לאחרונה רכשתי רכב , שמנו מזרקים משופצים ופילטר סולר חדש ולמרות זאת הבעיה של כיבוי המנוע במהירות של 110 120 קמש תוך כדי חיווי של נורית סליל ממשיכה , יש למישהו רעיון מה הבעיה ? ההחלפה של המזרקים לא היתה במוסך מורשה , האם זה תיאום במחשב ? משאבת סולר ? תודה.