Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אחרי דיונים רבים פה בפורום על איזה רכב לקנות במקום היונדאי טוסון שהיתה לי, החלטתי (כנראה טעות ענקית) על טויוטה קורולה רובוטית 08 אך ורק בגלל צריכת הדלק המצוינת שלה( קיבלתי טראומה מהטוסון בכל מה שקשור לדלק) .בנוסף גם נכנעתי לשכנועים המסיבים של איש המכירות בטרייד מוביל שאיתם עשיתי טרייד אין על הטוסון . עסקה מגוחכת לגמרי (טוסון 09 מול טויוטה 08),אבל נעשתה כי ראיתי שאיני מצליחה למכור את הטוסון בשוק הפרטי .בכל מקרה מה שרציתי לשאול הוא לגבי נסיעה ב100-120 קמש שם ההגה רועד בצורה רצינית והנסיעה מרגישה מאוד לא חלקה ולא נעימה.רציתי לשאול אם זה קשור לגלגלים או שככה הגיר הזה מרגיש?חשוב לציין שנעשתה בדיקה במ.מ.מ.

שיצאה מצוינת ולא הוזכר בה כלום על כיוון גלגלים פרוט וכו'.אשמח לתובנות חדשות.תודה.

פורסם

לפי דעתי ונסיוני האישי בלבד:

עבדתי תקופה בעבר במקום כזה,בכל אופן הם מקורבים למרבית מכוני הבדיקה הקיימים כך ש....הבדיקה שקיבלת שווה ל כלום בעצם! תתחדשי. ותסתכלי בחתימה שלי,

ועכשיו אם את\ה רוצים לתקן את המצב, תבדקו במוסך אמין את הבולמים\מייסבים\משולשים וציריות, ייתכן שהרכב עבר נסיעות ,בוא נקרא לזה, "מינהלתיות", בכל אופן הכל ניתן לתיקון.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אומרים שהישראלים (אנחנו) חכמים:

איך מחליפים רכב של 80 אלף, ברכב של 40 אלף.....?!:shock:

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אומרים שהישראלים (אנחנו) חכמים:

איך מחליפים רכב של 80 אלף, ברכב של 40 אלף.....?!:shock:

 

זה רכב של 70000 יד 1 פרטית עם 50000 קם ואת הטוסון פשוט לא הצלחתי למכור.הכי הרבה שהציעו לי עליו היה 67000.אני יודעת שיצאתי בהפסד משוגע,אבל מה לעשות. עשיתי איזון גלגלים -לא עזר.

פורסם

היי

 

אני עם טויוטה רובוטית האוטו לא רועד במהירויות שציינת .

האם הרעידות בהגה או כללית מורגשות באוטו ?

 

אם רק בהגה , כבר שמעתי וקראתי כמה פוסטים על הרגשה משוחררת בהגה של הדגם הזה .

אם בכל האוטו חזרנו לעניין צמיגים ( איזון ) פרונט ( כיוון ) מתלים ועד לשילדה עקומה ( ממש ממש מקווה שלא זה )

 

עפר.

נ.ב.

לא מבין כלום בכלום

פורסם

דווקא במהירויות של 100 ומעלה האוטו משייט בצורה נעימה מאד.

לא רעידות ולא כלום.

 

כמו שכתבו - צמיגים, איזון, משקולות בגאנטים זה התסריט הקל והזול.

שאר דברים כמו גומיות, משולשים ותושבות זה כבר החלק הפחות נעים בכיס.

 

בכל מקרה אם זה אחד מהדברים הנ"ל אז זה פתיר לחלוטין.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
דווקא במהירויות של 100 ומעלה האוטו משייט בצורה נעימה מאד.

לא רעידות ולא כלום.

 

כמו שכתבו - צמיגים, איזון, משקולות בגאנטים זה התסריט הקל והזול.

שאר דברים כמו גומיות, משולשים ותושבות זה כבר החלק הפחות נעים בכיס.

 

בכל מקרה אם זה אחד מהדברים הנ"ל אז זה פתיר לחלוטין.

 

מומחה בדק ואמר שצריך להחליף את הבולמי זעזועים הקדמיים וזה ישתפר...אך הנסיעה חוץ מזה נוראית כי זה רובוטי.עשיתי טעות על טעות,עכשיו בודקת אם אפשר לתקן את המצב בלקיחת רכב אחר...

פורסם

היי

 

לגביי הרובוטי , אכן עניין של טעם וצריך להתרגל אם אפשר או לותר אם אי אפשר .

אני רק יכול להגיד שאני על צריכה משולבת של 14 ק"מ לליטר ( מחשב דרך + בדיקה עצמית בתחנה )

אז יש גם נקודות לחיוב .

