Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה תמה חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה המקוריות שהיו פעם למהנדסי לנצ'יה?

נעלמה יחד עם המקוריות של סאאב וסיטרואן.

כנראה שאין עוד מקום בעולם הרכב ליצרנים שמעיזים ומחדשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למחיר שמתם לב?

 

attachment.php?attachmentid=293730&d=1340542512

 

מישהו רוצה להמר כמה היא תעלה אם וכאשר היא תגיע לפה?

 

אני אתחיל: לא נראה אותה פה.

פורסם
דווקא מנוע דיזל איטלקי זה אחד הדברים הטובים שיש בקרייזלר הזו, לפיאט יש דיזלים פשוט פנטסטיים

 

לא הייתי בונה על זה כי לא בטוח שזה המנוע שיש בה :?

בתערוכת ג'נבה הרמתי את מכסה המנוע של הלנצ'יה וואייג'ר (או איך שהם לא קוראים לקרייזלר וואייג'ר כשהוא לובש את הלוגו של לנצ'יה) והמנוע שישב בפנים היה ה- CRDi של קרייזלר ולא ה- JTD של פיאט.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
איכס איכס איכס!

 

אם עד עכשיו התלבטתי לגבי קו העיצוב של הלנצ'יות החדשות - אז זאת חתמה את דעתי.

 

נראית יצירה של מעצב סיני גידם ועיוור עם פיגור שכלי חמור שהסניף דבק מגע.

 

עלבון ללנצ'יה בפרט, ולאיטלקיות בכלל...

 

אתה מודע לכך שזו לא באמת לאנציה אלא 300c עם סמל אחר, כן?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אתה מודע לכך שזו לא באמת לאנציה אלא 300c עם סמל אחר, כן?

 

מודע מודע, אבל זאת עדיין לא סיבה מוצדקת להוציא גושקקה כזה עם סמל של שלנצ'יה, ועוד לנצ'יה תמה...

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

נכון, אבל כנראה שפיאט עדיין רוצים לשמר את השם, ובמקום להשקיע במותג עצמו, הם מעדיפים לעשות איזשהו שעטנז יחד עם קרייזלר, ולמכור את הדגמים לפי העדפות השוק: היכן שאוהבים לנציה יקבלו לנציה, והיכן שאוהבים קרייזלר יקבלו קרייזלר.

מהבחינה שלהם זה רווח טהור: ממקסמים רווחים, ונמנעים מהוצאות נוספות.

 

בהערת אגב: הפלאוויה(?) נראית לא רע. יש למישהו מושג באשר ל"מקור" הרכב?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לפני חצי שעה ראיתי בערוץ 1 את התכנית 60 דקות. הראיון המרכזי היה עם מנכ"ל קרייזלר ופיאט שסיפר, ודי השתחצן, על איך שהציל את קרייזלר מקריסה בשנת 2009 והחזיר לממשל את ההלוואה בסך 6 מיליארד דולר, כמה שנים לפני הזמן. בחור מיוחד, מנהל 5 חברות במקביל (פיאט, קרייזלר, פיאט ציוד כבד, SGS מכשירי מדידה ועוד חברה), ועדיין יושב בקומה של המהנדסים

 

המפתחות להצלחה היו: שיפור איכות, ומיצוי היכולות של 2 היצרנים - וזה בא לידי ביטוי גם בלנצ'יה תמא.

 

קרייזלר הביאו את הידע והמוניטין ברכבי שטח, מיניוואנים ורכבים גדולים, ואילו פיאט הביאו את הידע והמוניטין ברכבים קטנים, מנועים חסכוניים ושווקים באירופה. כעת מנסים לשלב את הטוב שבשניהם, ראה דוגמא דודג' דארט החדשה

 

ממליץ לצפות בכתבה, מאוד מעניינת

 

http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7403188n

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
לפני חצי שעה ראיתי בערוץ 1 את התכנית 60 דקות. הראיון המרכזי היה עם מנכ"ל קרייזלר ופיאט שסיפר, ודי השתחצן, על איך שהציל את קרייזלר מקריסה בשנת 2009 והחזיר לממשל את ההלוואה בסך 6 מיליארד דולר, כמה שנים לפני הזמן. בחור מיוחד, מנהל 5 חברות במקביל (פיאט, קרייזלר, פיאט ציוד כבד, SGS מכשירי מדידה ועוד חברה), ועדיין יושב בקומה של המהנדסים

 

המפתחות להצלחה היו: שיפור איכות, ומיצוי היכולות של 2 היצרנים - וזה בא לידי ביטוי גם בלנצ'יה תמא.

 

קרייזלר הביאו את הידע והמוניטין ברכבי שטח, מיניוואנים ורכבים גדולים, ואילו פיאט הביאו את הידע והמוניטין ברכבים קטנים, מנועים חסכוניים ושווקים באירופה. כעת מנסים לשלב את הטוב שבשניהם, ראה דוגמא דודג' דארט החדשה

 

ממליץ לצפות בכתבה, מאוד מעניינת

 

http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7403188n

+1

 

גם אני ראיתי את התוכנית, ממליץ.

פורסם

מה שאותי הדהים זה המחיר, האוסטריה היא עולה לפי המפרט 276,500 ש"ח.

הלנצ'יות פשוט יקרות גם בחו"ל.

עידן

 

זה לא המחיר הסופי - קשה למכור את המכוניות האלה כאן, כך אני בטוח שהם יהיו מוכנים לתת הנחה, אפילו הנחה נדיבה.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מנפלאות קונצרן פיאט, חלק שני (שוב הייתי בסביבה) :shock:

 

חוץ מהפנדה... ממקור ראשון: כל מחירי הלנצ'יות נתונים להנחות נדיבות. 

IMGP3774.JPG

IMGP3775.JPG

IMGP3885.JPG

IMGP3887.JPG

IMGP3888.JPG

IMGP3779.JPG

IMGP3780.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

סה״כ קרייזלר 300 בתחפושת.

או שהלנציה היא המחופשת :shock:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מנפלאות קונצרן פיאט, חלק שני (שוב הייתי בסביבה) :shock:

 

חוץ מהפנדה... ממקור ראשון: כל מחירי הלנצ'יות נתונים להנחות נדיבות.

 

פערי המחיר או המחיר הגבוה ללנצ'יות "האמריקאיות" נובעות המיסוי הגבוה על רכב שמיוצר בארה"ב בשווקי אירופה כי הם רוצים לעזור ליצרנים האירופים. בארה"ב המצב הפוך, רכב יפני/אירופי יקר יותר ולכן יצרנים יפנים מייצרים בארה"ב, יצרנים גרמנים מייצרים בארה"ב ואפילו יצרנים קוריאנים מייצרים בארה"ב, כדי להוזיל מחיר.


×
×
  • תוכן חדש...