Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש בנסיעה גטס 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קיבלתי את הרכב של חבר שלי כי הוא קנה רכב חדש, אני יודעת שהוא לא כזה טיפל ברכב, טיפולים פה ושם לא יותר מי זה, בשבוע האחרון שאני נוסעת עם הרכב, אני שומעת רעשים מוזרים אך רק שיש כביש משובש, או בקע קטן בכביש, אני לא בטוחה עם הרעש בא, מאחורה או מקדימה נראה לי מקדימה לפני שבוע עשיתי לרכב טיפול בבלמים, החליפו לי צלחות וחריטה והבלמים שלא היו תקינים , בנוסף היה חסר רק שמן וזהו השאר היה תקין תודה דנה, וחד שמח

פורסם

רעש במהמורות יכול לנבוע מ:

בולמי זעזועים תקולים

קפיצים עייפים

צמיגים לא תקינים

או סתם חלק משוחרר..

 

אין מנוס מבדיקה של מוסכניק מקצועי.

 

שי.

פורסם

באיזה צורה נשמע הרעש? דפיקות,חריקה, חרחורים?

 

אולי בעקבות טיפול הבלמים נובעת הבעיה משם - כגון נגיעה של הרפידות בצלחת

פורסם
באיזה צורה נשמע הרעש? דפיקות,חריקה, חרחורים?

 

אולי בעקבות טיפול הבלמים נובעת הבעיה משם - כגון נגיעה של הרפידות בצלחת

 

בכביש תקין אין רעשים זה כמו רעש של דפיקות נראה לי מהגלגלים לא בטוחה

פורסם
זה גם יכול להיות רעש תקין של הרכב שאת פשוט לא רגילה אליו.

אבחון רעשים זה עניין לטיפול אצל בעל המקצוע.

 

 

חבר שלי דחף את הרכב למטה ולמעלה, היה רעש ליד הגלגל השמאלי הקדימי כמו של קפיץ

פורסם
אז אחד מחלקי המתלה כנראה חורק, כדאי לגשת למוסך.

 

 

תודה רבה אתם יכולים להמליץ לי על מוסך אמין ברחובות כי אני לא מכירה כלום בענף הזה ממש עזרתם לי תודה

פורסם

תודה רבה לכלום הייתי במוסך בהתחלה הוא לא מצא אחרי כמה דקות הוא ראה בורג עקום עקב מכה וזו הייתה הבעיה בנוסף הגומי של המשולש היה יבש והוא הוחלף גם על הדרך עשיתי טיפול כללי ברכב 15000 + פלאשינג כל הטיפול תיקון עלה 890 ש"ח כולל מעמ

×
×
  • תוכן חדש...