Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש רכב משפחתי, שיוכלו להיכנס מאחור בוסטר, כסא תינוק (די רחב) וסלקל. התקציב 60K (נראה לי שמודלים 08 או 09 ייכנסו בתקציב), וחשוב לי אמינות, חסכון בדלק ובטיחות. קראתי פה ושם, וגם הלכתי ביום שישי למגרש עם הכסאות לראות איך הם נכנסים למכוניות שונות.

 

האופציות שראיתי:

רנו סניק- מרווח, ובגאז' גדול. חסרונות: צרפתית, ו-2 חברים שהייתה להם אותה הזהירו אותי מתקלות.

פורד פוקוס- מקום בסדר, ובגאז' בינוני. חסרונות: אין Latch לחיבור הכסא, ולפי מה שקראתי היא קצת עגלה ושותה דלק.

יונדאי i30 cw- קצת יותר צפוף מהפוקוס אבל עדיין נכנס. בגאז' גדול. אני לא בטוח שזה נכנס לי בתקציב אפילו מליסינג.

 

ניסיתי גם מיצובישי לנסר אבל הבגאז' נראה ממש קטן. ניסיתי את הניסאן טידה, אבל היה יותר מידי צפוף לכסאות (לא בטוח שייכנסו).

 

יש המלצות נוספות שכדאי לי לחפש?

מה לגבי קיה פורטה, איך היא יחסית למה שראיתי?

מה לגבי סוזוקי SX4? מישהו אמר לי שנכנסו לו 3 כסאות בלי בעיה, ומישהו אחר אמר לי שזו אותה שלדה כמו הניסאן טידה ולכן זה צפוף. מה אתם אומרים?

מה לגבי קיה סיד סטיישן?

פורסם

צריכת דלק של פורד פוקוס לא שונה משמעותית מצריכת דלק של יונדאי i30, וזה לא כל כך משנה אם תשווה i30CW לפוקוס סטיישן או i30 רגילה לפוקוס 4/5 דלתות רגילה. בסך הכל צריכת הדלק שלהם די דומה ואם יש הפרש אז מדובר בלא יותר מעשרה אחוזים להערכתי. מה שכן, זה נכון שפוקוס מהצורה החדשה מרגישה קצת כבדה על הכביש. היונדאי זריזה יותר.

הקיה סיד קצת יותר מרווחת מה-i30 אז אם הסתדרתם ב-i30 כנראה שיהיה לכם קל יותר להסתדר בקיה. הבעיה היא שאין הרבה כאלו בליסינג, בשנים האלו היבואן של קיה לא עבד חזק מול חברות הליסינג הגדולות.

 

דרך אגב, האם בדקת את סקודה רומסטר? לדעתי יש סיכוי טוב שהיא תתאים לך. ואם גיר ידני יכול לבוא בחשבון, אולי כדאי שתבדוק את הטנדרים הקטנים (ברלינגו, קנגו, פרטנר). עם מנוע דיזל וגיר ידני הם די חסכוניים ומקום למטען בטוח לא יחסר לך איתם :-D

פורסם

אנחנו עם הסניק כבר שנתיים וקשה להגיד על הרכב שהוא לא אמין

חוץ מטיפולים ובלאי (גומיות) הכל תקין (טפו טפו טפו)

מאוד מאוד מרווח במיוחד מאחורה (3 כסאות נפרדים) ובטיחותי

לא הכי טוב מבחינת דלק (1-10 ) וקצת עגלתי עם ה1.6

לדגמים הישנים באמת יצא שם רע , וכמו כל צרפתית תמיד יש פוטנציאל לבלתמים

רק תוודא שעשו טימינג ושאין בהיסטוריה טיפולים החלפות קוייל תכופות

:wink:
פורסם
צריכת דלק של פורד פוקוס לא שונה משמעותית מצריכת דלק של יונדאי i30, וזה לא כל כך משנה אם תשווה i30CW לפוקוס סטיישן או i30 רגילה לפוקוס 4/5 דלתות רגילה. בסך הכל צריכת הדלק שלהם די דומה ואם יש הפרש אז מדובר בלא יותר מעשרה אחוזים להערכתי. מה שכן, זה נכון שפוקוס מהצורה החדשה מרגישה קצת כבדה על הכביש. היונדאי זריזה יותר.

הקיה סיד קצת יותר מרווחת מה-i30 אז אם הסתדרתם ב-i30 כנראה שיהיה לכם קל יותר להסתדר בקיה. הבעיה היא שאין הרבה כאלו בליסינג, בשנים האלו היבואן של קיה לא עבד חזק מול חברות הליסינג הגדולות.

 

דרך אגב, האם בדקת את סקודה רומסטר? לדעתי יש סיכוי טוב שהיא תתאים לך. ואם גיר ידני יכול לבוא בחשבון, אולי כדאי שתבדוק את הטנדרים הקטנים (ברלינגו, קנגו, פרטנר). עם מנוע דיזל וגיר ידני הם די חסכוניים ומקום למטען בטוח לא יחסר לך איתם :-D

 

המון אי דיוקים.

היונדאי כן יותר חסכונית מהפוקוס, בזמן שזו תשיג 11 ק״מ לליטר היונדאי בקלות יכולה להגיע ל-12.5 ק״מ לליטר וכל זאת עם ביצועים עדיפים.

הקיה סיד וגם פורטה לא מרווחות יותר מה-i30 cw שנהינת מבסיס גלגלים ארוך יותר ומושב אחורי מרווח בצורה מורגשת. הפורטה כן עדיפה על ה-i30 הרגילה וגם על הסיד במרווח הראש והכתפיים.

