Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לשוכני הפורום,

בהמשך לנושא שפתחתי לפני קצת יותר מחודש על הגיר אוטומטי במגאן שלנו שככל הנראה הגיע זמן השיפוץ שלו (הבנתי שמדובר על עניין של כמה אלפי שקלים) תהיתי לגבי שינוי כיוון.

 

היות ולמכור אותה כיום לא בדיוק שווה (במקרה הטוב נקבל 15K), ושיפוץ הגיר זה עסק יקר (אבל ככל הנראה אין ברירה מלהשקיע את הסכום הרציני) נשאלת השאלה הבאה:

האם ניתן להסב את המגאן מהגיר האוטומטי לגיר ידני? אני יודע בוודאות שנמכרו כאלה עם גיר ידני. מדובר על מנוע 1600 (110 כ"ס).

 

מה צריך להחליף? מה יכול להיות סדר גודל העלות? המלצות על מוסך שיכול לבצע?

 

 

אני בהחלט מעדיף אותה בידני, ואם העלות היא באותו הסדר גודל - אעדיף לעשות את ההסבה.

 

תודה מראש, טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

שלום רב.

 

אין לי מושג מה בדיוק מחליפים - אבל יש הרבה מידע בפורום, פשוט תחפש "הסבה ידני".

הפריטים שמוחלפים זהים ב 99% בכל הרכבים.

 

גילוי נאות: אני בעלים של ידנית מ 2002.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

מוזר, חיפוש של "הסבה מגאן אוטומט ידני" לא החזיר כלום :(

 

ננסה את השיטה שלך.

 

תודה.

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

תודה, אבל זה "באוויר" מדי.

 

שיפוץ גיר אוטומט עולה באיזור 5K.

ואני בהחלט מעדיף את הרכב הזה עם גיר ידני.

 

הרכב יחסית שכיח, לכן לא אמורה להיות בעיה של חלקים.

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

ההוי,

 

לאמא שלי רנו סניק. היא יצאה מהמפעל אוטומטית. הגברת הסבה אותה לידנית ונשארה עם עודף מ6000 ש"ח.

(לפני מספר חודשים). יצאה מבסוטה עד הגג.

אם זוכר נכון, הוא שם לה תיבה ידנית של רנו מגאן..

אם אתה בחיפה, אפנה אותך למוסך.

 

אוהד

פורסם

תעדכנו מה יצא כמה ואיך, אם הגיר ידני פועל חלק כמו שברכב שיצא מהמפעל.

כמו כן פרסמו את המוסך.

 

סך הכל במידה וזה סכום של 6000 שקל בערך כמו שהבחור למעלה אמר, זה שווה מאוד כי אין על הצרפתיות עם ידני.

(אפילו לי שווה להסב ב406 שאני מתכנן לזרוק אותה סוף שנה)

פורסם
ההוי,

 

לאמא שלי רנו סניק. היא יצאה מהמפעל אוטומטית. הגברת הסבה אותה לידנית ונשארה עם עודף מ6000 ש"ח.

(לפני מספר חודשים). יצאה מבסוטה עד הגג.

אם זוכר נכון, הוא שם לה תיבה ידנית של רנו מגאן..

אם אתה בחיפה, אפנה אותך למוסך.

 

אוהד

 

בשביל מישהו שעושה עבודה טובה ומחיר טוב אין לי בעיה לנסוע אפילו עד אילת.

אשמח לפרטים של המוסך.

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

שלום שלום,

 

זה מוסך gta ההסתדרות 216, חיפה. (לא רחוק מחנות סקס גדולה).

המנהל שם זה מיכאל: 0544669445

 

אוהד

פורסם

אומנם לא הסבה מאוטומט, אבל בכל זאת החלפת גיר + מצמד במגאן 2002 עלו לי לפני 8 חודשים 2100 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

את הגיר קניתי מיבוא והותקן מצמד של וולאו.

בהסבה מאוטומט תצתרך להוסיף סט דוושות. לא יודע אם מחליפים גם את גלגל התנופה.

 

בכל מקרה זה כבר נותן קנה מידה לעלויות. על פניו נראה משתלם, בהנחה שאתה ממשיך להתשמש ברכב. שים לב, שהמחירון של ידני נמוך מזה של אוטומט. מצד שני, בהתחשב בשם הרע שיצא לגיר האוטומטי הזה וצריכת הדלק המשופרת, אולי הביקוש לידני דווקא גדול יותר.

 

הכי מעניין זה איך במדינה הנוקשה שלנו מאשרים שינוי כזה ברשיון הרכב. אבל אנשים עשו את זה, אז כנראה אפשרי.

פורסם

אלכס,

תודה על המידע.

אפשר לדעת איפה עשית את ההחלפה? האם רכשת את הגיר לבד או דרך אותו המוסך?

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

צריך גיר גלגל תנופה קלאטץ ידית הילוכים, פאדלים כבלים תושבות מנוע ברקטים ומחשב הזרקה

עלות חלקים גבוה פי כמה מאשר שיפוץ גיר אוטומט גם אם תביא מפירוק

פורסם

שלום שלום,

 

בהחלפת רנו סניק הוחלפו בין השאר:

1. ציריות. (עקב בעיות תאימות המוסכניק השתמש ב4 ציריות שונות ועשה מהן 2)

2. לוח שעונים

3. גלגל תנופה

 

ברישיון רכב לא כתוב אם הרכב ידני או אוטומט

 

אוהד

 

נ.ב. ולמען הסר הספק, הלקוחה מבסוטה עד הגג

×
×
  • תוכן חדש...