Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

יש ברשותי סוזוקי SX4 שנת 2009 (גרסת האצ'בק, 107 כ"ס).

סה"כ מדובר על אוטו אמין מאוד וזול לתחזוק ועם מנוע זריז יחסית- אך לא מספיק, מעבר לאיכות החומרים הירודה בתוכו.

לכן, בגלל סיבות אלו ומשום שעברו כמה שנים, אני שוקל לרכוש רכב חדש.

כעיקרון אני מחפש אוטו שיהיה משפחתי קטן, כאשר מי שנוהג בו זה אני ואימי.

אני נוהג בצורה די ספורטיבית לכן רוצה אוטו עם מנוע שיודע למשוך בצורה טובה יותר, לכן אני נוטה יותר למנועי TSI.

אימי נוהגת בצורה זהירה מאוד לכן רוצה אוטו אמין, נוח וחובה שיהיה אוטומטי.

 

כרגע, אני מתלבט בין הפולו ואיביזה החדשה (1.2TSI עם איבזור FR).

מבחינת איכות החומרים, עשה רושם שהפולו איכותית יותר, אך משום גם צפופה יותר מאשר האיביזה.

כמובן שאיני נעול על שתי המכוניות הללו, לכן אני פונה אליכם בבקשת עזרה בבחירת רכב מתאים.

חשוב מאוד שהרכב יהיה אמין עם כמה שפחות קפיצות למוסך, ושלא יחנק לי בנהיגה ספורטיבית (כמובן לא אגרסיבית).

כפי שרשום בכותרת- התקציב שלי הוא סביב ה-110-115 אלף גמיש.

 

קפצתי היום לחנות התצוגה של איביזה ומנהל המקום נתן לי את הצעת מחיר לדגם איביזה 1.2TSI-FR, ללא חבילת מולטימדיה (שאם ארצה אותה, אצטרך להפרד מכ-8-9 אלף ש"ח נוספים) בכ-113~ אלף ש"ח.

משהו שאני מאוד מתלבט לגביו, הוא האם לרכוש רכב השנה או תחילת שנה הבאה (כאשר אותו בנאדם אמר שהמחירים בזמן הקרוב יעלו וככל הנראה לא יוכל לתת לי מחיר כמו זה שהוצע לי. אני כמובן ספקן שכן תקפידו למכור).

אשמח מאוד לקבל את עזרתם, היא חשובה לי מאוד.

 

בברכה,

יאיר ז.

פורסם
שלום רב,

 

יש ברשותי סוזוקי SX4 שנת 2009 (גרסת האצ'בק, 107 כ"ס).

סה"כ מדובר על אוטו אמין מאוד וזול לתחזוק ועם מנוע זריז יחסית- אך לא מספיק, מעבר לאיכות החומרים הירודה בתוכו.

לכן, בגלל סיבות אלו ומשום שעברו כמה שנים, אני שוקל לרכוש רכב חדש.

כעיקרון אני מחפש אוטו שיהיה משפחתי קטן, כאשר מי שנוהג בו זה אני ואימי.

אני נוהג בצורה די ספורטיבית לכן רוצה אוטו עם מנוע שיודע למשוך בצורה טובה יותר, לכן אני נוטה יותר למנועי TSI.

אימי נוהגת בצורה זהירה מאוד לכן רוצה אוטו אמין, נוח וחובה שיהיה אוטומטי.

 

כרגע, אני מתלבט בין הפולו ואיביזה החדשה (1.2TSI עם איבזור FR).

מבחינת איכות החומרים, עשה רושם שהפולו איכותית יותר, אך משום גם צפופה יותר מאשר האיביזה.

כמובן שאיני נעול על שתי המכוניות הללו, לכן אני פונה אליכם בבקשת עזרה בבחירת רכב מתאים.

חשוב מאוד שהרכב יהיה אמין עם כמה שפחות קפיצות למוסך, ושלא יחנק לי בנהיגה ספורטיבית (כמובן לא אגרסיבית).

כפי שרשום בכותרת- התקציב שלי הוא סביב ה-110-115 אלף גמיש.

 

קפצתי היום לחנות התצוגה של איביזה ומנהל המקום נתן לי את הצעת מחיר לדגם איביזה 1.2TSI-FR, ללא חבילת מולטימדיה (שאם ארצה אותה, אצטרך להפרד מכ-8-9 אלף ש"ח נוספים) בכ-113~ אלף ש"ח.

משהו שאני מאוד מתלבט לגביו, הוא האם לרכוש רכב השנה או תחילת שנה הבאה (כאשר אותו בנאדם אמר שהמחירים בזמן הקרוב יעלו וככל הנראה לא יוכל לתת לי מחיר כמו זה שהוצע לי. אני כמובן ספקן שכן תקפידו למכור).

אשמח מאוד לקבל את עזרתם, היא חשובה לי מאוד.