בנוגע למציאת קיה בחברות הליסינג, רובן המכריע של הפורטה והסיד הרלוונטיות לנושא הגיעו אל חברות הליסינג וניתן בהחלט למצוא כאלה מ-2009.

פורסם

כנראה שזה עניין של מזל עם הסניק. גם אחותי נסעה על 1.6 אוטומט דור II, חוץ מטיפולים שוטפים לא היו כניסות למוסך במשך 3 או 4 שנים (לא זוכר בדיוק) שהרכב היה בבעלותה. (הרכב ניקנה מהיבואן).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
המון אי דיוקים.

היונדאי כן יותר חסכונית מהפוקוס, בזמן שזו תשיג 11 ק״מ לליטר היונדאי בקלות יכולה להגיע ל-12.5 ק״מ לליטר וכל זאת עם ביצועים עדיפים.

הקיה סיד וגם פורטה לא מרווחות יותר מה-i30 cw שנהינת מבסיס גלגלים ארוך יותר ומושב אחורי מרווח בצורה מורגשת. הפורטה כן עדיפה על ה-i30 הרגילה וגם על הסיד במרווח הראש והכתפיים.

בנוגע למציאת קיה בחברות הליסינג, רובן המכריע של הפורטה והסיד הרלוונטיות לנושא הגיעו אל חברות הליסינג וניתן בהחלט למצוא כאלה מ-2009.

 

היונדאי לא חסכונית בעליל!! עם גיר 4 הילוכים מיושן היוא שותה המון. בזמנו הייתי צריך לבחור רכב 1600 מליסינג והפרמטר העיקרי היה תצרוכת דלק. היונדאי הפתיעה לרעה. לבסוף לקחתי 3 רכבי קיה פורטה שהיו חסכוניים בערך ב1.5 ק"מ לליטר.( משמעותי כשנוסעים 40000 בשנה)

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
היונדאי לא חסכונית בעליל!! עם גיר 4 הילוכים מיושן היוא שותה המון. בזמנו הייתי צריך לבחור רכב 1600 מליסינג והפרמטר העיקרי היה תצרוכת דלק. היונדאי הפתיעה לרעה. לבסוף לקחתי 3 רכבי קיה פורטה שהיו חסכוניים בערך ב1.5 ק"מ לליטר.( משמעותי כשנוסעים 40000 בשנה)

 

היו לי 2 יונדאי I30 מליסינג ויש ברשותי אחת פרטית כרגע והייתה לי גם קיה פורטה בליסינג.

מדובר ברכבים שחולקים המון מכלולים ובניהם מנוע וגיר בשינויים קלים. צריכת הדלק אצלי הייתה זהה לחלוטין והממוצע עומד בצורה כמעט קבועה על 12.5 ק"מ לליטר בנסיעות משולבות, הרוב בין עירוני עם מזגן דולק ובלי להקפיד על נסיעה חסכונית.

שים לב שב-60 אלף שקלים לא נכנסת הפורטה עם ה-6 הילוכים ואתה לא טרחת לציין בהודעה שלך באיזה דגם אתה נהגת.

ובנוסף, למרות שני ההילוכים הנוספים צריכת הדלק לא השתנתה באופן מהותי ובטח לא הגיעה לכ-14 ק"מ לליטר וזה מניסיון עם צי רכב דיי גדול ומגוון.

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

ידני לא בא בחשבון כי אשתי גם תנהג עליו. את האוטו הראשון שלי קניתי כרווק- רנו קליאו B ידנית. אחרי שהתחתנו היא די לא אהבה את העניין...

 

נראה שכדאי לי לבדוק גם את הקיה פורטה ואת הסיד סטיישן (שנראה שדי נדיר למצוא). לא מעניין אותי מרווח לראש מאחור, אלא רוחב. היונדאי כנראה ירד מהפרק כי אני מעוניין בגרסת ה- CW שהופיעה רק ב- 2009, ואז זה עובר את התקציב שלי.

פורסם

גם הסיד סטיישן והפורטה הגיעו ב-2009. אם אתה שוקל קניה מליסינג אז רוב הסיכויים שתצליח למצוא אחת מהן מ-2009 בתקציב.

פורסם

אם הכי חשוב לך הוא שנתון ומחיר מינימום - אל תמשיך לקרוא.

אבל אם כאשר יש 3 זאטוטים ושני הורים, השיקולים היותר חשובים הם בטיחות, נוחות, יציבות ושימושיות - בדוק את הסניק או פיקאסו. התמורה הכי טובה לפרמטרים שלך, וגם לכאלו של אחרים. אפילו תהיה 2007 או 2006 וישאר עודף - מה 'כפת לך?

רק חפש אחת שמורה ומטופלת ולא מליסינג - אתה תהנה והמשפחה תשמח.

חפש בפורום דעות על הדגמים שרלבנטיים עבורך. יש פה המון מידע.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

תודה לכולם על התגובות.

הלכתי ביום שישי לכמה חברות ליסינג, ולכולם לא היה שום קיה סיד סטיישן או סקודה רומסטר (שאני לא בטוח שמתאים לי בכלל) עם קילומטרא׳ז סביר- חלק בכלל לא מתעסקים עם הדגמים האלו. פורד פוקוס יש לכולם...

הכי טוב שמצאתי היה פורד פוקוס 2009, עם 51K ק״מ, טופלה במוסך מורשה וללא תאונות, ב- 60K ₪ (אחרי הנחת מזומן)

 

זה נשמע מחיר סביר? הייתי בטוח שבקניה מליסינג מורידים הרבה יותר.

פורסם

תבדוק טוב אם הכיסאות נכנסים הדלת נסגרת כמו שצריך והילדים לא הופכים לסנדוויצ'.

רוב הסיכויים שתחזור להתלבטות בין הפיקאסו לסניק.

×
×
  • תוכן חדש...