעת האם אתה חושב שהם תקינים?

:lol: :lol: :lol:

 

מזכיר לי את הסרט של הג'מיקנות מהליגה הערבית

 

כולם שם מתאבדים, כנראה גם JUK

 

:shock: רק שלא יתאבד עלינו....

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

איזה אוטו זה? מליסינג? נראה כמו סובארו ישנה...

 

בכל אופן, לך לפנצריה וקבל חו"ד על הצמיגים המתים שלך :-) ...

איך הצלחת להגיע למצב כזה? אתה נוסע בשטח או בכביש???

 

אולי פעם הבאה ירכיבו לך צמיגים יותר טובים..

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
איזה אוטו זה? מליסינג? נראה כמו סובארו ישנה...

 

בכל אופן, לך לפנצריה וקבל חו"ד על הצמיגים המתים שלך :-) ...

איך הצלחת להגיע למצב כזה? אתה נוסע בשטח או בכביש???

 

אולי פעם הבאה ירכיבו לך צמיגים יותר טובים..

גילי

שני אנשים שונים, שני מכוניות שונות!!! הסובארו לא קשורה לליסינג.
×
×
  • תוכן חדש...