Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חאלס עם השטויות האלה, רכב לערסים.

מאזדה 3 חצי מהמדינה קנו אותה אז זה רכב של ערסים?

זה שמעליי בוא תראה לי רכב חדש ב70K שיותר שווה מהאיביזה, מבחינת נוחות, איכות, ביצועים וכו'(אני לא בעל איביזה ולא מאזדה)...

פורסם

אני התכוונתי איזה רכב ערסים בעיקר אוהבים או הופכים את הרכב להיראות ערס ומאזדה 3 ספיריט ואקורד עונות על זה, איפה בדיוק הכללה פה? ברור שזה לא רכב ערסי אבל אוהבים לעשותו אותו כזה ואתה לא יכול להתכחש. עד כאן ההסבר.

פורסם

סוויפט, פיאסטה, ריו חדשה. כולן בטיחותיות יותר ובעלות אחריות ארוכה יותר. לאיביזה יש משהו בעיצוב שמושך צ'חצ'חים. זה בגנים של סיאט. כל דור משך אליו צ'חצ'חים.



פורסם
אני התכוונתי איזה רכב ערסים בעיקר אוהבים או הופכים את הרכב להיראות ערס ומאזדה 3 ספיריט ואקורד עונות על זה, איפה בדיוק הכללה פה? ברור שזה לא רכב ערסי אבל אוהבים לעשותו אותו כזה ואתה לא יכול להתכחש. עד כאן ההסבר.

מה זה ערס לדעתך?

לדעתי, אין אוטו ששייך לערסים בלבד. כל רכב ישן עם קצת פוזה עונה על ההגדרה.

אני ראיתי קולטים עם אגזוזיות, עד ליונדאי קופה בצבעים נועזים.

פורסם

אבל למה אתה נטפל? היו כל מיני שרשורים הזויים כאלה פעם "איזה רכב חנוני וכו'", אני פתחתי דיון אחרי דברים שראיתי ושאני חושב, אני בעצמי אוהב אבל מאוד את שתי הרכבים האלה, פשוט הסברתי כבר למה התכוונתי וזהו. אם אתה לא בעל 2 הרכבים האלה מה אתה כל כך מתעצבן? עכשיו ינעלו לי את השרשור על סתם.

פורסם

לפי דעתי הסטיגמה של ערסים זה לא הרכב שהם קונים, אלא איך הם מעצבים אותו. תקחו דוגמא את הסיוויק, רק בגלל ששמים לה ספסל של גינה מאחורה זה לא אומר שזה רכב של ערסים. או במוו, גם כן. זה לא הרכב, זה הבן אדם שמעצב אותו!

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

גם ביגוד והנעלה של פומה, לה קוסט ונייקי לא שייכים לערסים. נחש מי קונה אותם.



 

פומה דווקא כן מזוהה עם ערסים, לקוסט זה הגירסא היותר יקרה.

כמו שאדידס מזוהה עם רוסים :)

פורסם
לפי דעתי הסטיגמה של ערסים זה לא הרכב שהם קונים, אלא איך הם מעצבים אותו. תקחו דוגמא את הסיוויק, רק בגלל ששמים לה ספסל של גינה מאחורה זה לא אומר שזה רכב של ערסים. או במוו, גם כן. זה לא הרכב, זה הבן אדם שמעצב אותו!

צודק, לזה התכוונתי בדיוק, מקווה שTAMOS יירגע ויבין:-D.

פורסם
מה זה ערס לדעתך?

זה שנראה ומתנהג כמו אחד.

 

להלן, "ערסמוביל" הוא רכב שבו מתנייד ערס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...