Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

צריך דחוף לקנות טנדר גדול כמו השברולט סילבראדו, אבל כרגע אין לי אפשרות לקנות חדש מהחברה אולי רק בתחילת השנה הבאה,

אז חשבתי אולי לקנות סילבראדו 2006 או 2007 במצב שמור, מה דעתכם על הרכב הזה?

הוא טוב וחזק כמו החדשים?

הוא אמין וולא תקלות מיוחדות?

המנוע דורמאקס כמו החדשים או דגם אחר?

והוא באמת חזק ויכול לגרור עגלות ולהעמיס משקלים?

 

או האם כדאי ללכת על 2008 2009 שזה צורה חדשה?

 

אבל העניין הוא כמה שיותר זול עכשיו יותר עדיף.

אז מה דעתכם?

תודה רבה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

המנוע כל הזמן מתחזק אבל גם במודלים האלה לא יהיה חסר לך כח לגרירה ולהעמסה.

בשנים האלו לא היה את ה 2500 הקצר בקבינה וחצי, רק דבל קבינה שהוא ארוך מאוד, כשש וחצי מטר.

 

המנוע דוראמקס כמו בחדשים אבל כאמור הם כל הזמן מוסיפים עוד כל מיני פיצ'רים להעלות את ההספק, סה"כ רכב עבודה+מקלט מס+ניוד נוח למי שיכול וצריך את זה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אוקי,

ומבחינת נסיעה בכביש, ללא גרירה, האם הוא יותר מהיר ויותר זריז מאיסוזו דימקס? או הטנדרים הקטנים האלה?

 

ללא ספק, יחס כח למשקל הרבה יותר טוב.

אין תחרות למומנט...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הסיכוי למצוא סילברדו בשנים האלה במצב טוב הוא נמוך,

אם תמצא מכונית שטופלה בקפדנות ושמורה, לא תהיה בעיה, קח בחשבון שמדובר ברכב עבודה.

הדגם החדש עדיף כי תוכל למצוא מכוניות שמורות יותר,

בשנים 2006 ו2007 המנוע הוא דוראמקס וכמו בדגמים החדשים גם תיבת ההילוכים היא של אליסון.

 

בהצלחה,

גיא משברולט

פורסם

גיא ,

כרגע אני מחפש אחד כדי להתחיל את העבודה,

אבל בעזרת השם עוד כמה חודשים אני קונה אחד חדש מאצלכם, לפני כמה חודשים כמעט הזמנתי אחד חדש אבל ברגע האחרון דחיתי את זה בגלל דינוי בעבודה.

 

אז אוקי כרגע אני מתחיל לחפש יד 2 במצב טוב ונראה מה יהיה.

תודה רבה חברים.

 

גיא, אתה עובד בUMI מרכזי בראשון או מקום אחר?

כי היתי פעם בראשון והיה שם בחור בשם גיא ודיברנו על עיסקת טריד אין, אולי זה אתה?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

×
×
  • תוכן חדש...