Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד לשלוח מאצ׳טה לארץ ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני שואל עבור חבר:

כרגע הוא בלה-פז שבבוליביה אחרי זה יהיה בקוסקו שבפרו.

יש ברשותו 2 מאצ׳טות עם כיסוי עור והידית גם כן מכוסה יפה (כך שזה דומה יותר לכלי נוי )

 

1 האם ניתן לשלוח את זה בדואר מלה-פז בוליביה לארץ

כי הבנתי שעלולה להיווצר בעיה בעת העלאה למטוס וכתוצאה מכך החבילה עלולה לחזור חזרה לבוליביה והוא לא יהיה שם כבר ..

בחורה אחת בדואר אמרה שאי אפשר ואחרת אמרה שאפשרי רק עם עוטפים את זה טוב בבגדים וכו׳. למי נאמין ?!

 

2 הוא חוזר דרך ארצות הברית האם ניתן להיכנס עם המאצ´טות בתיק הגדול שאינו עולה למטוס

(קונקשן בארצות הברית וחזרה עם אלעל לארץ)

 

כך שעומדות לפניו 2 אופציות או לנסות לשלוח בדואר דרך בוליביה

או להיכנס עם זה לארצות הברית ומשם לארץ כאשר זה בתיק הגדול שאמור להיות בבטן המטוס

 

תודה רבה :)

404

פורסם

השאלה היא אם חברת התעופה מעבירה את המזוודות ישר לטיסת אל על, או שמא הוא יצטרך לקחת אותן, לעבור במכס האמריקאי ואז להעלות אותן לטיסת אל על.

האופציה השניה סבירה יותר, ובמצב כזה יקחו לו אותה, ויחקרו אותו קצת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

למה שלא יאפשרו לו להעביר במזוודה?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שיבקש לשלוח בבטן המטוס.

בחבילות חריגות.

 

שיארוז את זה טוב טוב בפץפץ. ואטום! שלא יוכלו לראות מה יש בפנים.

 

לרוב במצב כזה במקרה הרע. קוראים לך לזיהוי / שאלות.

 

מנסיון עם קשת עץ וחצים. וכ 3 חרבות לתליה על הקיר.

 

 

בגלל שאין לו גישה לציוד עד הנחיתה בארץ.

לרוב לא עושים בעיות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

nitch - איך אפשר לברר זאת?

 

gsi16v - נחשב כנשק בחלק מהמקומות, בכל זאת זה סכין די גדולה עזוב שזה ליופי אנשים לא יבינו את זה, בצדק האמת.

 

Soundman - הוא יהיה חודש בארה"ב ואז יחזור לארץ,

ולפי מה שאתה אומר גם האפשרות הראשונה טובה כי אם הוא שולח אותה בתור חבילה יחד עם עוד ציוד (סה"כ איזה 10ק"ג)

יבינו שזה לא לשימוש מזיק, השאלה עכשיו זה האם יאשימו את מי שמקבל כאן את החבילה במשהו? או שלא?

404

פורסם

לפני 10 שנים שלחתי מצ'טה בדואר (ביחד עם עוד מזכרות) מקוסטה ריקה לארץ. ללא שום בעיה.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
nitch - איך אפשר לברר זאת?

מרימים טלפון לחברת התעופה. הטיסה היא על כרטיס יחיד אני מניח, לא שתי טיסות שנקנו בנפרד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה שיש עצירה בדרך אין בעיה.

הוא מגיע לארצות הברית. בקבלת המזווודות הוא יוצא עם זה ארוז. ואין בעיה בכלל.

לא מעניין שזה נשק (אספנות) או מקל עץ.

בטיסה מארצות הברית.

באותה הדרך.

הציוד מגיע ארוז מראש. עובר שיקוף. ונכנס לבטן הטיסה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

1 האם ניתן לשלוח את זה בדואר מלה-פז בוליביה לארץ

כי הבנתי שעלולה להיווצר בעיה בעת העלאה למטוס וכתוצאה מכך החבילה עלולה לחזור חזרה לבוליביה והוא לא יהיה שם כבר ..

בחורה אחת בדואר אמרה שאי אפשר ואחרת אמרה שאפשרי רק עם עוטפים את זה טוב בבגדים וכו׳. למי נאמין ?!

 

למה לא לשלוח את זה דרך חברת שילוח מיוחדת כמו פדקס\UPS?

 

2 הוא חוזר דרך ארצות הברית האם ניתן להיכנס עם המאצ´טות בתיק הגדול שאינו עולה למטוס

(קונקשן בארצות הברית וחזרה עם אלעל לארץ)

 

 

אם לא היה עובר בארה"ב, הייתי אומר שעקרונית לא אמורה להיות בעייה במזוודה הגדולה בבטן המטוס, כבר עשיתי את זה בעצמי מספר פעמים. אבל מאחר ואני חסר ניסיון עם האמריקאים, אני נזהר במילותיי. עקרונית ניתן לעשות את זה, אבל לידיעה, התיקים הגדולים גם כן עוברים שיקוף, וזה עשוי להפוך לשיטואצייה לא נעימה. כדי לצמצם את הסיכון, הייתי ממליץ לעטוף את הכלים בצורה יפה שייראו כמו מתנה, ולהשקיע עם פתק יפה... לשחק את "התייר המטו**ם". זה נראה אחרת מאשר עטוף בבגדים או בניסיון הסתרה אחר :?

כמו כן אני ממליץ שתבדוק בפורום "סכינים למבינים", שם הסוגייה הזו חוזרת על עצמה כל מספר שבועות, כמעט מכל מקום בעולם.

 

גילוי נאות: אני אספן סכינים וניהלתי במשך תקופה את פורום "סכינים למבינים".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...