 

בברכה,

יאיר ז.

 

לגבי המחיר, אז המחיר אכן יעלה. קודם כל המע"מ יעלה בתחילת חודש הבא ב-1% ופעם שנייה בתחילת 2012 עם השינויים במיסוי הירוק.

 

הפולו קצת יותר מרווחת מהאיביזה, בעיקר מאחור שם האיביזה לא מצטיינת, אך שתייהן לא מהמרווחת בקטגוריה. יש כאן מבחן באתר לאיביזה 1.2TSI-FR החדשה, מכונית צעירים ללא ספק אבל היא מכונית קשיחה יחסית ולאמא שלך בטוח שיהיה יותר נעים ונוח בפולו. הפולו אולי קצת יותר "בוגרת" אבל הדור האחרון נראה טוב.

פורסם

שלום ch2856.

ראשית- תודה על התגובה.

כעיקרון היינו מן הסתם גם אצל פולקסווגן והבעיה היא שמקדימה, המרווח שיש באיזור הדוושות קטן או מעוצב בצורה שלי אישית לא היה ממש נוח לשבת שם.

המרווח האחורי לא צריך להיות גדול ממילא, שכן לרוב רק 2 המקומות הקדמיים תפוסים.

לגבי עליית המחירים- זה מעמיד אותי בשאלה האם אכן לרכוש אוטו חדש החודש או לחכות לתחילת שנה הבאה?

כמובן שאני גם פתוח להצעות לרכבים אחרים.

תודה רבה.

פורסם

אם אתה כבר ב115, תתאמץ ובעוד קצת תוכל לקחת אוקטביה שהיא מאוד מהנה לנהיגה ומאוד מרווחת גם מלפנים וגם מאחור כולל תא מטען ענק. אבזור דל אבל הרכב עצמו ממש נוח לנסיעה ולנהיגה. מנוע חזק וזריז. יש גם את הפוקוס שהיא ההיפך מהאוקטביה והחוזקות מתחלפות בחולשות. אבזור עשיר מאוד אבל תא מטען קטן ולא נוח. מנוע טוב (נופל מזה של הסקודה) והיגוי והתנהגות מדויקים. אלו הן שתי משפחתיות קומפקטיות בהגדרתן עומת הסופר מיני שאתה מדבר עליהן והשאה מה אתה צריך

פורסם

טויוטה ספייס ורסו/יונדאי I25.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

לגבי הטויוטה והיונדאי- כבר היה לי נסיון איתן- די חלשות ונראות (לטעמי כמובן) זוועה, מעבר לעובדה שנמאס כבר מהמראה שלהן כי אני רואה אותן, בעיקר את היונדאי, בכל חור.

לגבי האוקטביה- אני מחפש רכב קטן יותר.

 

אשמח אם תוכלו לתת חוות דעת על האיביזה ובייחוד על זמן קניה (כן לחכות לשנה הבאה או לרכוש עוד החודש).

תודה רבה לכם.

פורסם

פיזיו יצאו היום במבצע על 308 ב 110 אלף, ואפשרות לטרייד אין במחירון, שבימים אלו יכולה להיות הטבה משמעותית.

פורסם

danielharati- קראתי את הכתבה עוד לפני פתיחת הדיון- היא דווקא זו שדי סיבכה את העניין.

לפיה, עושה רושם שמדובר על אחלה אוטו, אבל משום מה הרבה אנשים מהססים לרכוש אותו משום מה, לרוב בטענה שהערך יורד ומנוע ה-TSI לא כ"כ אמין ודי יקר לתחזוקה.

עכשיו השאלה היא בכמה בערך התחזוקה יקרה יותר מאשר ה-SX4-HB שיש לי כרגע, כולל ביטוח, והאם הקטע של האמינות נכון.

אני מודע לכך שככל שהמנוע וכל מה שמסביב מורכב יותר, כך גם הסיכוי לתקלות גדל, השאלה האם מדובר על סיכון של ממש.

כמו כן, שמתי לב ליציאה של סיאט לאון החדשה בשנה הבאה (שאגב נראת דומה מאוד לאיביזה לאחר מתיחת הפנים) וכמובן נראה שעברה שיפורים רבים הן בחיצוניות וגם בדאשבורד- רשום שהיא תגיע לארץ סביב יולי שנה הבאה.

למרות שיש אנשים שאוהבים את המראה העגלגל הנוכחי, הגיע הזמן לשנות שם קצת (הרבה) דברים, היא קיימת כבר איזה 6 שנים.

 

נר4- אני מעדיף שלא להתקרב לפז'ו/רנו/סיטרואן עקב הסטוריה לא כ"כ מפוארת איתם (כן, במקרה כולן צרפתיות חח).

 

שוב תודה לכם, עזרכתם חשובה לי מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...