Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשתי רכב , שמנו מזרקים משופצים ופילטר סולר חדש ולמרות זאת הבעיה של כיבוי המנוע במהירות של 110 120 קמש תוך כדי חיווי של נורית סליל ממשיכה , יש למישהו רעיון מה הבעיה ? ההחלפה של המזרקים לא היתה במוסך מורשה , האם זה תיאום במחשב ? משאבת סולר ? תודה.

פורסם

אם התקלה היא לחץ דלק נמוך במסילה משותפת המחשב לא יודע להגיד אם זה מזרקים משאבה או חיישן עצמו.

תתחבר למחשב ותבדוק שזה באמת תקלת לחץ דלק נמוך.

פורסם
אם התקלה היא לחץ דלק נמוך במסילה משותפת המחשב לא יודע להגיד אם זה מזרקים משאבה או חיישן עצמו.

תתחבר למחשב ותבדוק שזה באמת תקלת לחץ דלק נמוך.

אותה תקלה בדיוק הייתה לנו בפורד קונקט

אחרי שעבר 3 מוסכים לא מורשים שניסו כל מיני דברים , נכנס למוסך מורשה והוחלפו אינגקטורים מקוריים וכבר שנה עובד מצויין

אז תזלזל בזה

נסעתי עם הילדים והאוטו נכבה בזמן יציאה לעקיפה ואחרי עוד אוטו שיצא לעקיפה, מזל שהוא הספיק לבלום

שים לב שכמה שניות לפני שהאוטו נכבה הנורה עם הסליל מהבהבת

הפיתרון שלי היה שזה קורה

לכבות את האוטו תוך כדי נסיעה לראות ששעון הטורים נכבה ואז להדליק שוב( פעולה של שנייה ) אבל לפחות האוטו לא נכבה.

תקן אחי

שווה את הכסף והחיים

×
×
  • תוכן חדש...