Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בדקתי בחיפוש ולא מצאתי נושא שבה אחרי דיון יש תשובה לבעיה.

אז ככה:

בזמן האחרון כאשר אני מניע את האוטו הוא עולה לטור 1200 ואז יורד ל500-400 ועולה חזרה ל800-900.

כאשר אני נותן גז במקום מעל לטור ה4 הוא יורד ל400 האוטו מתחיל לקרטע וכאילו המנוע הולך להתכבות ככה במשך מספר שניות ועולה חזרה.

ומידי פעם שאני מפעיל מזגן (בלי גז ) הטורים נופלים ל400 ול5 שניות המנוע מקרטע וחוזר לעבוד רגיל.

בזמן נסיעה האוטו נכבה בגלל הטורים הנמוכים.

מדובר בסיאט קורדובה 1600 ידני שנת 2000.

(מציין שיש לי מערכת באוטו שמחוברת למצבר).

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

קרה לי באיביזה, הכי טוב תלך למכונאי תבדוק במחשב.

במקרה שלי זה היה משהו מתכתי כזה (בוכנה?) שהלכה לעולמה, אותן בעיות בדיוק בתואם שלו שהלך גם הוא לאחר חודש (אני והמזל שלי).

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

המערכת חוברה הרבה הרבה לפני התקלה.

מחר אני הולך לחבר את האוטו למחשב ניראה מה הם אומרים.

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הרכב אצלך עם מנוע 75 כס מדגם ALM אז כדאי לבדוק את צינורות

מגבר הבלם ,הם ככל הנראה קרועים והמנוע יונק אויר ומזייף בקר .

אם המנוע אצלך 100 כס מדגם AKL אז אתה כנראה צריך ניקוי מצערת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אכן הדגם 75 כוחות סוס. תודה בכול אופן מחר אני יחזור עם תשובות.

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אחרי בדיקה דרך מחשב נמצא תקלה בכוהל ובבית מצערת .

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם
אחרי בדיקה דרך מחשב נמצא תקלה בכוהל ובבית מצערת .

כמו שאמרה ההרגשה, ברכבים הגרמניים זו פשוט מחלה חשוכת מרפא המצערת שלהם. כמה נזק כספי אם יורשה לשאול?

פורסם

סליל הצתה 400.

מצערת משומשת 800.

חדשה 1600.

עבודה על האוטו חינם חבר של אבא פשוט החלקים הוא מזמין אותם.

מה אתם אומרים?

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם
סליל הצתה 400.

מצערת משומשת 800.

חדשה 1600.

עבודה על האוטו חינם חבר של אבא פשוט החלקים הוא מזמין אותם.

מה אתם אומרים?[/quote

סביר אבל, לא צריך לכייל את המצערת? רק הורכבה וזהו?

פורסם

עם צריך אז הם יעשו את זה. כרגע האוטו במוסך אצלם והם מביאים לי אותו לבית

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

×
×
  • תוכן חדש...