 

מאחל לך בהצלחה

 

עפר.

פורסם

רעידות בהגה במהירות גבוהה נובעות לידיעתי אך ורק מעיוות של הג׳נטים שנגרם במשך הזמן עקב מכות במדרכות בזמן חנייה.

 

רק איזון גלגלים יפטור זאת, למרות שיש מקרים שגם איזון לא מצליח לפטור את הבעיה כמו במקרה שלך ורק החלפת ג׳נטים פוטרת את הבעיה.

 

מלבד זאת נעה אני לא מבין איך רכשת בסוף טויוטה קורולה כאשר התייעצת בפורום בכלל לגבי רכב גבוה וחסכוני.

 

אני ואחרים בפורום הצענו לך סקודה יטי וחבל שלא שמעת לנו, אין בכלל מה להשוות לקורולה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
מומחה בדק ואמר שצריך להחליף את הבולמי זעזועים הקדמיים וזה ישתפר...אך הנסיעה חוץ מזה נוראית כי זה רובוטי.עשיתי טעות על טעות,עכשיו בודקת אם אפשר לתקן את המצב בלקיחת רכב אחר...

 

כתבתי בפורום יותר מפעם אחת שלהתקרב לקורולה הרובוטית עם המחשב גיר המקורי זאת טעות גדולה.

 

אם לחשוב בכיון של האוטו הזה (שהוא סה"כ חבילה לא רעה) רק ברכב שהחליפו לו את המחשב גיר לדגם החדש שהם הוציאו.

אומנם זה רק עידכון תוכנה אבל לא להאמין איך הנסיעה משתפרת.

 

אני עם הרכב הזה משנת 2009 וחויתי מספיק קילומטרים עם שני המחשבים - אין מה להשוות.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
רעידות בהגה במהירות גבוהה נובעות לידיעתי אך ורק מעיוות של הג׳נטים שנגרם במשך הזמן עקב מכות במדרכות בזמן חנייה.

 

רק איזון גלגלים יפטור זאת, למרות שיש מקרים שגם איזון לא מצליח לפטור את הבעיה כמו במקרה שלך ורק החלפת ג׳נטים פוטרת את הבעיה.

 

מלבד זאת נעה אני לא מבין איך רכשת בסוף טויוטה קורולה כאשר התייעצת בפורום בכלל לגבי רכב גבוה וחסכוני.

 

אני ואחרים בפורום הצענו לך סקודה יטי וחבל שלא שמעת לנו, אין בכלל מה להשוות לקורולה.

 

גם אני לא הבנתי,אך שראיתי שאיני מצליחה למכור את הטוסון ,והכי גבוה שהציעו לי עליו היה67000 k כשקניתי אותו לפני חודש ב83000 k,זה סגר לי את כל האופציות שהיו לי.לא יכולתי להוסיף אגורה כך שהיטי וכל מה שהוצע חוץ מהsx4 ירג מהפרק.לצערי לא יכולתי לחכות יותר עם הטוסון כי הדלק הרג אותי ולכן זו הבחירה שנעשתה.הקורולה נבחרה אך ורק בגלל צריכת דלק.לצערי אני מרגישה נורא שננתי לסוכן מכירות בטרייד מוביל לעבוד עליי ככה ,ולבצע החלפה כל כך לא הגיונית מבחינת מחיר ואיכות,אך כרגע זה כבר נעשה ואני כנראה אנסה להחליף אוצה לסוזוקיsx4...לומדת בדרך הקשה כנראה...:-(

פורסם

נעשה איזון 4 גלגלים שלא עזר בכלום,הגרסה של הגיר עודכנה-זה לא קשור.התייעצתי עם מומחה רציני שאמר שזה הבולמים הקדמיים והחלפתם תוריד את הרעידות באופן משמעותי.

פורסם

לפי דעתי ונסיוני: בולמים קדמיים מחליפים ,צריך גם כריות בולמים, כאמור לא בטוח וכנראה שזה יישפר את המצב אך לא יפתור אותו, תבדקי אם הציריות מקוריות, אם כן, שוב השערה: שזה מגיע מכיוון הציריות, קחי בחשבון שחייבים אפילו אם לא נראה לך ואפילו אם יאמרו לך שלא צריך ועשו כיוון, חייבים לעשות כיוון פרונט מלא במקום ייעודי(300 שקל). בהצלחה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

היי נעה ,

לא יודע מאיפה את , אבל מציע לך לעשות סיבוב ברכב זהה של מישהו אחר לחוש בהבדלים

אם את מאיזור קרית טבעון , את יכולה בשלי .

עפר.

נ.ב.

יש באמת לפעמים מכוניות שלא מסתדרים איתן , חוסר התאמה כימי ?

×
×
  • תוכן חדש...