Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest ישליישלי
פורסם

היי חברים.

 

לצערי היום תאונה עם הבונבוניה שלי ( mx-3 )

 

ברוך השם אין פגיעות בנפש.

 

המעשה שהיה, כביש דו-סיטרי נתיב לכול כיוון.

 

אני נוסע ( עליה קלה ) כביש ריק נוסע ממש לאט אולי 20-30 קמ"ש,ממולי מגיע רכב מונית

 

ומחליט לבצע פניית פרסה באמצע הכביש,ממש התפרץ לנתיב.

 

אני שלא ציפית לדבר כזה בלמתי בחוזקה וניסתי להמנע מהתאונה," שברתי " את הרכב ימינה

 

אך ללא הואיל, ניכנסתי בו בצד ימין של הרכב ,האזור הכנף ,וגם לי נפגע אזור צד שמאל והטמבון.

 

הוא נעצר כאשר הרכב שלו לרוחב 2 הנתיבים

 

החלפנו פרטים.

 

1 הנהג הוא לא בעל הרכב ( מונית )

2 יש לו ביטוח צג ג

3 יש מצב שהוא יטען שאני אשם.

 

הנזק שלי להערכתי הוא גדול .

 

ראו תמונות

 

1 לי יש ביטוח צד ג

 

איך לדעתכם אני צריך לפעול...? מה הצעדים שאני צריך לעשות?

 

ממש חראם על הרכבsad.gif

 

תודה

nnn.jpg

nnnn.jpg

nn.jpg

פורסם

ת'כלס האשמה היא בבירור שלו, כנראה שאם היית במהירות של 20 קמ"ש ולא הספקת לבלום, אז זה קרה ממש מהר.

מבחינה משפטית אני לא יודע אם יש לנהג המונית מה לטעון, כדי להדביק לך אשמה תורמת.

בכל מקרה, דווח לחברת הביטוח שלך, וסע לתקן את הרכב במוסך מורשה (נניח מוסך שחברת הביטוח תפנה אותך אליו, או מוסך יבואן מאזדה כלשהוא), כמובן שיש גם צורך בבדיקת שמאי לפני תחילת התיקון.

לאחר מכן עם דו"ח השמאי, והקבלה מהמוסך תבע את נהג המונית בבית-משפט לתביעות קטנות. לדעתי אתה תזכה.

 

רק שאני אבין, הנהג לא היה מוכן להודות באשמה? נסה לדבר איתו. תגיד לו שאם לא ישלם, תתבע אותו בבית-משפט.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שבוע טוב

כואב לראות ולשמוע שרכבים ישנים ומאוד יפים ושמורים נפגעים בגלל אי אכפתיות של אחרים, הכי חשוב שאין פגיעות

נפש בשום צד.

הרכב שלך לא נפגע יחסית חזק, כנף,טמבון, פנס קדמי,פנס איתות ואולי ערפל גם, צריך לפרק טמבון יכול להיות עוד כמה

תומכים של הכנף והטמבון...לא נזק רציני תדאכ לטפל אצל מקצוענים אם בעל המונית אשם תתקן במקום הכי טוב שקיים.

 

נהג המונית יכול לטעון עד מחרתיים הזכות שלך!

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

אין לך מה לדאוג. כל שמאי מתחיל (למעשה כל הדיוט שעיניו בראשו) יכול לראות שאצלך כוון המכה היא מאחור לכוון קדימה, ואילו אצלו המכה היא חזיתית (פינתית) מה שמתיישב באופן מושלם עם הסיפור שלך, ומכאן שזוהי אשמתו הבלעדית.

 

לגבי המכה- לא כ"כ נורא כמו שכבר אמרו לך. יש החלפת כנף ומגן קדמי+פנסים.

מה שכן, האוטו כנראה יבלה זמן מה במוסך משום שהחלפים לא זמינים כמו בדגמים אחרים של המותג.

נסה לגשת למישהו שנותן רכב חליפי במקרים כאלה, שלא תתקע בלי תחבורה.

(אם אתה רוצה המלצות לנ"ל באזור ת"א, רק תבקש).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...