Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין הבא, עשיתי טסט לרכב שלי שהוא מהדגם שרשום בכותרת ונמצא כי ישנה נזילה בבולם הזעזועים של הגלגל האחורי.

האם יש לכם מושג כמה אמורה לעלות החלפה/תיקון של חלק כזה? דיברתי עם המוסך וקיבלתי הצעת מחיר דיי גבוה ואני תוהה אם המחיר הגיוני.

 

תודה מראש,

 

אנה

פורסם

לא מתקנים בולמים שנוזלים, יש להחליף את שני הבולמים האחוריים, גם אם השני עדיין תקין.

 

כדאי שתפרסמי את הצעת המחיר שקיבלת.

צייני אם מדובר בחלקים מקוריים או תחליפיים, ואם את יודעת, צייני גם כמה גובים על עבודה וכמה על חלפים.

 

 

פורסם

הצעת המחיר שקיבלתי היא 1200 ש"ח כולל עבודה, לפני מע"מ עבור בולמים לא מקוריים ו- 1900 ש"ח עבור בולמים מקוריים כולל עבודה.

 

דר"כ - אני בת :wink:

 

 

עריכה של בוקי- אלף התנצלויות, תיקנתני. :)

פורסם

וואוו...המחיר מאוד מאוד מאוד יקר. 2 בולמים אחוריים חלופיים ולא מתוצרת סין עולים ביחד לא יותר מ-400 ש"ח וגם מזה תקבלי עודף. על מה לוקחים כל כך הרבה על עבודה?! אם את מאיזור המרכז קני את הבולמים בחנות חלפים זה ממש פשוט ואוכל לשלוח אותך למישהו שיעשה לך את העבודה בערך ב-200 ש"ח. אם תרצי הוא גם יזמין לך את הבולמים.

פורסם

מאור, השאלה אם המכונאי שלך הוא מוסך מורשה משרד התחבורה. אם הוא כן - אין בעיה.

 

אבל אם הוא לא - אז יש בעיה, כי בטסט חוזר צריך להציג חשבונית+אישור מוסך מורשה על ביצוע תיקון.

 

 

פורסם

נכון, ועדיין ההצעה שהיא קיבלה מאוד גבוהה. החלפה צריכה להיות בסביבות ה 200 ש"ח, חלק איכותי יעלה מקסימום 400 ש"ח.

כמו שבוקי כתב כל מוסך מורשה משרד התחבורה יכול להחליף ואין חובה לבצע זאת במוסך היבואן.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

אני שמחה שההרגשה שלי היתה נכונה בעניין הזה.

 

אני אלך לבדוק בעוד מקומות בתקווה למצוא את טווח המחירים שאתם מדברים עליו.

 

תודה רבה על העצות!

פורסם
מאור, השאלה אם המכונאי שלך הוא מוסך מורשה משרד התחבורה. אם הוא כן - אין בעיה.

 

אבל אם הוא לא - אז יש בעיה, כי בטסט חוזר צריך להציג חשבונית+אישור מוסך מורשה על ביצוע תיקון.

המוסך הוא לא מוסך מורשה אך בהחלט יוציא חשבונית שתהיה רלוונטית לטסט החוזר.

פורסם

אתה קצת טועה,

 

למבחן רישוי שנתי חוזר צריך להציג חשבונית + אישור (טופס אחיד רשמי) ממוסך מורשה משרד התחבורה.

 

באישור בעל המוסך חותם על ביצוע תיקון במערכת הרלוונטית ושם חותמת עם מספר רישיון עסק.

 

חשבונית בלבד לא מספיקה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...